Yapamazdım , yanına gidemezdim. Ben onun nesiydimki ? Ona ' ben seni ilk gordugumde sana asik oldum sinavima giderken senin kaza yaptigini gordum ve ambulansla seni birakmamak icin geldim ' mi nedeysim.Bir kere gordugu kizdim sadece.eve gitsem annemden birsuru azar yiyecegimi biliyordum cunku beni aramisti . Acmamistim. Daha dogrusu Gıyaz dizimin üstündeyken acamamistim. Allahtan babam yurtdisindaydi orada calisiyordu. Yoksa ben mahvolmustum gerci simdide mahvoldum . Odanın camından Gıyaz ' a baktım. Uyurken ne kadar tatli oluyor dedim kendi kendime. Ama keske yanina gidebilseydim. Hastene gorevlisinin yanina gittim ailesine haber vermelerini soyledim. Baska carem yoktu. Ailesi gelince gidicektim. Onu tek birakamzdim aptalim iste hem yanina gidemiyorum hemde yanliz birakamiyorum. Bana ne yapti bu cocuk ne yaptida boyle sersem daha oldum . Bu Gıyaz 'ı ikinci gorusumdu ve kendine baglamisti beni. Ona bu kadar ilgi gostermek cok tuhaf bir duygu. Gelenler vardi. Galiba Gıyaz'ın ailesiydi ... Evet evet onlardi odaya girdiler . Annesi babasi ve yanlarinda benim yaslarimda bir kız vardi. Acaba kimdi ki akrabasımı , kardesimi , yoksa.. yoksaa sevglisimi ?. Kiz iceri girdi. Odanin kapisi yari acikti. Kapiya dogru yaklastim duyduklarim beni yerle bir etmisti. "Sevgilim iyi misin bitanem , canın acıyormu Gıyaz " deyince kiz hemen hasteneden ciktim. Bir kiz arkadasi vardi.. ben onun icin sinavima gidemedim ama onun bir kiz arkadasi vardi . Inanamiyorum. Telefonum caliyordu arayan annemdi . Mecbur acmak zorundaydim " efendim anne "
" Mina nerdesin sen sinava girdinmi"
Of simdi ne diyecektim... ben.
' sey anne... yetisemedim gec kaldim" dedim annem hemen eve cagirdi. Hesap soracakti . Ne yapacaktim... taksiye binerek eve dogru gidiyordum ... eve ulastim . Hayatim bitiyordu resmen son dakikalarimi yasiyordum. Kapiyi actim annem tam karsimdaydi. Bildigim butun dualarimi icimden okumaya basladim . ' evet mina sinava neden girmedin anlat hemen ' dedi. Neden tek cocuktum ki kardeslerim olsaydi onlarla ilgelenseydi bana vakit kalmasa olmazmiydi.. ne diyecegim ben ya off.
" sey annne..."
"Mina kizmaya basliyorum bak "
Off annem kuplere binmisti. Aciklama zamani geldi ..
" gec kaldim anne , sadece buu gec kaldim yetisemedim "
"Hemen odana git cezalisin 1 gun odandan disari cikmayacaksin bu seneyide tekrar oku aklin basina gelsin. Hemen odana yuruuu ! " dedi. Odama gittim . Yatagima kapandim aglamaya basladim.. aklim hala Gıyazdaydi.. acaba cikmismiydi hastanedenn. Doktor bugun taburcu olacaginida soylemisti.. aglamayi biraktim ..
Saatlerdir onu dusunuyordum. Bugun gunlerden cuma annem 1 gun ceza verdigine gre pazar gunu disaru cikabilirdim . Ama kutuphane kapaliydi pazar gunleri. Yani Gıyaz'ı pazartesi gorecektim ... sahi daha niye onu gormek istiyosam . Sevgilisi var beni gorurmuydu gözuu.. daha kendisinin kiminle hastaneye geldigini bile bilmezken. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANE AŞKI
Roman d'amourİlk görüste inanırmısız AŞK'a ? Çarparmı kalbiniz delice ? Şu AŞK denilen şey neydi bence ? Adım MİNA İLGELİ.. Ben aşkı hiç bu kadar güzel tatmamıştım bana aşkı ""GIYAZ ŞERAN"" ögretti . ona kendimi borçluyum. Benim hayatim darmadagin oldu. ama...