C

14 1 0
                                    

______________________________

Tahmin ettiğim gibi takip ettiğim kişiler kumral çocuğun arkadaşlarıymış . Kumralın adı Ziya'ymış . Birkaç haftadan beri sevdiği kıza açılmayı planlıyormuş , ama kız ona bakmamış bile .

Ziya adına kendimi kötü hissettim. Ama başka bir şey için mutluydum .

İç sesimi haksız çıkardım .

...........................................................................

Ziya'nın erkekler tuvaletinden çıkmasını yaklaşık 3 kız olarak bekliyoruz ve bu durum baya tuhaf karşılanıyor .

Sonuçta bir kızın erkekler tuvaletinin önünde durması tuhaf karşılanıyor ya (!) .

Gelen geçen bize bakıyordu hatta bazıları yanımıza gelip bizi itmeye çalışıyorlardı .

Aslında burda bir işim yoktu , gidebilirdim . Ama vicdanım buna el vermedi .

1 dersi kaçırdık ama bu merakımı götürmüyor ,
Ziya'ya ne olduğunu öğrendim ama yinede kendisini iyi hissedinceye kadar yanında durmak istediğim için disiplin cezası yesem bile ayrılmıyıcam . Canım sıkıldığı için yanımdaki kızlara adlarını sordum . Zaten ben ve 2 kişi daha vardı toplamda .

Mavi saçlı olanın adı Yasemin , sarı-yeşil olanınsa Kübra olduğunu öğrendim.

Sohbet başlatmak istiyorum
...........................................................................

Aysen 'in konuşması .

Yasemin'in konuşması

Kübra'nın konuşması

...........................................................................

" umm şey , Yasemin . Yanlış anlama ama numaralarınız alsam sizin için sıkıntı olur mu ? "

" yok ki ."

" ney yok "

" telefonu "

" Kübra senin var dimi ?"

" benim var . Ver telefonunu kaydedeyim "

Telefonumu verdim , kısa bir süre sonra kendini Kübraarı olarak kaydetmiş .

"Kübraarı ne anlama geliyor "

" soyadım Arı . O yüzden öyle kaydettim ."

Yazarın Notu :
Eğer gerçekten Kübra Arı diye biri varsa sorry , bilmiyordum .

"Haa pardon . " güldüm .

O da güldü .

Tatlıydı ama benim aşık olmamam gerekiyor.
Ya sevgilisi varsa , o zaman boku yerdim . Hem daha homofobik olduğunu yada olmadığını bile bilmiyorum.

Ve okuduğum kitaplarda hiç böyle tanışma hikayesi görmedim . Yani olmaz , sıradan olmam lazım....

..........................................................................

Ziya sonunda rahatladığında grubun geri kalanıylada tanışma fırsatım oldu. Ama inanki adlarını hatırlayamıyorum .

Ziya'nın yanına gittim ve kendimi tanıttım . Sadece yüzüme baktı , ama aslında çok şey anlattı . Yada ben öyle anladım.

Onca yıl okuyup bu bakışı anlamamam benim için büyük bir kayıp olurdu .

Sevdiği kişi onu ezmişti , parasıyla ünüyle .

Ama bir kız , böyle birini bu hale getiremez . Kalbi paramparça yapamaz . Ancak bir canavar yapabilir . O kızı- ki kız olduğunu düşünmüyorum- bulup paramparça etmek isterdim . Ama yapamazdım .

Ziya'ya arkadaş olmayı teklif ettim . Kafasını kaldırıp bana baktı ,

Stres olmuştum ve korkuyordum , onun kalbini kırmaya korkuyordum .

Sertçe yutkundum .

Bir anda bana sarıldı ve ağlamaya başladı. Vakit kaybetmeden bende ona sarıldım , her zaman duygusal biri olarak bende ağlamaya başladım . Herhalde bu arkadaşız demek oluyordu .

Nedenini bilmiyorum ama Ziya'ya her şeyi anlatmak istiyordum , onunda bana anlatmasını istiyorum . Ziya'ya çok yakın bir arkadaşlık duygusu beslemiştim .

...........................................................................

Biraz daha grupla takılıp zaman geçirdim .
Hangi sınıfa gittiklerini , nasıl kişiler olduklarını öğrendim. Yasemin ve Ziya benle diğerlerine göre daha fazla konuşuyorlardı , ki Ziya'nın pek konuştuğu söylenemez ama deniyordu . Yani konuşmuyor ama ara sıra bize bakıp onaylıyordu .

Kalbinin kırıldığı çok belli oluyordu .

...........................................................................

Son derse girince sınıfa girdim , herkes bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı . Sonuçta namı değer kitap kurdu dersleri aksatmıştı , hocalar bana biraz kızgın ama çoğunlukla şaşkın bir şekilde bakıyorlardı . Rahatsız olmamıştım ama yinede dikkat çekmek değişik gelmişti .

2 gün sonra matematik sınavı vardı ve ben matematik, fizik ve felsefe derslerini kaçırmışım . Galiba Ecrin Abla'dan kısa süreliğine erken yatma cezası alıcaktım .

Bazen gerçekten ya ben tuhafım yada etrafımdakiler saçmalar diye düşünüyorum.
Bir insan niye erken yatma cezası verir ki birine .

Odama girdim ve yatağa uzandım .

Herneyse , yatayım bari .

...........................................................................
08:00 AM .

Lanet olsun ! Lanet olsun ! Şimdi anlıyorum neden erken yatma cezası veriyorlar !

İnsanlar uykuyu erken bulunca uyanmakta istemiyor . Tabii öncedende istemiyordum ama şimdi bildiğin 2 saat yataktan kalmakla uğraştım .

Kim bilir Ziya şu anda nasıldır ? İnşallah iyidir .

İç ses: kızım sen salak mısın ? LAN OKUL BAŞLAYALI YARIM SAAT OLDU BİLE HIZLANSANA !

İç sesimin uyarmasıyla dikilmekten vazgeçip çantama bir kaç şey tıkıştırdım .

Tam odadan çıkıyordum ki bu gün beden dersi olduğu aklıma geldi. İçeri aceleyle girip küçük bir çantaya beden formalarını koydum ( klasik eşofman ve üstü ) .

Tekrardan odamdan çıkıp koştura koştura bahçeye çıktım .

Daha ısınma aşamasındaydılar , hemen kutu gibi bir yer bulup üstümü değiştirdim . Ve sıraya katıldım .

Son anda yetişmiştim sanıyordum , ama benden sonra gelen birisi daha vardı ...

_______________________________
Ayışığı sana vursun , gecenin asilliği seninle olsun ...
_______________________________
🖤❤️🧡💛💚💙💜🖤

Kitap Kurdum ( gxg ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin