Giriş

135 21 23
                                    

İyi okumalar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar!

.
.
.

''Hayatımı çaldın!''

Yorgun ama yine de yılmayan bir ses duyuldu karanlıkta. Öylesine yorgun öylesine kırıktı ki konuşurken etrafa cam parçaları saçıyor gibiydi.

''Hep nefesin ensemdeydi, hep yanı başımdaydın ama bilmeliydim bana ihanet edeceğini.'' Fısıltıya dönen sesi tamamen yok olduğunda kendine sessizliği yakıştıramadı. Yıllardır susmuştu zaten. Artık daha fazla sessiz kalamazdı. Bundan sonra kendi sesi inlemeliydi her tarafta.

''Artık bitti, bundan sonra beni dinleyeceksin. Bundan sonra daha fazla hayatıma hâkim olamayacaksın. Benden daha fazla şey almana izin vermeyeceğim!'' Bedeni durduğu yerde dikleşirken ilk defa kendini bu kadar güçlü hissetti. Ancak bilmediği şey karşısındaki adamın ondan kat be kat güçlü ve öfkeli olduğuydu. Onun öfkesi karşısındakiyle karşılaştırıldığında kibrit alevi gibiydi. Karşısında alev alev yanan bir orman vardı.

''Sen ne zaman hayatının iplerini eline aldın ki? Her zaman ben kontrol ettim hayatını her zaman en kötüleri ben yaşadım. Sen yatağın altında tir tir titrerken ben korudum seni!'' Öfkesi sel gibi taşarken az önce ona diklenen adamın yerinde sindiğini gördü. Olduğu yerde öfkesinin üstünde yükseldiğinde karşısında küçücük kalmış adama baktı. Sefil bir ruhu vardı ve bu sefil ruh hayatını geri almayı hak etmiyordu.

Yüzünde küçümseyen bir ifade oluşurken sessizliğin huzurlu sesini dinledi birkaç saniye. Ona bakan adamı gram umursamıyordu. Az önce bir kedi yavrusundan hallice kükreyişi kendisi yanında bir hiçti. Bu hayatı hak eden biri varsa o da kendisiydi. Değerli mücevherini kimseye vermeyecekti.

''Bir daha seni koyduğum yerden çıkamayacaksın Bryan. Bundan sonra hiçbir özgürlüğün kalmadı. Artık sen ve hak etmediğin o hayatın kontrolü tamamen bende olacak.'' Yüzünde şeytani bir gülümseme oluştu.

''Karanlığın tadını çıkar...''

.
.
.
-Büşra Kardelen Çelik

GERÇEK KALP HIRSIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin