• Η νέα γενιά είναι άχρηστη •

31 4 1
                                    

Δεκαεννέα χρόνια είχαν περάσει και οι αγαπημένοι μας πρωταγωνιστές είχαν αποκτήσει παιδιά.

Ο Χάρι με την Τζίνι, είχαν ήδη τρία μικρά σκατούλικα, τον Γιάσμις (Τζέιμς) Σείριο Πότερ, τον Άλμπους Σέβερους (ο Χάρι ήταν μεθυσμένος στην βάφτιση) και την Λίλη Λουνίδιους (Λούνα) Πότερ.

Ο Ρον και η Ερμιόνη είχαν δύο, την Ρόζαλι (Ρόουζ) Γκρέιντζερ-Ουέσλι και τον Ουγκό Γκρέιντζερ-Ουέσλι. Επιπλέον, υιοθέτησαν και έναν Τέντι που βρήκαν στον δρόμο.

Τα παιδάκια όντας 11 ετών πλέον ήταν έτοιμα να φοιτήσουν στο Σκόρντουατς. Στο διαστημόπλοιο για το σχολείο συνάντησαν ένα ξανθό παιδάκι, τον Σκόρπιους που άρχισε να την πέφτει στον Άλμπους.

Ο Άλμπους, γοητευμένος του έκατσε και η Ροουζ ως υποστηρικτής της lgbtq+ κοινότητας, κόλλησε αμέσως μαζί με τον ξάδερφο της και τον γκόμενό του και έγιναν τα καλύτερα φιλαράκια. Έτσι ξεκίνησε η χρονιά στην σχολή των νεράιδων με τα τρία νέα φιλαράκια.

Τελικά ανακαλύψανε ότι ο Σκόρπιους την έπεσε για πλάκα στον Αλ (#nott απλά έτσι τον άφησε να νομίζει).

Τα παιδάκια πηγαίνανε στα μαθήματα τους και σπάγανε τα νεύρα των καθηγητών. Όμως οι χειρότεροι από όλους που σπάγανε τα νεύρα των ήδη νευρόσπαστων ηρώων μας, ήταν ο Γιάσμης Τζέιμς και ο Τέντι, ο φόβος και ο τρόμος του σχολείου, μόλις δύο τάξεις μεγαλύτεροι. Επιπλέον ο Τζέιμς και ο Τέντι ήταν μεγάλα ψώνια επειδή έβγαζαν τους καλύτερους βαθμούς.

Έτσι ο Άλμπους, θυμωμένος με τον αδερφό του αποφάσισε να πάρει τα φιλαράκια του και να γίνουν ζωομάγοι. Η διαδικασία ήταν δύσκολη αλλά με τη βοήθεια της πατάτας Ντάμπλντορ και της Μαγκόναγκαλ ανακάλυψαν το βιβλίο ονόματι "ζωομάγοι για πάντα".

Μετά από έναν μήνα είχαν καταφέρει να μεταμορφωθούν! Ο Άλμπους έγινε μανάτος, ο Σκόρπιους αδήφαγος και η Ρόουζ κοράκι.

Ο Τζέιμς και ο Τέντι τα πήραν στο κρανίο γιατί οι εντεκάχρονες πορδές τους πέρασαν στην τελειότητα και αποφάσισαν να μπουν στην ομάδα του σχολείου για ένα νέο άθλημα το Γιοχάνισμον το οποίο ήταν ιπτάμενο ποδόσφαιρο με μπάλα ένα μάτι τρικεράτοπα. Επίσης υπήρχε και άλλη μια μικρότερη μπάλα η οποία μετρούσε για 150 πόντους και όταν την έπιανες, νίκαγες. Ήταν φτιαγμένη από δέρμα γιγάντιου μπλε ιπποπόταμου και αυτή την θέση πήρε ο Τζειμς/Γιάσμης.

Ο Τέντι από την άλλη σκεφτόταν να πάρει την θέση ενός τύπου που κοπανούσε κάτι ανταγωνιστικά φιλοπολεμικές επίμονες μπάλες από οστά καλαζνικοφεριανών εξωγήινων αλλά προτίμησε την θέση του keeper.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Draco Malfoy x Reader greek (NOT)Where stories live. Discover now