Bir pazar sabahıydı . Yine cok sıkıcı .. cezam bitmisti. Annemle aram bozuk hala . Gıyaz nasildi acaba ? Iyimiydi , . Kutuphanede kapaliydi zaten , yarin ise gelirmiydiki calismaya .. son zamanlarda hayatimi Gıyaz 'a adamis insan oldum. Oysa bundan onun haberi bile yokk. Pazar günleri yaptigim tek sey apartman arkadasim olan miray la vakit gecirmekti. Ama o burda yoktu sehir disina cikmisti cunku akrabasi olmustu. Gideli birkac gun oldu . Miray tam benim kafa dengimdi. Cok iyi anlasirdik . Her derdime ona anlatirdim.. elbette Gıyaz'ıda anlatacagim. O benden hicbir seyini saklamazdi ve bende ondan. Simdiden miray 'i cok ozledim. Annem miray i cok severdi . Ailelerimiz tanisirdi nede olsa komsuyduk..miraylar iki kardes bir erkek kardesi var. onun babasida sehir disinda calisiyor benim babam gibi onun babasida uzaklarda. Ozlemimiz bile bir bizim... off artik canim cok sıkıldı disari miraysiz cikmak hicde guzel fikir degil . Tek gezmeyi seevmem. Arkadaslarim var ama ben genellikle mirayi tercih ederim. Internetin basina gectim sansimi denedim yesil gozlumu aramaya basladim . Soy adi neydii yaa..
Off hatirlayamiyorumm.... topla kafani Minaa !! Gıyaz şe...
Gıyaz şe....
Hehh hatirladim Gıyaz Şeran . Ohh nihayettt. Aklimdan sarki gibi seyler geciyorr..
Ahh şeran keşke benim olsann.. ..
Diyorumm .
Ayy nasilda guzel olurdu . Ama malesef sahibi var , olsun zaten kiz fazla guzel degildi , yani benden birazcik guzeldi , ....
Aman hic yalan soyleyemem valla taş gibiydii taş... Kainat güzeli gibi.
Allahım armudun iyisini niye ayılar yerki..
Gerci hangi ayidan bahsediyosam
.kiz meteor gıyaz desen bred pitt . Ama bende fena degilim hanii.
Elbet birgun Gıyaz benide sevicek bundan eminim ...
Gozlerime inanamiyorumm Internet adresini buldummm. Günler sonraa .. istek atsammi ki ? Yoksa sadece bakip bakip dursammi ? Gene kararsizim benim bu kararsizligim nerden geliyorr... benim adim MİNA ben aşk icin yaptigim hicbirseyden utanmam. Vee istegimi yolladim bileee .. fotograflari da hic fena degilmiss hanii .. birde sevgilisini koymasa cokda guzel olurdu ama ... neyse.. saatler sonra onu buldum , istek attim , . Daha ne istiye bilirdimki. ..haa birsey daha var istegimi kabul etsin . O olmazsa olmaz .. icerden annem sesleniyo saat 8 olmus nasil gecmis farkina varamadim birturlu ..
"Mina hadi gel yemek vaktii " annem hep beni boyle cagarirdi aksam yemeginee..
" tamam anne geliyorum " diyerek iceri gectim.. yerime oturarak yemege basladim . Annem agzini acmiyodu . Ben de israr etmedim yoksa bu sefer cezam daha fazla olurdu . 1 hafta bilemedin 10 gun klasik anne iste . Terlikleri saklamam geerekiyor her an darbeye mahsur kalabilirim hala bana cok kizgin . Ama haklida . Hizlica yemegimi bitirdim sofrayi toplayayim derken " sen birak ben hallederim git odana ders calis " dedi annem. Emir buyuk yerdendi. Hep kus kalsak guzel olurdu bence bir elim yagda bir elim balda olurdu . Hic is yapmazdim . Annem kizdigi zaman hic is yaptirmaz bana. Buda benim isime gelirdi hep . He bu arada hemen portmantanin yani a gittim gizlice terlikleri topladim annem anliyordu hep yapiordum zaten ama bsey demiyordu. Bu yasima geldim hala bana terlikle vurmaya kalkiyo ne zaman nesni tukenir ki su terliklerin. Yatagimin altina gizlice koydum . Ama ders calismiyodum cunku dersten daha onemli seylerim oldu artik GIYAZ ŞERAN VE HAYATI . ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANE AŞKI
Lãng mạnİlk görüste inanırmısız AŞK'a ? Çarparmı kalbiniz delice ? Şu AŞK denilen şey neydi bence ? Adım MİNA İLGELİ.. Ben aşkı hiç bu kadar güzel tatmamıştım bana aşkı ""GIYAZ ŞERAN"" ögretti . ona kendimi borçluyum. Benim hayatim darmadagin oldu. ama...