E

3 0 0
                                    

____________________________

Okul çıkışında bana süreli bakan kızı takip etmesi için güvendiğim bir arkadaşıma takip etmesini rica ettim , beni kırmadı . Benim çıkmam için cezamın bitmesi lazımdı ama benim ' erken yatma cezası ' şeyim olduğu için çıkamazdım .

................................................................................

Güvendiğim kişi birkaç saat sonra geldiğinde beni aradı . Yemekhanede buluştuk ve birkaç soda aldım . Bi dakka , bir kaç mı ? 6 tane demek istedim yani .

Aç gözlü herif soda manyağıydı resmen .

-noldu , neymiş nerdi ? Öğrenebildin mi ?

+ senle yokmuş bir derdi . Ama artık benle var .

Sodaların birini masadan yardım alarak açtı ve bi yudum aldı .

- o niye ? Anlat bari de bende öğreneyim .

+ takip ettiğimi anladı . Polisi çağıdı falan-

Neredeyse boş yemekhanede 'ohaa!' diyişimin yankılarını duyduk . Durup yankıyı dinledik ve bittikten sonra konuşmaya devam ettik .

- Polis mi ! E sen neden burdasın oğlum ?!

Rahat bir tavırla sodasını içmeye devam etti .

+bilmem . Burdayım işte . Neyse anlatayım ben .

Kafamla devam etmesini işaret ettim .

+polislere ,hoşuma gitti numarasını almak istedim , dedim , sonra onlarda gittiler falan .

Soda molası 🙄...

+ bende tam gitçektim ki , durdurdu beni işte dedi dur biraz konuşalım mı falan ...

- mal mısın , bundan mı benle derdi var dedin ?

Bana baktı ve aramızda 2-3 saniyelik bir sessizlik oldu .

+bi dinlesen anlarsın . Sonra ben dedim "Hayırdır sen Aysen'e dalmalar falan ?!" Sonra dedi " Ne diyon sen be İbne'ye mi benziyorum ordan !" Falan . İşte .

-vay anasını.... döverim ben bunu ha !

Sodalardan birini aldım ve masayı açacak olarak kullandım . Sinirle ağzıma diktiğimde taşan köpüklerden dolayı ağzımdan çıkardım ve üstüme gelmemesi için eğildim . Ağzımı sildim ve sodayı bıkkınarak masaya koydum .

+sonra bende , bana bak Aysen'e yaklaşma ha görmeyim sakın , dedim . Yada onun gibi bişey.

-o ne dedi ?

+bişey demedi , demesine fırsat kalmadı çıktım gittim .

-biraz abartmışın amma ... sağolasın , gud boy oldun .

Elimi benden 10 cm yukarıda olan omzuna attım ve diğer elimi belime koydum .

+Aysen ...

- efendim yiğidim .

+ absürt duruyoruz çek elini .

Elimi hızla çektim ve kot ceketimin cebine koydum .

-sodalar , hepsini içebilcen mi ?

+hepsi bana değil aq .

- Ha doğru sevin vardı dimi senin .

+'S'evgiyle 'G'it Aysen , Sevgiyle .

- Sende 'S'evgiyle erkek arkadaş-

Eliyle ağzımı kapattı ve gözlerime sinirli sinirli baktı .

+şş! Geri zekalı ! Hele bi de o kelimeyi !

Bir elinde soda diğer eliyle beni kolona yaslamış bir pozisyonda olduğumuz için değişik bir çift gibi duruyorduk . Aslında hoşuma gidiyordu . Kafamı sağa çevirip elinden kurtuldum ve sodamdan bir yudum aldım .

-Tamam mısın ?

Dedim gözlerim baya bi açık şekilde .
Elini çekti ve sodaları almak için masaya yaklaştı .

Sodaları tek koluyla kavradı ve giderkende yanağımdan makas aldı .

................................................

İkimizde bisexual'dik ve arada flört ediyorduk ama onun sevgilisi vardı ve bazen sinir olmuyor değildim .

Kendi sodamı alıp yemekhaneden çıktım . Odama gidip kitaplara sarıldım . Ders çalışırken bir şeyler yemek istediğim için yemekhaneye tekrardan kısa bir ziyarette bulundum .

Birkaç kek alıp geldim ve yatma zamanıma kadar konu çalıştım .

________________________________
Ayışığı sana vursun , gecenin asilliği seninle olsun ...
_______________________________
🖤❤️🧡💛💚💙💜🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kitap Kurdum ( gxg ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin