______________________________
Sabah tekrardan kalkmak zorunda olduğumu bile bile saat 01:17 de yatağa adımımı atmıştım . Zaten yaklaşık 15 dakika sonra temizlikçi görevliler gelicektir .
Sabahları biz yurdun okulundayken - okul için ayrı bina var , yoksa sığmazdı hiçbir şey- temizledikleri yetmezmiş gibi birde gecenin bi yarısı temizlik yapıyorlar .
Allah yardımcıları olsun, ne diyim ?
En azından odalara girmiyorlar . Bu konuda özellikle ben çok hassasım . Düşünsenize gece gece odanıza elinde süpürgeli biri giriyor .
Allah korusun .
Yatağa girip telefonu elime aldım , suratıma telefon yemek istemediğim için yan yatarak kullanıyordum . Canım sıkıldığında kulaklığımı takıp Spotify'den ' en sevdiğim şarkılar'ı karışık çalmaya başladım .
Keşke preminyum hesabım olsaydı .
Telefonu kapatıp yastığın altına sıkıştırdım . Yorganımı çektikten sonra 45 dk içinde uyumuşum..
...........................................................................
Sabah kalktığımda telefonun şarjı bitmiş yerde duruyordu .
Kısacık (!) birkaç küfürden sonra telefonu şarja takmaya gittim .
( Y.N: aa ayna buldum 😆)
Dün gece çantamı hazırlamamıştım ve bundan gayet memnundum . Ama hala memnunum , çünkü dün gece keyifli vakit geçirdim .
Hayatta yaptıklarından keyif alıyorsan ,sonradan " niye zamanında böyle yapmamışım ?!" diye pişmanlık duymayasın bilki o an her ne yaptıysan , zamanını kaliteli kullanmışsındır .
(Y.N: yukarıdaki söz bana aittir ve doğru olduğuna canı gönülden inanıyorum . Zor zamanlarınızda eğlendiğiniz , saçmaladığınız anları düşünün , ne kadar eğlendiğinizi . İster istemez gülümseyeceksiniz .😉🙂)
Aklımdan geçen felsefik sözleri bir kenara bırakıp çantamı hazırladım .
Odamdan çıkıp daracıcık koridordan geçtim . Sonrasında haliyle okul bölümüne gittim . Sınıfa girdikten sonra herkesle selamlaştık .
Ne saçmalık ama .
İnsanlar , bazen gerçekten saçmalıyorlar , hayır yani benle takılmayacaksanız neden samimiymiş gibi davranıyorsunuz ki ?!
Kitaplardaki klasik sıraya yerleştim . anlamayanlar için cam kenarı , aslında düşününce duvar kenarı , en ön sıra yada en arka sıralarda çok popülermiş .
Yarında duvar kenarına geçeyim bari .
Aklımdan geçen düşünceye katılıp defterin sağına yazdım .
Hocada zaten 2 dakika klasik gecikmenin ardından sınıfa giriş yaptı.
...........................................................................
Tekrardan okulun bitimine yakın— tekrardan diyorum çünkü dünde okul vardı 👌🏻 — Begüm'ün ders notlarını istemesi ve benimde erteleme faslına geçtik .
Okuldan çıkıp kaldığımız dev eski sayılacak kadar yaşlı binaya baktım .
Kim bilir kaç işçi emek vermiştir buraya
...........................................................................
Dev binayı arkamda bırakarak genellikle 'bed boy ' ların takıldığı arka bahçeye yöneldim .
Neden geldiğimi düşünüyorum da ...
Galiba canım istedi , çünkü neden belaya bulaşmayayım .
İç ses : lan salak bu kız ha . Walla salak billa salak .
Sus lan iç ses !
Beynimdeki savaşa son vermek istercesine biri bana çarptı .
İç ses : birinin sana çarpması değil , senin birine çarpman gerekmez miydi ?
Kitap mı yazıyoruz salak ?!
Yazmıyor muyuz ?
İç ses : sen kimsin :q
Harbi , sen nerden geldin ?
Bilmem :q , hadi siz devamke .
Bu aralar rehberlik hocasına gitsem iyi olucak ...
...........................................................................
İç ses : ALOOO ! Hatırlatayım en son biri sana çarpmıştı bak bi napıyor , yaşıyor mu falan hani ?
Ha doğru. Bakayım bi ne yapıyor.
" özür dilerim ben isteyerek çarpmadım "
Dedi ağlayarak yanımdan geçen çocuk* .
" s-sorun değil "
Arkasından seslendim ama hıçkırıklarından duymamış olması gerek . Benden sonra birkaç kişiye daha çarpıp okula tekrardan geri döndü .
İç ses : bak sakın ' yanına gideyim ihtiyacı var gibi görünüyor ' deme ağzına sıçarlar . Bed boy'ların bölgesindesin kesin birine aşıktır bu sonra seni onun yanında görürse ağzına sıçar , ama ilk ben sıçarım .
Ok . Büyüksün iç ses .
İç ses beni korkuttuğu için yanına gitmekten vazgeçtim . Ama ne yaptığını gerçekten merak ediyorum.
Zaten bana çarpandan sonra başka birileri falanda peşinden koşmaya başladı . Yüzlerinde endişe vardı . Arkadaşları olmalıydı .
Acaba niye bu kadar endişelendiler ?
İç ses : bu seni ilgilendirmez. Bak işine . Sonra başına bela alıcan .
Her şeye rağmen bana çarpanın arkadaşları olduğunu düşündüğüm grubun ardına takıldım .
______________________________
* = erkek biri demek istedim______________________________
Ayışığı sana vursun , gecenin asilliği seninle olsun ...
______________________________🖤❤️🧡💛💚💙💜🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Kurdum ( gxg )
Romance................................................................ Girl x girl hikayedir . Başlama tarihi : 8 Eylül 2020 ................................................................