D

4 1 0
                                    

~~~~ Buse ~~~~

Okuldan çıkalı yaklaşık 1 saat oluyordu . Kulağımda kulaklıkla eve doğru yoldaydım. Yolda bi arkadaşıma rastladım ve bi cafe'ye girdik. Babası arayınca kalkmak zorunda olduğunu söyledi ve gitti . Ki zaten bende hesabı ödeyip kalktım .

Ama aklımda takılan bi şey var, beni ürperten bir şey. İzleniyor gibi hissediyorum ama etrafıma baktığımda sadece yoldan geçen insanlar var, ki birinin beni takip ettiğine nerdeyse eminim . Ne olur ne olmaz direk evime gidip takipçime adresimi vermek istemiyorum. Bu yüzden yönümü değiştirip biraz önce oturduğum cafeye geri geldim ve birinin beni takip ettiğinden şüphelendiğimi ve telefonlarını kullanmayı rica ettim .

Beni kırmayıp oturmama izin verdiler , bu sırada da onlar polisi arıyacaklardı . 25 dakika sonra 2 polis memuru gelmişti . Bana birkaç soru sordular, takip ettiğini düşündüğüm kişinin boyu vs. gibi şeyler ..

İlgileneceklerini ve sakin kalmamı söylediler . Aslında pekte paniklediğim yoktu . Hayatıma heyecan gelicekti , hatta gelmişti bile , korkmamı gerektiren bir şey yok.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Yakaladıklarında bugün dersine girdiğim sınıftan biri olduğunu fark ettim . Ama umduğum kişi değildi , Aysen değildi . Sonradan neden Aysen'in beni takip etmesini istediğimi sorguladım .

Aysen'de beni ona çeken bişey vardı . Belki adı , belki ruhu ... ama güçlü değildi . Ki zaten daha yeni görmüştüm ve ilk görüşte aşk dış güzellikle alakalıdır . Tanıdıkça aşık olunur , tavrına , iç güzellikleri ilk görüşte belli olmaz.

Polisin sorularını yatılayan siyah saçlı çocuk , sadece ilgisini çektiğimi ve numaramı isteyeceğini söyledi.

Memurlara teşekkür edip sorun kalmadığını söyledim . Numaramı vermeyecektim belki ama ondan Aysen'in numarasını isteyebilirdim .

" ee , nasılsın bakalım " dedim .

" ne "

" senle konuşçam az kaçma hemen " dedim sesimin sert çıkmasına özen göstererek. Ama pek işe yaradığını sanmam .

" aww , utandırma beni . Şimdi sen , ben , dışarda takılcaz mı yaaa" dedi yalaka .

" hayır . Sana soru sorucam . Şimdi otur şuraya !" Sesimi biraz daha yükseltmiştim korkması ve mümkün olduğunca az yavşaması için .

Ben mi yanlış gördüm yoksa bağırınca titredi mi o ?

" t-tamam , oturayım "

Sandalyeyi yavaş ve rahatsız edici bi sesle geriye doğru çekti ve oturdu .

" beni neden takip ettin "

Şimdilik sakin kalmaya çalışıyordum . Aslında heyecanlıydım çünkü onun korkusunu hissedebiliyordum .

Polise söylediği şeyleri tekrar ettikten sonra lafını bölerek-

" kes-!" Dedim. Lafı çok uzatmıştı ve sıkmaya başlıyordu .

" şimdi bana geldi sıra " dedi . Hangi seviye yüzsüzlüktür bu ya .

" pardon ?"

" evet . Benim sıram , sorabilir miyim lütfen " çok ciddi bakıyordu kahverengi gözlü. Arkama yaslandım ve sormasını bekledim .

" bunu evet olarak kabul ediliyorum . Neden Aysen'e o kadar uzun süre baktın ?"

Sorduğuyla şoka uğramıştım ne zaman Aysen'e dalmıştım ki . Ben niye hatırlamıyorum . Hem ona ne ya !

"Ne . Aysen ? Ben ? Uzun zaman bakmak ?"

" doğru duydun . Hep beraber koşarken gözün sürekli ona gidiyordu . Bana bak eğer onu seviyo-"

" Saçmalama !" Bi anda bağırarak ayağa kalkmıştım ama filmlerdeki gibi sandalyem arkaya fırlamamıştı . Ki düşse bile mucize olurdu çünkü koltukta oturuyormuşum .

Ani hareketim karşısında hiç bir tepki vermeyen insandan her şey beklenirdi . Hem beni takip etmişti . Niye güvendiysem zaten . Off çok salakmışım 10 dk önce ya .

" yerine otur ve bana doğruyu söyle. Onu-" gözleri hafif yukarıya kaymıştı ve lafı tıslamasıyla bölünmüştü . Kısa bi süre bekledikten sonra lafına devam etti .

"O-onu seviyor musun "

Artık doğruları söyleyemeyeceğim açıktı . Homofobik gibi davranıp bunu başımdan savmam lazımdı .

" Gerizekalı ! İbne gibi bi halim mi var benim ! Sensin o ibne ! Salak ! " söylediklerim için kendimden soğumuştum ama işe yaramış gibi gözüküyor ki karşımda pis pis sırıtıyordu .

Güldü .

" güzel , güzeel . Akıllı ol . Cehennem e gitmek istemezsin . Sıcaktır oralar falan . "

Ayağa kalmıştı . Onu masaya oturturkenki kedi hali şu anda karşımda Puma olmuş dikiliyordu. Tam arkasını dönüp gidiyordu ki cool olmak için arkasını dönmüştü ve son cümlesini de söyledi .

" ha bide , onun yanına yaklaşma , yada ibne gibi davranıp gözlerini kızın üstünde tutma . Yakalamayım sonra "

Ha boda unon yonuna yağlaşmo yodo pipne göbu dovronup goslerönü kuzun üstondo dutmo , aman yakalarsın sonra mazallah. İçimden taklitini yapım güldükten sonra oda gitmişti .

Benim numara alma hayali hayal kalmıştı desene . Kasiyere rahatsız ettiğimiz için özür dileyip dışarı çıktım .

Telefonumdan konumumu açıp evin yolunu bulmaya çalışmaya başladım . Tahmin varış süresi 6 dakikaydı . Yaya moduna geçince 20 dakika olunca oflayıp gözlerimi devirdim .

•••••••••••••*•••••••••••••*•••••••••••*••••••••••*•••••••

Eve vardım ve kendime güzel bir çay yapıp televizyonun karşısına geçtim . Bu gün 2 tabloyu asmam gerekti ve şu anda tam yanımda bana bakıyorlar .

Çayımı bitirdikten sonra kitap okuyup uyuya kalmıştım .

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Ayışığı sana vursun , gecenin asilliği seninle olsun ...
_______________________________
🖤❤️🧡💛💚💙💜🖤

Kitap Kurdum ( gxg ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin