Arkama dogru dondum. Hic tanimadigim bir yuz ifadesiydi. Ama nedense sesi tanidik gelmisti. Veya oyle sanmistim.
"Hayir " dedim kendimden emim kisa bir cevapla .
Of miray of hep bunlar senin yuzunden dedim icimde. Adam hala arkamda duruyordu.
"Neden hem tanismis oluruz senin gibi guzel bir bayanla tanismayi kim istemez"
' anlamiyormusunuz hayir istemiyorum gidermisiniz '
Dedim yerimden kalktim mirayin yanina gittim dans etmeyi birakti.
"Miray ben gidiyorum cok sıkıldım. "
"Nereye canim "
"Sahile felan giderim "
"Ama mina ya beni tek mi birakacaksin "
"Sen tek degilsin Canser var dimi gorusuruz "
Dedim ima eden bir sesimle.MİRAYIN AGZINDAN ;;;
"Gıyaz mina gidiyo sen hani gelecektin nerdesinn "
"Nereye gidio miray bi tutamadin minayi yaninda ya "
"Sahile gidiyormuş hemen sende git pesinden zaten kizin moreli bozuk "
"Tamam sagol yardimlarim icin gorusuruz"
MİNA DAN DEVAM..
Taksiye bindim. Herzaman gittigim sahilin adresini verdim..... o adama kafam takildi ya aptal kendini begenmisim teki. Anlamadi birturlu laftan. Icimdeki Gıyaz aşki ozledigimden depresiyordu. Ben ona bu kadar asikken onun beni hic arayip sormamasi zoruma gidiyor gercekten . Ben ona ne kadar kizsamda anında hayatimdan cikaramam ki onu. Ben aski onunla ogrendim. Onunla kesfettim . Keske bu kadar kotu olmasaydik. Gelip benden ozur dilese affederim belki . Herseyi anlatsa tekrar yine cook severim belki . Ama o hicbirini yapmiyor. Banami yazik yoksa Gıyaza mi . Ilk gordugumde asik oldugum adamin beni aldatmasini yediremiyorum
30 dakika sonraSahilde bir banka oturdum.dalgalarin sesi beni benden aliyordu... hava sogumus gibiydi. Birden ürperdim. Tek basimi kafami dinliyorum... oldukca huzurluydu. Butun kotu gunleri unutmama bile neden oluyordu bu ses.
"Merhaba " dedi kafedeki adam . Beni nerden bulmustu takip mi etmisti yoksa. Yanima oturdu. Ben biraz uzaklastim.
"Belamisin sen ya defol git buradan yoksaa. "
Daha da yaklasti adam . Pisligin teki
Asil simdi ne yapacagim koskoca sahilde adam la benden baska kimse yokk . Zaten cok usuyorum birde bu cikti basima.
"Gitmessem ne olur ". Allaha yalvardim birinin beni gelip kurtarmasi icin. Bu adam beni burda oldurebilir.Telefonumu cikardim tam mirayi ariyorken
" sen beni aptal sandin heralde ver su telefonu "
"Hayir biraksana bee "
Adam telefonu elimden almak icin beni zorluyordu.
"Birak su telefonu ver bana " dedi pislik adam... ayaga kalktim kacmaya basladim ama ayakkabimin topugu fazla saglam degilmis . Beni yari yolda birakti yani kirildi. Ve ben yere dustum bilegim tekrar acimaya basladim . Tipki giyazi goremeye gittigimde kirildigi gibi kirildi topugum ve bilegim o gunku gibi aciyor. Iste suan adamin tuzagina dustum. Kalkmaya calistim ama yapamadim..
Bilegim cok acimaya basladi gene ayni bilegim.. of benim cektigimde ney yaa..
Adam ustume ustume yurumeye basladi.
"Ya git diyorum sana git." Dedim. Daha fazla tutamadim kendimi aglamaya basladim..
"Hadi bakalim simdi ne yapacaksin" dedi..
Biri yardim etsin diye yalvarirken bir ses duydum.
Bu ses gercekten tanidik birinin sesiydi.
"Ne yaptigini saniryorsun lan sen dokunma ona " dedi. Bu ses Gıyaza aitdi. Kahramanim beni kurtarmaya mi gelmisti.
Adam beni kolumdan tutup kaldirdi. Canimin yandigini bile dusunmeden .
" ahh birak beni . Canim yaniyorr. Giyazz kurtar beni bu pisligin elinden ..... "
Dedim aglayan halimle.
"Sakin ol bitanem korkma "
Giyaz bize dogru yaklasmaya basladi.
Adam cebinden bicak cikardi bogazima dayadi. Allahim ben bir katil herifin elindemiydim. Korkuyordum ya bana bise yapar sa?
"GIYAZZZ "dedim.
"Hayvan herif birak lan kizii . Seni geberticem olum sen bittin. Onun kılına bile zarar gelirse seni oldururum duydunmu benii " giyaz nasilda beni dusunuyordu. Bu kadar cok mu seviyordu beni. Adam dahada ofkelendi . Giyaza bagirmaya basladi. Of bitsin artik bu cilem. Benim sucum neee?
Giyaz adama dahada yaklasti bana gozleriyle ayaklarina vurmami isaret etti. Bende hemen adamin ayagina vurdum. Giyaz adamim elimden bicagi aldi yere atti. Ben biraz uzaklastim . Hala agliyordum...
Giyaz adama kafa atti adam yere dustu.
"Giyaz yapma dur nolur birakk " dedim bagirarak .. bu adam ya giyaza bisey yaparsa kendimi nasil affederim.
Gıyaz tam adama yumruk atacakken
"GIYAZ dur nolur beni seviyorsan yapma lutfen " dedim.. kendime inanamiyordum.
Adam kacmaya basladi Gıyaz yanima geldi. Ben hemen gıyaza sarildim. Bu bana cok iyi gelmisti. Tabi ayagimin agrisini unutturmuyordu .
"Iyimisin Giyaz " dedim
"Asil sen iyimisin canimin ici "
"Bilegim aciyo sadece, yere dustum."
Giyaz dahada sıkı sarildi bana.
"Hadi hastahaneye gidelim "
"Istemiyorum" dedim . Sarilmayi biraktim.
"Ne demek istemiyorum mina iyi degilsin istee ..." dedi
elimden tuttu.
"Birak beni gidecegim ben "
Dedim. Basimda agrilar gezerken
Gercekden halim kalmamisti bu olanlardan sonra.
Elimi cektim topallayarak yurumeye basladim.
"Mina dur gidemiyorsun zaten yorma daha fazla kendini "
Ben ne soylesem diye dusunurken birden basimin yere carptigini hissettim.. Bayilmismiydim ben hemde Gıyazin onunde . Hep rezil oluyordum zaten ben...
Giyazin sesini duyabiliyordum ama.
Uyan canim felan diyordu. Sahi ben onun canimiydim. Biilmiyorum ama o benim kahramanimdi yine kurtarmisti beni o assaglik herifin elinden...
Beynimin icinde kuslar ucusuyordu resmen. Bir an kafamin yerden kalktigini hissettim . Ambulans sesleri felan duyuyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANE AŞKI
Romantizmİlk görüste inanırmısız AŞK'a ? Çarparmı kalbiniz delice ? Şu AŞK denilen şey neydi bence ? Adım MİNA İLGELİ.. Ben aşkı hiç bu kadar güzel tatmamıştım bana aşkı ""GIYAZ ŞERAN"" ögretti . ona kendimi borçluyum. Benim hayatim darmadagin oldu. ama...