𝗗𝗲𝗺𝗼𝗻 𝗦𝗹𝗮𝘆𝗲𝗿 𝗔𝗨!
-𝗔𝗻𝗴𝘀𝘁
𝗙𝗶𝗻𝗮𝗹 𝗥𝗲𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁 𝗳𝗿𝗼𝗺 : O_OAnime_WeebO_o
.
.
.
.
.
.
No One's POV:
Both Zenitsu and Tanjiro were fighting a demon while Inosuke and Nezuko were fighting another one. Both males were badly injured including the upper moon they were fighting. As Zenitsu was about to go in and finish it off he was kicked hardly back to a tree.
Tanjiro : "ZENITSU!"
UpperMoon : "No no, your staying."
Just like that Tanjiro was tied secure with the demon arts. He has a broken arm already and his sword is no where to be found. The demon got an idea, instead of killing the slayer he's gonna play and have fun with his thoughts and bring back all of his bad memories. Zenitsu was far due to how hard the uppermoon kicked him.
Zenitsu was slowly making way back but due to the back pain it was hard. As Tanjiro struggles to set himself free the Demon used his demon arts to go into Tanjiro's thoughts. Now every takes a turn.
ᴛᴀɴᴊɪʀᴏ'ꜱ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛꜱ, ᴛʜᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ ɪꜱ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ ᴀʀᴛꜱ.
𝘿𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙧𝙚𝙜𝙧𝙚𝙩 𝙞𝙩?
𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘨𝘳𝘦𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘦𝘯𝘵𝘪𝘳𝘦 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥? 𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘵'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘶𝘭𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘒𝘢𝘮𝘢𝘥𝘰'𝘴 𝘥𝘪𝘦𝘥 𝘛𝘢𝘯𝘫𝘪𝘳𝘰? 𝘐𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘶𝘭𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘦𝘥, 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘭𝘦𝘱𝘵 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘯'𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘮.
'No.. It isn't my fault, shut up..!'
𝘐𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶. 𝘏𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘫𝘰𝘣 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘭𝘭 𝘥𝘪𝘦. 𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯? 𝘐𝘵'𝘴 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘧𝘢𝘪𝘭 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥. 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵.
'Stop it, your just a stupid negative thoug-'
𝘛𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘢𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘯𝘦𝘨𝘢𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘵𝘩. 𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵𝘴 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶? 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶, 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘶𝘴𝘦𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘱𝘶𝘱𝘱𝘦𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳. 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘰 𝘣𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘧 𝘪𝘵.𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥. 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢 𝘵𝘦𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳..
YOU ARE READING
𝐙𝐞𝐧𝐓𝐚𝐧, 𝗧𝗼𝗽 𝗭𝗲𝗻𝗶𝘁𝘀𝘂 𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝗶𝘁.
Romance𝗠𝘆 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗲𝘃𝗲𝗿, 𝗳𝗶𝗹𝗹𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗢𝗻𝗲𝘀𝗵𝗼𝘁𝘀 𝗼𝗳 𝗗𝗲𝗺𝗼𝗻 𝗦𝗹𝗮𝘆𝗲𝗿. 𝗧𝗵𝗲𝗿𝗲'𝘀 𝗮 𝘀𝗺𝗮𝗹𝗹 𝘁𝘄𝗶𝘀𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗮𝘁, 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝗻 '𝗧𝗮𝗻𝗭𝗲𝗻' 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗮 𝗭𝗲𝗻𝗧𝗮𝗻 𝗯𝗼𝗼𝗸. 𝗠𝗲𝗮𝗻𝗶𝗻...