Hayatta hayalini kurduğumuz yaşamlar bazen ya zaman yetmez gerçekleşmeye bazen ömür, bazende kader deriz olanlara ama hepsi aslında çok ağırdır.
Hastanede doktorlar muayene ettikten sonra beni bir odaya aldılar. Hiç konuşmadığım için piskolojimin bozuk olduğundan bahsediyorlardı, benim piskolojim bozuk değildi sadece ailemi kaybetmiştim. Çok yalnızdım bunu kimse görmüyordu sanki.
Bazen birinin acısını hissetmek için, onun çektiklerini cekmekmi lazım onu anlamak için, bu sorunun cevabını inanın bende bilmiyorum.
Ailemizden kimse hastaneye gelmemişti, babam annemle evlenmeyi seçtiği için ailesi tarafindan reddedilmişti. Sevgi aslında dünyadaki en değerli duyguydu ama bu duygunun ne olduğunu bilmeyenler bunu asla anlayamazlar.
Kimse gelip beni almadı tek başımaydım
bir süre sonra odaya biri girdi uzaktan baktı gözlerime, ağlamaktan gozlerim kızarmıştı, çok yorgundum.Alev. Merhaba Nasılsın
Suskun - Ben konuşamuyordum.
Senin için burdayım şimdi seninle buradan güzel bir yere gideceğiz.
Orada çok mutlu olacaksın.Suskun - Kimdi bu kadın nereye gidecektik güvene bilirmiydim bilmiyorum ama, gidecek başka hiç bir yerim yok bunuda iyi biliyorum.
Elini uzattı ve tuttum birlikte hastaneden çıktık, büyük bahçesi olan bir yere geldik sanırım burası bir okuldu, park vardı çocuklar vardı oyunlar oynayan çocuklar.
Herkes ne kadar mutluydu yada öyle görünüyorlardı.
Alev - Burası artık senin yeni evin burdaki çocuklar senin kardeşlerin bizlerde senin aileniz artık.
Senin için bir oda ayarladık bak bakalım beğenecekmisin burada kalacaksın artık burada okuyacaksın nasıl begendin mi ?
Hiç birşey söylemeden öylece bakiyordum etrafa, artık hiç birseyin anlamı yoktu.
Her saniye o son yaşadığımız mutluluğu hatırlıyorum,
gözümün önünden silinmeyecek o son gün nasıl insan biranda herşeyi unutup mutlu olabilir ki.Biraz uyumak istedim odamın camı ormanın derinliklerine bakıyordu, ağaçtaki kuş sesleri cıvıl, cıvıl yankılanıyordu ne güzel bir sesti huzur verici.
Yeni bir gün yeni bir hayat ve yeni bir ömür olacak artık benim için, şimdi uyumamalıyım iyigeceler annecim.
Iyi geceler babacım.Sizleri çok özlüyorum iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SES ...
ActionHerşeyin bittiğini düşünenler, yanılır. Içindeki ses susmadan, hiç birşey bitmiş sayılmaz... . Aşk kalbimde kal'ın yazarı. Instegram- kalbimden_dokulen_sozler İnsan mutlu olmak için yaşar bunun için savaşlar verir, bazen çok mutlu giden hayatımız te...