Evi yakinmiydi acaba hemen de nasil kostu yaridimima . Simdi dilinden hic dusmes " basimin belasi ' kelimesi. Gıyazda olmasa ben ne yapardim ki.arayacagim kimse yok . Butun akrabalarim sehir disinda yasiyor..
Sandalyeden kalkarak oturma odasina gittik. Gıyaz' bu gece ben burdayim yaninda kalacagim seni tek basina birakamam yarin olacaklari dusunuruz " demisti. Suan uyuyordu Koltukta . Ben onun karsisindaki koltuga gectim. Canım ya benim icin neler yapiyor. Hemde benim evimde beni korumak icin kaliyor . Ustune bir battaniye ortmustum . Ama ben hala olayin sokuyla uyuyamadim. Acaba hirsiz nerden girmisti ki eve. Daha neler aldigini bile bilmiyorum. Bu olayi Gıyaz ve benden baska kimse bilmeyecekti. Yarin erken kalkmam gerek hasteneye gidip sargıyı cikaracaklar. Durumuna tekrar bakicaklar. Allahtan ayagim kirilmamisti. Ucuz atlatmistim .
Ah annem basima neler geldigini bilse beni gebertirdi. Iyiki babamin yanina gitmistii.
Annemin adı Hazar İlgeli. Çalısmıyor , cunku babam calismasini istemiyor. Her ay bize para gonderdigi icin gerek kalmadigi soyluyor.
Babamın adı ise nazım İlgeli . Cok iyi bir asçı 2 sene once italya 'ya gitti.
Ah benim Gıyaz'ım nasıl da masum görünüyor , o kirli sakalları ve yüzü insanı kendine getiriyor. Karşılaştıgımız gün onu gitgide cok sevecegim diyordum kendi kendime . Ve dedigim gibide oldu. ..
Hem büyüleyici , hem yakışıklı , hem yardimsever hemde kahraman ama sadece benim kahramanım...
Keske ona duygularimi aciklayabilcek cesaretim olsa. Ona onu sevdigimi soylesem. Yoksa o elimden kayıp gider...
Saate baktim 4 civariydi artik uykum geldi. Ama korkuyordum . Nasil uyuyacaktim simdi ben. Herkesin tabiriyle aklimdan hicbirsey gecirmeyerek koyunlari saymaya basladim...
Uyandigimda Gıyaz yoktu . Nereye gitmisti...
Koltugun ustune bir kagit birakmis " benim bugun ise gitmem lazim uyaninca ara ... Gıyaz " yaziyordu. Hemen telefonumu aldim ve Gıyaz'ı aradim.
"Alo "
" günaydin anca mi kalktin basimin belasi oglegin oldu gece uyumadinmi sen " dedi .
" hayir uyuyamadim "
" hadi yanıma gel hemen evde tek kalma isim gucum var seni kurtarmaya gelemem basin belaya girerse "
" emir verseydin bide bir kere kurtardin die " dedim kizarakk.
" saymayidami unuttun ne bikeresi . Mina isim var kızım ustunu basini giyin yanima gel hadi gorusuruz. "
" tamam gorusuruz "...
Bana kizim mi dedi ooo ?
. Ulen ŞERAN bunun hesabini yanina gelince sorucamm.
Gercekten oglen olmustuu nasil bu kadar cok uyuyabildim ki ...
Hemen koltukdaki yastiklari ve battaniyeleri odama goturdum. Elimi yuzumu yikadim ve dislerimi fircaladim . Dolabimi actim gene kararsizdim. Aklimdan gene Gıyaz a inat topuklu ayakkabi giymek geciyor ama ayagim zaten sakat bide kirilmasini istemem.
Hastaneye gidecegim icin topuklu ayakkabida giyemem.
Bir kot gomlek , vazgecilmezim olan ve yeni moda siyah dizi yirtik pantolonumu giydim. Ayakkabi olarak spor bir ayakkabi sectim. Saclarim zaten duz oldugu icin toplamadim ve makyajimi fazla abartmadim .
Evet ben hazirim. Kahvalti yapmayacagim cunku Gıyaz la birlikte yapmak istiyorum bu yuzden disardan pogaca felan alacagagim. Eminim Gıyazda yapmamistir.
Ve evden ciktim. Hemen evimizin karsisindaki firina ugradim yiyecek birseyler aldim . Ve yurumeye devam ettim.
Aklimdan gecenlerle oyalaniyordum , yurudugum icin zaman geciyordu.
Biraz korkuluydum acikcasi . Olayin sokunu atlatamadim.
Dusune dusune kutuphaneye vardim.
Gıyaz ı gördüm yanina gittim .
" nihayet gelebildin basimin belasiii"
" ya sen bana neden surekli basimin belasi diyosun " dedim gozlerine bakarak.
" cunku sen benim basimin belasisin . Her basin belaya girince ben kosuyorum yanina ben kurtariyorum seni yalanmi ben olmasam napardin acaba dun gece bi dusun " dedi kendinden emin bir sekilde.
" merak etme birdaha basimi belaya sokmam senide aramam ben gidiyorum " dedim hizlica ilerledim yanindan kapiyi acarken kolumdan tuttu kapiyi kapatti . Gercekden cok alinmistim , kalbim gercekden kirilmisti. Hatta gozumden kolumuu tutuca yaslar akti.
" birak kolumu , gidiyorum ben " .dedim. aglamakli gozlerimle ona bakarken .
" özür dilerim ben oyle demek istemedim gitme mina. "
"Siz erkekler hic oyle demek istemezsiniz zaten , ilk once aglatir sonra ozur dilersiniz , . Gerci ben senin neyinimki senin soyledigin lafa agliyorum uzak dur benden " .
Ah kalbim bunlari soylerken nasilda delice atiyor .
" sen benim neyimmisin ? Mina ne demek istiyorsun. "
" ne anladiysan o Gıyaz ! Ne anladiysan ooo ! " dedim kapiyi actim ve kutuphaneden ciktim kosuyordum . ayagima agrilar giriyordu. Uzaklastim ve bir banka oturdum.
Keske onunla hic karsilasmasaydim , keske ona asik olmasaydim . Aptal gibi pismanim iste ! tipki aptal gibi..
Her soyledigi cumle beynimin icinde gezinip duruyordu . Bunlari ondan duymak en kotu seydi. Evet yeni bir his daha kazandim. Yine Gıyazın sayesinde ....
Ne kadar kizsamda yine seviyorum onu , yine asigim ona...
Aşkı ben daha yeni yeni anliyorum.
Ayagimdaki agri gecti. Hasteneye gitmekden de vazgectim..
Ah bide aglamasam insanlar bana bakiyordu . Ama durduramiyorum kendimi .
Arkamdan bi ses " hadi bak gozlerime , sana benim neyim oldugumu soyleyeyim. "
Dedi.
yoksa bu beni aglatan kisimiydi.
O Gıyaz mıydı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANE AŞKI
Romanceİlk görüste inanırmısız AŞK'a ? Çarparmı kalbiniz delice ? Şu AŞK denilen şey neydi bence ? Adım MİNA İLGELİ.. Ben aşkı hiç bu kadar güzel tatmamıştım bana aşkı ""GIYAZ ŞERAN"" ögretti . ona kendimi borçluyum. Benim hayatim darmadagin oldu. ama...