VII

216 15 4
                                    

Era chiar Yoongi... Dar era plin de lacrimi... Mi s-a rupt sufletul când l-am văzut așa... Drept să spun m-am și speriat...

Jm: Y-Yoongi... De ce plângi!?
YG: Jimin... T-te rog-g... Iartă-mă... Am vr_
Jm: știu Yoongi mir îmi pare foarte rău că nu te-am ascultat... Din vina mea ți s-a intamplat asta... O să-l Sun pe Tae să se grăbească cu serviciul... Am... Am să merg acasă

Yoongi pov.

C-ce!?.... Nu... Nu se poate să meargă acasă...nu vreau să meargă acasă... Nu pot să-l las...

YG: Jimin... D-de ce vrei să mergi acasă?
Jm: pentru că din vina mea ți s-a int_
YG: nu Jimin... Nici să nu aud... Dacă nu strigam la tine nu se intampla asta... Eu trebuie să-mi cer scuze... Mie îmi pare rău... Nu ție Jiminie...
Jm: e în regulă ... Nu numai tu ești de vină... Și eu sunt... Nu trebuia să reacționez așa... Mă ierți?
YG: cu o condiție
Jm: oricare
YG ieși cu mine la o întâlnire.

Mi-am dat seama că nu trebuie să ascund ce simt... Eu îl iubesc foarte mult pe Jimin... Am de gând să-mi cer puiuțul de la Tae ca să poată să stea cu mine... Vreau să adorm și să mă trezesc cu el în brațele mele... Să îl cocoloșesc și să-l mădăresc atât de mult... Vreau și o să fie al meu... Doar al meu!

Jm: Y-Yoongi eu...
YG:... Tu...
Jm: da:))
YG:s.serios?

Doamne... Sunt atât de fericit... Poate și el mă place... Dacă ar face-o... Offf.... Dar și el o să mă placa... O să mă iubească cum nu a mai iubit pe nimeni... Zambeam până la urechi până când...

Jm: am de ales?

Atunci tot zâmbetul și toată fericirea mea sau dus. Mă doare tare să știu că el o face doar ca să nu se mai simtă vinovat.

YG: deci tu vrei să ieși cu mine doar ca să nu te mai simți vinovat?... Doar ca să te iert și după gata?... Sa terminat?!...
Jm: c-ce?... Nu!
YG: atunci!? ...
Jm: am zis că nu am de ales pentru că inima nu imi dă mai multe opțiunii !!
YG: c-cum adică?
Jm: adică... Yoongi... E-eu, sunt indragostit de tine... De aia nu imi permit să zic nu la întrebarea aceea

N-ai cum..... N-ai cum..... Bă..... N-ai cum!.... Baaaaaaaaaaaaaaaa..... N-ai cuuuuuuuuuuuum...
Deci. Efectiv. Nu. Pot. Să. Cred.! .... Cuum!?!?
Aaaaaa aaaaaa aaaaaa... Stai am o idee... Diseară am de gând să...


Nu mai zic nimic... Saranghae❤❤❤

Te iubesc așa cum ești!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum