•7•

110 14 17
                                    

Minnie'm
chan
sana boyle seslendiğimde ne kadar da kızardın
ama sana channie demekten asla vaz geçmedim çünkü beni azarlarken gerçekten çok tatlı oluyordun
channie lütfen geri gel
söz seninle dalga gecmeyeceğim

(flashback)

"Hadi ama Channie~"

Derin bir nefes aldı, tanrım hafif çattığı kaşlarıyla ne kadar tatlı olduğunun farkında mı acaba.

"Seungmin'im, güzelim, aşkım, canımın içi, hayatım; kaç kere söylemeliyim bana şöyle seslenme diye. Sevmiyorum işte."

"Ama Channie~ Sana böyle seslenmek çok tatlı~" şirin olduğunu düşündüğüm bir gülümseme ile koluna sarıldım.

"Bebeğim, o herifin koyduğu ismi sevmiyorum. Kullanmasan olmaz mı?"

"Tamam ya özür dilerim kızma, koca bebek seni!"

"Bir kere öpmeme izin verirsen affederim."

Sessizce gülüp yaklaşıp yanağına kelebek öpücüğü bıraktım.

"Hm, affettin mi şimdi?"

"Aslında ben başka bir yerden istemiştim." gözlerini kapatıp dudaklarını büzmesiyle mesajı alarak bu sefer dudaklarına bıraktım öpücüğümü.

Gözlerini açmadan konuştu "Daha uzun bir şey olamaz mıydı." bu bir soru değildi, sadece saygılı bir emirdi.

Dudaklarına yaklaşıp önce hiç hareket ettirmeden bekledim, o da beni bekledi. Harekete geçtiğim an kaslı kolunu belime sıkıca kalıp beni tamamen kendine yasladı. Uzun süre ıslak öpüşüne devam etti, dili dilimle dudakları dudaklarımla ahenk halinde hareket etti. Yavaşça ayrıldığında ise durmadı, önce burnuma ardından çeneme ve yavaş yavaş öperek en son boynuma indi.

Dudakları boynumu arasıra ısırıyor bazen emiyor çoğunlukla öpüyordu. Bense ellerimi saçlarına gömmüş kafasını kendime bastırıyordum.

Birden dudaklarını ayırmasıyla sessiz inlemelerim son buldu.

"Annene  bu gece eve gelmeyeceğini söyledin değil mi bebeğim?"

'hm hm' sesi çıkartarak başımı hafifçe eğip kaldırdım.

Gülümsedi.

"O zaman bugün ilgilenmen gerekecek iki çocuk var, ve ikisi de çoktan hazır."

Neysen bahsettiğini anlamamla kızardım, bana gülümsedi.

"İlgilenecek misin?"

"Evet."

(fbend)

şaka yaptım
sana o şekilde seslenmemden sonra olanları seviyordum
senin de sevdiğini biliyorum
çok özledim seni channie
(04.44)

.
.
.
baski gordugum icin yazdim...

umarim begenmissinizdirr

gorusuruzzzz

Silent Cry • ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin