•11•ᶠ'

238 19 27
                                    

!!HABERLER!!

?: Maalesef güne üzücü bir haber ile başlıyoruz, Seoul şehrinde yaşayan Kim Seungmin adındaki 17 yaşında bir gencin bundan birkaç saat önce intihar ettiğini öğrendik. Ailesine ve yakınlarına baş sağlığı dileriz....


Birkaç Saat Önce

Sevgilisine son mesajını atmıştı genç. Mesajı attıktan sonra telefonunu kapattı ve sim kartını çıkardı. Bir elinde babasının polis tabancası, diğer elinde ise onun ile çekinmiş fotoğraf vardı. Fotoğraf gözyaşlarından sırılsıkam olmuş , sarılmaktan kırışmıştı hep. Elindeki fotoğrafa baktı genç son kez ona karşı özürler dileyerek. Elindeki silahı kaldırdı ve kalbinin olduğu yerin tam üzerine getirdi genç, mutluydu sonunda oradaki acıdan kurtulacaktı, mutluydu sonunda ona kavuşacaktı. Belki hayat onları bu dünyada ayırmıştı ama onlar kavuşacaklardı işte. Son kez bir özür mırıldandı genç "Özür dilerim Chris'im, ama sensiz daha bu dünyada olmak istemiyorum." Yavaşça yumdu gözlerini, derin nefesler aldı hazır olduğunu hissettiği an bastı tetiğe. Anlık hissettiği tek şey acıydı ki o da bir kaç saniye içinde kaybolmuştu bile. Kim Seungmin'in kalbi o gün sabaha karşı ufak silahtan çıkan tek bir kurşun ile durmuştu. Ölmüştü ama içi huzur bulmuştu Kim Seungmin'in, sevdiği adama kavuşmanın huzuruydu bu.

Silah sesi ile uyanan ailesi hemen koşmuşlardı oğullarının odasına gördükleri şey ise artık tutmayan elinden düşmüş silahın yanında uzanmış gülümseyen oğullarıydı, çarşafı yavaş yavaş kana bulanıyordu. Annesi göz yaşlarına boğulurken oğlunun şimdiye kadar yanında olmadığı için kendini suçlamaktan alıkoyamıyordu.

.

.

.

olmamis gibi geliyo...

hic icime oturmuyo valla offf

neyse

sey belki ozel bolum yazarım ama belki yani çokta emin değilim

herneyse

umarim begenmissinizdir kitabi da bolumu de

hoscakalinnnn

(özel bir istekle sonda yagiz dirildi arkadaslar yani bunu bi kisi anlicak ama olsun oule yagiz geri dondu👍🏻👍🏻 bilin gerekiyormus...)

Silent Cry • ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin