Bu bölüm sadece düz yazı iyi okumalarr😽💖
•flashback•
Annemin zoruyla köye gelmiştim
Ananem bizi ve birkaç akrabayı evine davet etmişti. İçeri girdiğimden beri evdeki beni gören herkesin ayıplayan bakışlarını fark ettim kuzenlerim bile benden uzak duruyordu.
Aklıma gelen şeyle büyük ihtimalle neler olduğunu anladım annem akrabalara eşcinsel olduğumdan bahsetmişti.
Bir süre sonra telefonum çaldı. Tüm bakışlar tekrar bana döndü bende telefonu çıkartıp baktım arayan Chris'di yüzümde istemsizce bir tebessüm oluşurken ayaklandım ve bahçeye çıktım arkamdan çıkan kuzenlerimi umursamadan telefonu açtım.-görüntülü arama bu arada-
Ancak açtığımda üst bedeni çıplak ve saçları ıslak bir Chris beklemiyordum....
"Lan-" yanaklarımın kızardığına emindim.
"Selam bebeğim"
"İyi misin Seung'm"
"Ay şey iyi iyiyim tabii ki ya!" dedim toparlanmaya çalışırken.
Kıkırdayıp konuşmaya başladı.
"Bende seni alayım mı diye aramıştım ama sanırım evde değilsin?"
"Evet değilim..." telefona biraz daha yaklaşıp fısıldadım "ama alabilirsen güzel olur."
"Konum at hazırlanıp geliyorum güzelim, görüşürüz!"
"Hey hey Chris şaka yaptım du-" ben daha cümlemi tamamlayamadan canım sevgilim çoktan telefonu kapatmıştı bile.
Chris'i ne desem durduramayacağım için konum atmaya karar verdim çünkü o gerçekten inatçının tekidir bir şey dedi mi yapar...
...
Chris ile konuşmamız üzerinden yaklaşık yarım saat geçmişti bu sürede hep bahçedeydim. Diğerleri de bahçeye çıkmıştı ailenin çoğu dışardaydı sadece yaşlılar içerdeydi.
Araba sesi duymamla bahçe kapısının o tarafa döndüm aslında sedece ben değil bahçede bulunan herkes o tarafa dönmüştü.
Chris arabasından çıkarken tekrar yüzümde o gülümseme belirmişti kızların da ona olan hayran bakışlarını görmüştüm ve asla kıskanmamıştım.
Belki birazcık minicik ufacık ama yani Chris sizin sevgiliniz olsa siz de kıskanırdınız....
Ama olamaz, çünkü benim.
Ayağa kalktım ve bahçeden çıkıp Chris'in boynuna atladım herkesin şaşkınlık içinde baktığına emindim.
"Hoş geldin Channie~"
"Hoş buldum, güzelim gidelim mi?"
"Tamam anneme haber verip geliyorum."
"Acele et güzelim bekliyorum. "
"Tamam~" demiştim tatlı olduğunu düşündüğüm gülümsememle.
"Anne ben gidiyorum görüşürüz."
"Tamam." dedi düz bir sesle.
Arkamda şaşkın bir aile bırakıp hızla Chris'in arabasına bindim.
•Flashback end•
.
.
.
güzel oldu(?) sanırım buna benzer bölümler de yapabilirim eski anılarla ilgili
umarim begenmissinizdirrr
Görüşürüzzz😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Cry • Chanmin
Short StorySeungmin'in sevgilisi Chris 2 ay önce ölmüştü fakat Seungmin onun ölümünü kabullenememişti ve her gece ona mesaj yazıyordu...