*NOTE ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ*
Πέρασαν έντεκα χρόνια. Ο μικρός Χαρίλαος μεγάλωσε σε ένα άσχημο οικογενειακό περιβάλλον. Η μάνα του, η Λίλη, είχε παντρευτεί τον Σνέιπ αλλά ο Σνέιπ μισούσε το όνομα του παιδιού οπότε το έδερνε κάθε μέρα και το ανάγκαζε να τρώει σε μπολ γάτας.
Η Λίλη έβλεπε τη τραγική κατάσταση και προσευχόταν κάθε βράδυ στον Τζέιμς. Ο Τζέιμς όμως, ως γνωστών, ήταν στα Ηλύσια.
Τέλος πάντων, ο Χάρι πήρε γράμμα για μια σχολή νεράιδων που ονομαζόταν Σκόρντουατς. Στο αερόστατο για το μαγικό σχολείο, γνώρισε τον Ρον, που τον ερωτεύτηκε κεραυνοβολα, και την Ερμιόνη, μια κοπέλα που είχε την εντύπωση ότι την έχει δει σε περιοδικό για σφουγγαρίστρες και γενικότερα για είδη καθαριότητας.
Αυτοί οι τρεις φτάσανε στο Σκόρντουατς, το οποίο ήταν ένα πριγκιπικό κάστρο με βελούδινα πατώματα και ιπτάμενες διαφανείς λιβελούλες που περνούσαν από μέσα σου και ένιωθες σαν να σε διαπερνάει ηλεκτρικό ρεύμα με γεύση καρύδι.
Μόλις έφτασαν στο κεντρικό δωμάτιο, γνώρισαν τους καθηγητές τους. Ο Ντάμπλντορ, ο διευθυντής τους, ήταν μια πατάτα που την είχαν μεταμορφώσει σε άνθρωπο.
Γνώρισαν επίσης τη Μαγκόναγκαλ, μια Νηρηίδα εγγονή του Ποσειδώνα, τον Τρελομάτη που γούσταρε την πατάτα Ντάμπλντορ και, προς έκπληξη του Χάρι, εκεί δούλευε και ο Σνέιπ για να τον ελέγχει.
Το πρώτο μάθημα τους ήταν η «ιστορία της βόρειας Κορδηνίας». Μάθανε με τον καθηγητή Κάδοι για τους αρχαίους κρυόκολους, ένα είδος τυραννοσαυρου που έχτισε πυραμίδες στα βόρεια της χώρας.
Μετά από έναν βαρετό μονόλογο του Κάδοι για τις μάγισσες του βορειοανατολικού Ντουμπάι, είχαν πέταγμα με έναν τύπο που τον έλεγαν Χάγκριντ, αλλά επειδή ήταν χοντρός τα φτερά του δεν μπορούσαν να τον σηκώσουν.
Ο Χαρίλαος είχε μεγάλο ταλέντο και με τα πλατιά φτερά ακρίδας του, έσκισε τους αιθέρες. Όμως εκεί που πέταγε, τράκαρε σε έναν χοντρό ιπτάμενο ρέινμποου ιππόκαμπο που τον λέγανε...Ρέινμποου. Ο ιππόκαμπος τα πήρε στο κρανίο και κλώτσησε τον Χάρι στην ιτιά που φτύνει. Η ιτιά που φτύνει όμως, είχε ξεραθεί οπότε δεν λειτουργούσε και απλά ο Χάρι έσκασε με τη πλάτη πάνω σε κάτι ανανάδες που είχαν φυτρώσει στο δέντρο και λιποθύμησε ενώ φώναζε "Ρον αγάπη μου έλα πάρε με από εδώ".
Ο Ρον όμως, είχε δεχτεί ένα ξόρκι από την Μάτζικα Ντε Σπελ, μια χοντρή από το διπλανό τμήμα και είχε ερωτευτεί μια πυγολαμπίδα. Έτσι, τον Χαρίλαο τον μαζέψαν δύο ώρες μετά η Ερμιόνη και η Προυτς, η καθηγήτρια της βοτανολογίας.
BINABASA MO ANG
Draco Malfoy x Reader greek (NOT)
FanfictionΟ έρωτας είναι απατηλός και η αγάπη μοιραία. Γεννιέται μαζί με την Αφροδίτη από τους αφρούς της Κύπρου (praise to the δωδεκάθεο) και πεθαίνει με το δάκρυ μιας λιβελούλας σε κάποια άσχετη λίμνη του Κιλιμάντζαρου. Σε αυτό το λογοτεχνικό μυθιστόρημα ισ...