•3•

304 33 39
                                    

Minnie'm
Tekrar selam sevgilim  

seni özledim 
hemde çok 

neden yanımda değilsin hani hep yanımda olacaktın



flashback

"alo efendim güzelim"

"Chris müsait misin?"

"Müsaitim güzelim ne oldu, bekle ağlıyor musun?"

"Sana gelebilir miyim lütfen."

"Bu da soru mu tabii ki gelebilirsin hatta bekle seni almaya geliyorum nerdesin?"

"Bizim evin oradaki parktayım."

"geliyorum bekle Seung"

"Tamam, çok teşekkür ederim..."

"Etme, etmene gerek yok ben her zaman ihtiyacın olduğunda orada olacağım. Arabaya biniyorum şimdi bebeğim hemen geleceğim."

Dikkatli gelmesini söyleyip telefonu kapattım. Üstümdeki ince monta iyice sarınarak hızlıca parkta ki kamelyaya oturdum ve Chris'i beklemeye başladım.

Telefona baktığım kısa bir sürenin ardından Chris'in arabasının sesini duymamla etrafıma bakındım, arabasıyla parkın kenarında bekleyen sevgilimi gorunce kalkıp elimden geldigince hızlı adımlarla ilerdeki siyah arabaya doğru yürümeye başladım.

Chris sürücü koltuğunun kapısını açtı ve beni yanına çağırdı yanına gittiğimde kucağına çekip sarıldı ardından kapıyı kapattı ve göğsüne yasladığım kafamı çenemden tutarak kaldırıp ona doğru bakmamı sağladı.

"Güzelim ne oldu anlatmak ister misin?"

"Chris, ailem beni bırakırsa yanımda olur musun..?"

"Her zaman yanında olacağım güzelim seni asla bırakmayacağım"

flashback end

Yalan mı söyledin...
03.19

.

.

.

ah be seung...

uyku tutmadi bende su bolumu duzenleyip atayim dedim

umarim begenmissinizdirr

iyi geceler herkesee (sabah okuyanlara da iyi gunlerr-)

<33

Silent Cry • ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin