3. Bölüm

45 17 2
                                    

Abim ve selim gittikten sonra soluğu bizim sınıfta aldık. Biran önce okulun bitmesini istiyordum . Abim i çok özlemiştim . Şu an ki dersimiz inglizceydi. Kazamız mübarek olsun inşallah. Hoca elinde kağıtlarla girdi ." Şimdi her sene yaptığımız gibi geçen sene nin konuları ile ilgili quiz yapacağız. Telefonları masama bırakın ." Hayda nerden çıktı ki bu ? Buyrun cenaze namazına . Geçen sene ile ilgili bir bok hatırlamıyorum ki ben . Hayel e baktığımda o da bana bakıyordu . Aklında bişi var mıdır acaba ? Telefonları hocanın masasına bıraktığım iz gibi yerlerimize oturduk . Hoca kağıtları dağıttı ve telefonunu alıp ilgilenmeye başladı . Sınıfa bakınca herkes in kopya çektiğin i gördüm . Hayel e bakınca o da kararsız gibiydi . ' anca beraber kanca beraber ' bakışlarımı attım. O da bana aynısını atınca önümde oturan zeki çocuktan gizlice bakmaya başladım . Rüzgar beni dürtükleyince ona döndüm . Bu çocuk bu gün ne kadar dürtmüştü ? Sayan varmı? ' ne var 'bakışlarımı atınca. Hocanın bakıp bakmadığına emin olunca kağıtlarımızı değiştirdi . E bunun tüm soruları doluydu. Ona bakınca tekrar yapmaya başlamıştı . Kağıdın arkasını çevirince bir not gördüm. " Buraya yazdıklarımı kendi yazına çevir de hoca anlamasın " hemen görünür şekilde silip üzerinden kendi yazım ile geçtim . Tüm sayfayı öğle yapınca Hayel e baktım . O da bişiler yapıyordu. Önüme döndüm. Umarım bu Rüzgar doğru yapmıştır . İngilizceden anlamam ki ben . Sayısal adamıyım ben . Zilin çalmasını beklerken sıkılmıştım. Hoca da elindeki telefonu bırakıp sıraların arasında gezmeye başlamıştı . Ya abi bu hoca da amma şey heee .

Yani dersin bitmesine kalmış 5 dk. Herkes de çekmiş kopya . Daha ne diye geziyorsun ki? Herkesi ki bitti hala almadı kağıtları . Alsana kağıtları ya . Sonunda zil çalınca herkes kağıtları verdi ve telefonlarını aldı. Rüzgâra dönüp "teşekkür ederim ama neden böyle bir şey yaptın ki?" Dedim. Rygzar gülümsedi. Ölüm çok tatlı gülümsüyordu." Bilmem öyle saf saf etrafa bakıyorsun yardım edeyim dedim" dedi. "Doğru görmüşsün cünkü ingilizceyle hiç aram yok. Ben sayısal kızıyım. Sen sozelcisin herhalde?" Dediğimde gülümsemesi daha da yayıldı tazesi ortaya çıktı. " Hayır ben de sayısalcıyım. Ama diğer derslerim de çok iyi" ağzım açık dinliyordum. Bu kadar zeka da fazla değil miydi? Kafami olumlu anlamda sallayıp Hayalin yanına gittim.

Hayalden Devam

Burak ingilzce quizindeyken bana baya yardımcı olmuştu. Sıranın ardından soruların cevabını yazıp elime tutusturmuştu. Bir yandan sevinmiştim. Bir yandan da neden böyle yaptığı anlamamıştım. Zıl çaldığında Masal yanıma geldi. Hâlâ yanımızda burak vardı ama bir şey olmadı demi?
"Kanka gördün mü?" Dedi Masal. Bos gözlerle baktım. Yanı anlamamıştım. Ne yapabilirim ki?

" Eski sınıfımızdaki sude vardı ya hani?"dedi. "Hee vardı ne olmuş?" Dedim. O da " Sence ne olmuştur?" Dedi. İyice meraklanmıştım." Bilmiyorum ne olmuş anlatsana ?" Dedim. "Adı şeye çıkmış ." Dediğinde gözlerim kocaman olmuştu. O kız öyle biri değildi ki? Nasıl böyle bir şey çıktı? "Kanka emin misin o kız öyle biri değildi?" Dedim. Basını olumlu anlamda salladı. "Eminim kanka çünkü resmen basılmış. Sevgilisi varken başkasıyla yatmış. Olm başkasıyla yatmak nedir? Ben daha ilk öpücüğünü vermedim. Tövbe tövbe naskl kızlar var?" Dediğinde ilk başta kıza üzülmüştüm. Ama sevgilisi olduğu halde biriyle hem de yatarak aldattıysa yani adının çıkması normaldi.
Bu kadar da düşeceğini tahmin bile edemezdim . Birde ortada ben sizden daha temizim , sadece erkek arkadaşım var hayatımda gibi şeyler söylüyordu bize. Kendini rezil etmiş bildiğin. Nedeni ni merak etmiyor değilim . Her neyse . " Aman bize ne . Selim mesaj atmış okul bitince ara diye ." " Tamam ararsın sen . Bende kontür yok ." Allah'ım ya ." Sabah nasıl beni aradın acaba?" Bana bakıp göz devrince bastım kahkahayı. Ayol kendimi durduramıyor um. " Gözümden yaş geldi yaa " o da benim halime kahkaha atıyordu. " Knk şu buse vardı ya bizim murat ile sevgililerdi ya ..." Bana 'anlat 'der gibi baktı. " Murat koymuş bunu kapıya. " Elini ağzına götürdü. " Aaaaaaaaaaaaaa" dedi. " Murat yazmış bana da . Sana diyicektim unuttum . Neyse işte kıza demiş ki ' bu ilişki yürümüyor hem bende gidiyorum burdan' demiş kızda hemen "tamam bitsin" demiş . Çantasını aldığı gibi gitmiş ." Dedim . " Şimdi murat nereye gidiyormuş ?" Dedi. " Yurt dışında abisinin yanına gidecekmiş. Orda yaşamaya başlayacakmış. " Kafasını anlıyorum der gibi salladı. " Lan knk biz ne zaman sevgili yapacaz ya . Sap geldik sap gidecez ."dedim . " Git kendine birini bul knk . Hatta Ceren e de sana hemen bir erkek bulur ." Hemen elimi sıraya vurdum . " Yok istemiyorum . Allah'ım o ceren denen kızı benden uzak tut yarabbim . Amin . Sevgili filan da istemiyorum ben . " Dedim . Benim halime gülüyordu. " Ya ne gülüyorsun Masal ya ? Hatırlamıyor musun neler geldi o pislik yüzünden başıma . " Ben böyle deyince daha da kahkaha attı. " Yalnız knk kız da sana takmıştı. Her gün bir yere gitmek istiyordu. " Dedi . " Ben ne dedim ona ' benden uzak dur . Allah'ın adını aldım uzak dur benden . Ben senden başka bir şey istemiyorum ' dedim . Kız salak mıdır nedir . Bir düşmediydi yakamdan . Bezdirdi beni ."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya Tayfası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin