Ç

6 1 0
                                    

______________________________

~~~~ Buse ~~~~

Evden ağzımda elmayla çıkarken anneme veda etmekle uğraşıyordum .

Daha doğrusu evimin aşçısına demeliydim .

Babam iş adamıydı , ama annemle anlaşamadıkları için boşanmışlardı . Annem beni istememişti , babamsa reşit olduğum için kendime bakabileceğimi söyleyip bırakmıştı .

Giderken banada kendime bakabilmem adına yüklü bir para bağışı yapmıştı . Bende param varken liseyi torpille bitireyim demiştim  .

Haliyle herhangi bir işim yoktu .
Yeni yeni 18 imi dolduruyordum .

Bu günde artık canım sıkıldığı için yetimhanedeki çocukları ziyarete gideceğim .

Çocukları oldum olsası seviyorum, ama muhtemelen kendi çocuğum hiç bir zaman olmuyucak . Hayır , düşündüğünüz şeyin olduğunu sanmıyorum.

Sadece lezbiyenim o kadar .

Eğer bir kız benim ruh eşimse çocuğumuzun olcağını zannetmiyorum. Ama bu evlatlık edinemeyeceğimiz anlamına gelmiyor .

İç ses : sen bi sussana . Birkaç dakika sonra içeriye gireceksin sen hala çocuk çocuk . Sus be !

Çok mızıkçısın Q

Susun oğlum geldik .

Ecrin Hanım : hoşgeldin Buse .

Buse : hoş buldum Ecrin Abla . Nasılsın iyisindir umarım?

Ecrin Hanım : İyiyim iyiyim sen nasılsın?

Buse : aynı .

Buse : ben çocukları görmeye gelmiştim nerdelerdir şimdi ?

Ecrin Hanım : Bu kattan sola dön orda merdivenler var , hah o merdivenleri çık sonra ordan birine sor söylerler .

Buse : te-Teşekkür ederim , görüşürüz .

Ecrin Hanım: Görüşürüz hayatım .

Odadan çıkmıştım ama nereye gideceğimi pek anladığımı söyleyemem . Neyse gezeyim bari ...



...........................................................................

Harika , kayboldum . Hayır yani neden yaş grubuna göre ayarlamamışlarsa burayıda .

Sonra gerçekten de gittikçe bitmeyen bir yetimhanede olduğumu düşünmeye başladım . Yaklaşık 5 dakikadır dolaşıyordum ama bir türlü çıkışı- yada girişi bulamıyorum.

En sonunda birilerine sormaya karar verdim ,

...........................................................................




...........................................................................

Çocuklara masal anlatmayı bitirince - erkenden gelmiştim - dışarıya çıktım . Birkaç kişinin , hatta bir sınıfın ısınma hareketlerini bir süre uzaktan izlemeye başladım.

Yanımdan koşarak geçen genç kız beni fark etmemişti , derse geç kalmıştır diye düşünürken etrafına bakındı ve başka bir yere girdi .

Çıkınca oraya üstünü değiştirmek için girdiğini anladım . Hocaya selam vermek için yanlarına gittiğimde yanımdan beni görmeden geçen kızın adını duydum ;

Aysen...

İsmini değişik bulmuştum . Benimkinin aksine çok fazla popüler değildi .

Ailem sözde zengin olduğu için adımıda sıradan bişey koyup geçmişlerdir . Tabi ne kadar zenginlerse artık ...

Kalbi bomboş bir para yığını ..

Hocaya selam verip yetimhaneden çıkmayı planlıyordum ama beni derse davet edince reddedemedim . Uzun zamandır spor yapmıyordum ve özgüvenim az da olsa kırılmıştı . Eğer hata yapıp düşersem muhtemelen bütün erkekler bana güleceği için en arkaya geçtim . Arka tarafta yavaş yavaş koşarken önümdekini ayakkabısına basmıştım . Pek önemsemeyip yoluna devam etti . En sonunda ders bitince soğuma hareketleri yaptım ve yavaş yavaş çıkışa yaklaştım .

Nedense birileri beni izliyormuş gibi hissediyorum ?..

_______________________________
Ayışığı sana vursun , gecenin asilliği seninle olsun ...
_______________________________
🖤❤️🧡💛💚💙💜🖤

Kitap Kurdum ( gxg ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin