Alev. Suskun polisler geldi hadi anlat bakalım.
Polis. Suskun ailenle ilgili herşeyi bize anlat olurmu, aileni öldürenleri bulmalıyız.
Suskun. Herşey aslında o gece başladı. Bütün aile toplanmış oturuyorduk, birden dedemin mal varlığı konusu ortaya çıktı, amcam birden babamla kavga etmeye başladı. Bizi odadan çıkardılar. Çok korkmuştum, amcam dedemin ona verdiklerini beğenmemişti, daha fazlasını istiyordu oldum olası amcam hep çocuklara karşı soğuktu bizi sevmezdi, gerçi kendi çocuklarına bile uzak bir adamdı.
Polis. Peki o gece amcan yada baban birbirlerine hiç temasda bulundular mı ? Yani vurmak gibi.
Suskun. Hayır sadece amcam çok bağırıyordu, babam hep amcamın sakin olmasını oturup konuşarak çözelim gibi şeylerden bahsediyordu, daha sonra amcam bir hışımla evi terk etti. O an yanlarında degildim ama herşeyi çok net duyuyordum, amcam öylesine sinirliydi ki, daha sonra odadan çıktım yengemde amcamın arkasından çocukları alıp evden çıktı.
Polis. Amcan gidince ne oldu baban ne yaptı?
Suskun Babam çok üzgündü onun üzülmesine hiç dayanamıyorum yanına gidip ona sarıldım üzülme dedim, oda bana bakıp sarıldı. Benim üzülmeme hiç dayanamazdı sonra annemi çağırdı babam, annem mutlaktaydı o ara çok daraldım hanım hafta sonu bir yeremi gitsek dedi. Annemde olur çocuk çok daraldı gidelim dedi aslında benim için gitmek istiyorlardı.
Sabah oldu herşeyi hazırlayıp yola çıktık, müzik çalıyordu ben arka koltukta şarkı söyleyip dans ediyorsum babam annemde müziğe eşlik ediyorlardı. Birden silah sesi duymaya başladım, uzaktan ateş ediyorlardı çok korkmuştum kafamı dizlerimin arasına alıp koltuğun arasına gizlenip ağlıyordum bir süre sonra silah sesi durdu dışarı baktımda kimse yoktu annem ve babam ölmüştü.
Polis. Suskun peki saldıranların hiç birini görmedin mi ?
Suskun. birini uzaktan gördüm tanıdık birine benziyordu daha önce sanki onu görmüştüm ama nerede hatırlamıyorum.
Polis. Peki tekrar görsen hatırlarmısın
O adamıSuskun. Evet hatırlarım.
Polis. Tamam bir bak bakalım tanıdık gelecek mi sana bu resimdekiler.
Suskun. Bunlar değildi tanımıyorum bunları hiç görmedim
Polis. Peki bak bakalım bunların arasında varmı ?
Suskun. Işte bu buydu gördüğüm adam
- Eminmisin bumuydu
Suskun evet buydu eminim
- Bu adam amcanın yanında çalışan bir işçi olay anlaşıldı.
Biz tekrar gelebiliriz birşey olursa
Alev. Sizce amcası mı yaptırdı
-bunu söylemek çok erken araştıracağız amcası çocuğu almak isterse sakın vermeyin bize sormadan
Alev. Siz merak etmeyin sizden habersiz birşey yapmayacağız.
Polis. Görüşmek üzere hoşçakalın.
..................................................................
Merhaba sevgili okurlarım işte benden size bir soru. Sizce katil amcası mı ? yazın bakalım yorumlara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SES ...
ActionHerşeyin bittiğini düşünenler, yanılır. Içindeki ses susmadan, hiç birşey bitmiş sayılmaz... . Aşk kalbimde kal'ın yazarı. Instegram- kalbimden_dokulen_sozler İnsan mutlu olmak için yaşar bunun için savaşlar verir, bazen çok mutlu giden hayatımız te...