Her zamanki gibi lanet alarmın sesi ile uyanmıştım. Okula her ne kadar gitmek istemesem bile gitmek zorundaydım. Hele de başınızda inatçı bir kankanız varsa yandınız. Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum. Masal...Masal ÖZBERK. Lise son öğrencisiyim. Bir tatlı mı tatlı kankam var. Tatlı olduğu kadar inatçı ve baskın bir karakter özelliği var. Adı ise Hayel... Hayel KIRCA.
Yatağımdan uykulu bir biçimde kalktım. Banyoya ilerleyip işlerimi hallettim. Hayal daha uyanmamıştı. Tabi uyanması lazım. Bu şahsi görev de bana düşer. Bu arada bahsetmeyi unuttum. Hayal ile yaklaşık 1 buçuk senedir ev arkadaşıydık. Mutfağa ilerleyip büyük bir bardağa su doldurdum ve Hayal ' in odasına doğru yürümeye başladım. Hayal ' in odasına geldiğimde sessizce içeriye girdim. Yatağının baş ucuna gelip suyun hepsini döktüm.
'' Laan noluyor?''dedi. Daha benim yaptığımı anlamamış olacak ki bana bağırmaya başlamamıştı.'' Ya Masal yine mi? Bırak artık şu çocukça hallerini.''dedi. '' Olm sen de gece geç yatmasaydın. Bugün gideceğimiz okulun ilk günü. İlk günden geç kalmak istiyorsan keyfin bilir. Bu arada 1 saatten az vaktin var hızlı ol.''
''Of okul vardı dimi?'' dedi. Hay unutkan kankam niye her şeyi unutuyorsun?'' Aynen kalk da hazırlan sabah sabah cadı gibi görünüyorsun az makyaj yap.'' dedim. Aslında kötü görünmüyordu. Sırf dalga geçmek için öyle demiştim.Ama gerçek sanıp kendini banyoya atmıştı.
Hayalden Devam
Masal' ın söylediği gibi kendimi banyoya attım. Aynadan kendime baktığımda kötü görünmüyordum. Allah'ım bu kız benimle neden uğraşıyor?
Baynoda ki işlerimi halledip gardolabımdan okul kıyafetlerimi alıp giydim. Masal da kıyafetlerini giymiş acele ile kahvaltısını yapıyordu. Ben de yanına gidip bir şeyler atıştırdım. Saate baktığımda 20 dakika kadar vaktimiz olduğunu gördüm. Masalı dürtükleyip '' Hadi kalk geç kalacağız diyen sen değil miydin?'' dedim. Masal bir şey söylemek yerine başıyla beni onayladı. Otobüs durağına gidip otobüsü beklemeye başladık. Taksiyle gidecek halimiz yok ya öğrenciyiz biz. Otobüsle tıpış tıpış gideriz.
Otobüs gelince bindik ve okulun olduğu semte geldik. Kolundaki saate bakınca 10 dk kaldığını gördüm. Okula yakın bir yerde inip koşarak okula girdik . Bir kaç gün önce okula gelip sınıfımız in nerde olduğunu görmüştük . Sınıf 3 kattaydı. Merdivenleri çıkıp 12 B sınıfına girdik. İki kişinin yanları boştu . Başka da sıra yoktu . Mecburen birimiz bir erkeğin diğerimiz de diğer erkeğin yanına oturacaktık. Ben en arkada pano kısmında oturan çocuğun yanına gittim .
Masal da cam kenarı en arka sıradaki çocuğun yanına gidip oturdu. Kapı açılıp kapanınca hoca nin geldiğini anladım. Herkes ayağa kalkınca hoca eli ile oturun işaret i yaptı. Klasik hoca tipi. Masanın üzerine kitaplarını koyunca ellerini cebine koyup tahtanın önünde durdu ." Merhaba gençler. Yeni dönemimiz hayırlı olsun . Bu dönem üniversite sınavına gireceksiniz . Bundan dolayı çok iyi hazırlanmanız gerekiyor . Şimdi yeni gelen iki arkadaşımız var onlara tanışalım ." Dedi ve Masal a ' kalk kendini tanıt' bakışını atınca Masal da ayağa kalkıp kendini tanıttı. Hoca bana dönünce bende ayağa kalkıp " ben Hayel Kırca . " Dedim ve yerime oturdum .
Hoca ilk şaşırdı ama sonra kendini toparlayıp masasına oturup defterini doldurmaya başladı. Bu arada hoca yakisli idi. Esmer ,1.90 boylarında , beyaz gömleği kaslarınının üzerine yapışmış. Tam da kızlarin hayal edebileceği tarzdan bir öğretmen di . Sanırım 25 yaşındaydı . Defteri doldurduktan sonra ders anlatmaya başlamıştı.
Masaldan Devam
Teneffüs zili çalmıştı. 1 ders boyunca yanımdaki cocukla oturmak zorunda kalmıştım. Yanı Allah için yakışıklı falan tamam da kankam varken de onunla oturmam garipti yani. Teneffüste herkes Hayal ve benim başıma toplamıştılar . " nerden geldiniz? Hangi okuldan geldiniz? Neden bu okula geldiniz? Sevgilin var mı ? Vb. Sorular sormuşlardı. Çoğu soruya cevap vermedim. Hayal de. Bütün sınıf konuşurken yanlızca 2 kişi konuşmuyordu. Hayel oturduğu sıranın sahibi ile benim yanımda oturan şahıs.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tayfası
AdventureGüzeller güzeli kızlarımız var onlara uygun da yakışıklı mı yakışıklı oğlanlarımız var . Bunları kıskanan iki tane de kızımız var . Onların rekabet lerine ortak olalım bakalım . Neler bekliyor genç kızlarımızı. Genç oğlanların da bir anda hayatları...