Μια φορά και έναν καιρό ζούσε σε ένα παλάτι ο Σείριος Μαύρος.
Ο Σείριος Μαύρος λοιπόν ήταν πρίγκιπας και βασίλευε στο βασίλειο των μαύρων το οποίο ήταν δίπλα στο βασίλειο των άσπρων και των μωβ. Κάποια μέρα ήρθε ο αδερφός του, ο Ρέγκιουλους, και του είπε "Πανέμορφη Καλυψώ, ας παντρευτουμε". Ο Σείριος όμως δεν ήθελε να παντρευτεί τον αδερφό του, γιατί ήταν χοντρός και του άρεσε η πριγκίπισσα Ρέμους Άσπρη του διπλανού Βασίλειου.
Βέβαια, η μητέρα της πριγκίπισσας Ρέμους, την είχε αρραβωνιάσει με τον Πίτερ τον αρουραίο. Όμως ο Σείριος αποφάσισε να κλέψει την πανέμορφη πριγκίπισσα και ανέβηκε στο άσπρο του το άτι, τον Ιουστινιανό, και κάλπασε στο ηλιοβασίλεμα, φτύνοντας τον Ρέγκιουλους στα μάτια, ο οποίος ήταν στεναχωρημένος που έχασε το μεγάλο του κρας.
Έτσι, ο Σείριος επισκέφτηκε τη sugar mommy του τη Δομινίκη και της ζήτησε λουλούδια για τον Ρέμους. Όμως η Δομινίκη του είπε ότι αποκλείεται να του τα δώσει, γιατί ο Πίτερ αρουραίος, με τον οποίο είναι αρραβωνιασμένη η πριγκίπισσα, ήταν ο γιος της.
Για να ξεφορτωθεί τον Πίτερ τον αρουραίο, έβαλε τον κολλητό του να τον πατήσει. Καθώς ο Σείριος, λοιπόν, πήρε τα λουλούδια επιτέλους και πήγαινε καλπάζοντας προς το παλάτι, βρέθηκε στον δρόμο του ο Ρέγκι μεταμορφωμένος σε κατσικοκαμήλα. Ο Σείριος στην αρχή δεν τον αναγνώρισε και αναφώνησε "Ω αγαπημένο μου κατσικάκι δώσε μου γάλα να πάω στον Ρέμους". Ο Ρέγκι τότε θύμωσε και έδωσε εντολή στον Δία να ρίξει αυγά στον αδερφό του. Ο Δίας όμως ήταν ερωτευμένος ταμάλα με τον Σείριο και πέταξε τα αβγά στον Ρεγκι, κάνοντας τον να κολλήσει πανούκλα.
Ο Ρέγκιουλους αργοπέθαινε στα χέρια του Σείριου και του είπε, πλέον μεταμορφωμένος σε κοτσύφι, "ζακέτα να πάρεις" και τα κακάρωσε. Ο Δίας, τότε, κατουρήθηκε από την χαρά του με αυτό το plot twist και μετέφερε τον Σείριο στον Όλυμπο, όμως ο σείριος του ζήτησε να τον πάει στο παλάτι της πριγκίπισσας Ρέμους αλλά ο Δίας αρνήθηκε. Τότε όμως εμφανίστηκε η Ίριδα.
Η Ίριδα, λοιπόν, τα είχε παλιότερα με την πριγκίπισσα Ρεμους και δεν ενέκρινε τον γάμο του με τον Σείριο. Έτσι λοιπόν για να τον αποτρέψει, του πρόσφερε για δώρο τριάντα εφτά κουτιά και θυσία τη γαλοπούλα του Ηφαίστου. Αλλά ο Σείριος πήρε την γαλοπούλα και έκλεψε το μαγικό σκήπτρο της Αθηνάς, τηλεμεταφέροντας τον εαυτό του κατευθείαν στην τραπεζαρία της πριγκίπισσας Ρέμους.
Εκεί είδε τον Ρέμους πάνω στο τραπέζι, να του μαθαίνει μπαλέτο η μάνα του ντυμένη αστακός και αποφάσισε να τελεστεί εκείνη την στιγμή ο γάμος, με τα έθιμα του παλατιού και για αυτό ο Σείριος ντύθηκε ξιφίας ενώ ο Ρέμους ενυδρίδα. Μετά από μια λιτή τελετή γάμου, ο Σείριος επιτέλους φάσωσε τον Ρεμους και του είπε "τελικά, μετά από τόσες περιπέτειες, κατάφερα να παντρευτώ την αγαπημένη μου ενυδρίδα".
Έτσι πήγαν για φαΐ με τις στάχτες του Ρέγκι. Όμως, έτσι καλέσανε πίσω το πνεύμα του Ρέγκι ο οποίος, μεταμορφωμένος σε κατσικοκαμήλα, πέταξε δύο τούβλα με καρφιά ποτισμένα με αίμα δράκαινας που σκοτώθηκε τα μεσάνυχτα, και τους σκότωσε.
----------------------
Authors' noteWhen I close my eyes I can't see🪲
Αυτό ήταν το πρώτο μέρος λολ😍. Να περιμένετε σύντομα το επόμενο κεφάλαιο 😍. Επίσης να θυμάστε να τρώτε πολλά πολλά ροδάκινα για να σας φιλάει ο θεός Ρέγκι❤️😍 Επίσης να του κάνετε τάμα στην κοντινή σας εκκλησία γιατί ο Ρέγκι είναι υπέροχος και μοναδικός και πανέμορφος😍😍😍 Ρεστ ιν πις Ρεγκιουλους Μαύρε σε αγαπαμε παντοδύναμε και πάνγλυκε σάλαμε😍😍
YOU ARE READING
Draco Malfoy x Reader greek (NOT)
FanfictionΟ έρωτας είναι απατηλός και η αγάπη μοιραία. Γεννιέται μαζί με την Αφροδίτη από τους αφρούς της Κύπρου (praise to the δωδεκάθεο) και πεθαίνει με το δάκρυ μιας λιβελούλας σε κάποια άσχετη λίμνη του Κιλιμάντζαρου. Σε αυτό το λογοτεχνικό μυθιστόρημα ισ...