2. Bölüm

43 18 0
                                    

Birinin beni dürtmesiyle uyandım. Bu nasıl bir dürtme şeklidir yaw. Kafamı kaldırdığımda Rüzgar bana bakıp hocayı kaşıyla ima ediyordu. Ben de hocaya döndüğümde ayağı ile ritim tutturmuş yere vuruyordu. '' Sonunda uyanmayı teşrif ettiniz Masal hanım''. Allah'ım neden bunlar hep benim başıma geliyordu ki? Hiç bir şey demedim. Ne diyebilirdim ki? Hoca tekrardan konuşmaya başladı. '' Kalk şu soruyu çöz . Eğer çözemezsen 1. sözlü notun 0 ona göre dikkatli çöz.'' dedi. Tahtaya baktığımda içimden en ağır küfürü savurdum. Biz daha bu konuya gelmedik. Hatta bu konu üniversitede diye biliyorum. Ayağa kalktığımda herkes bana bakıyordu. Tabi b*ku yedim. Hocadan kalemi aldım ve bildiğim şeyleri yazmaya çalıştım. Abimden bildiğim kadar ile cevap 43 çıkıyordu. '' Hocam cevap 43?'' dedim. Hoca bir bana bir yaptığım işlemlere baktı.

Elimdeki kalemi alıp kapağını kapattı. Oradan Hayal atladı '' Eee hocam cevap doğru mu yanlış mı? Ama bence doğru sonuçta kızın beyninden zeka fışkırıyor.'' dedi. Ben de ona döndüm, gülümseyip havadan öpücük attım. Hoca boğazını temizleyip '' Sen bu taktiği nereden biliyorsun?'' dedi. Canım abim sağolsun ilk defa bir işe yaradı. '' Abimden hocam. O üniversiteye giderken test falan çözerken biraz bana da anlattı.'' dedim. '' Bravo sonuç doğru 0 almak yerine 1. sözlün 100. Hadi yine iyisin benden 100 almak o kadar da kolay değil yerine oturabilirsin.'' dedi. Ya he he he . Önüne gelen e soru sorup yüz vereceksen oho ben iki sözlüde de 100 alırım. Masama oturunca başımı sıraya koyup gözlerimi kapattım . Ne zaman bitecekti bu okul ?

Hayel den devam :

Masal soruyu çözdükten sonra yerine oturdu ve onun bir numaraları olan bakışını attı . Bu bakışın anlamı " bu lanet okul ne zaman bitecek ?" Aramızda gözler ile anlaşabiliyorduk. Her knk yapamaz . Zil çalınca matematik hocası sınıftan çıkınca derin bir oh çektim . Bana soru sormamıştı . Masal uyumaya çalışıyordu ama uyuyamıyordur kesin o . Çantamdan hırkamı alıp başında örttüm . Karanlık olmadan uyuyamayanlardan dım. Telefonumu çıkartıp kuzanim Selim e mesaj attım . " Naber la kuzen ?" Hemen çevrim içi oldu . " İyi senden naber ?" Dedi " iyi benden de . Ne zaman buraya geleceksin ? Özlettin kendini be aslan ." Şu an güldüğüne eminim ama kanıtlayamam işte . " Oooo demek birileri beni özlemiş ?" Abi bir kere de ego kasmasan şaşardım . " He kuzen özledim . Ne zaman gelecen diye sordum ?" dedim " Bir iki gün e gelirim ." Hemen Masal ı dürttüm. " Selim iki güne geliyormuş knk ." Her zamanki gibi sessizlik . " Lan selim geliyor diyorum sana ." Bu sefer hırkanın altında tatlı tatlı baktı " ne kadar güzel knk ." Bende ellerimi çırptım .

Burak dan devam :

Bu Hayel kimle mesajlaşiyor ya ? Yüzünde bir de gülümseme vardı . Lan yoksa sevgilisi mi ? Yok lan sevgilisi yoktur onun .

Neden olmasın ki ? Taş gibi kız

Sen kimsin gibi bir muhabbet e girmiyicem şimdi iç ses .

Aynen boş konuşmaya gerek yok koçum . Neyse konuya dönelim . Kız taş , sevgilisi elbet olur yani.

Lan aklıma getirip durma ikide bir . Hem yoktur lan sevgilisi filan boş yapma iç ses .

Vardır sevgilisi. Boş bırakırlar mı böyle güzelliği ?

Bırakırlar.

İç sesime sinir olmuştum . Masal denen kıza bir şeyler dedi ama anlamadım . Of ne dedi ya . Baksana bir de el çırpı . Sinirden kuduruyordum şu an .

Rüzgardan devam :

Hayel denen kız biri ile konuşuyordu . Kimse Burak baya bir sinirlenmişti. O tarafa bakınca tatlı tatlı bakan bir Masal gördüm. Abi bu kızda ne vardı ? Beni kendine çekmeyi çok iyi biliyordu. Bir gülümsemeye bile kanıyorsam ohoo işimiz var . Yanıma çağla geldi ve elini omzuna koydu. Yanağıma da bir öpücük koydu . Abi bu kızda önüne gelen ile birlikte oluyordu. Bunun gibi s*rtük ile de gönül eğlendirmek için kullanıyordum ama ilgimi çekmiyordu . Hele de şu yeni kızlar gelene kadar .

Mafya Tayfası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin