X

222 11 5
                                    

Yoongi pov.

Eram gata însfârșit!... De 2 ore mă chinui să găsesc ceva elegant dar nici extravagant și cu China cu văi am reușit... Părerea mea.... Mă decid să merg la Jimin să văd cu ce s-a îmbrăcat și el. Merg încet către dormitor, să nu mă audă, și deschid încet ușa, acolo, lângă pat în fața oglinzi mari, era Jimin care își aranja cravata. Doamne... Nu pot să cred că ne-am asortat!... Adică... Serios!?...ce bine mă simt! Oricum, mă strecor în cameră fără să mă audă, și merg și îl îmbrățișez de la spate.

YG: ce faci pisoiaș!
Jm: AAA... Yooni mai speriat si 2... Pisoiașul de aici ești tu... Chiar semeni cu o pisică 😅
Yg: haha mochi... Ești gata?
Jm: da, tu?
Yg: da... Haide... Să mergem stimată domnișoara😊
Jm:...... 😐Hmm😑... Desigur stimate domn😊
Yg: 😂😂

Ne-am urcat în mașină și am pornit spre restaurant... Îl văd pe Jimin tot un zâmbet ce mă face și pe mine să zâmbesc... Mergem ce mergem încă vreo 20 de minute după ne dăm jos și mergem in restaurant. Era frumos aranjat.

Jimin. Pov.

E așa frumos... La noi vine o doamnă drăguță care ne spune să o urmăm. Yoongi mă prinde de braț și îmi zâmbește, eu înapoindui gestul. Ajungem la o masă retrasă foarte frumos aranjată.

Yg: îți place mochi
Jm: d-da
Yg: mochi... Ești în little-space acum?
Jm: acum nu
Yg: ști că nu îți face bine să stai atât în big-space nu?
Jm: da știu... Dar mă simt bine, nu simt nevoia de a fi în little-space acum
Yg: mă bucur...
Cl(chelner) : bună ziua domnilor, V-ați hotărât ce doriți să comandați?
Yg: eu aș dori o porție medie de Paste italiene și o salată cu de toate, iar pentru domn o porție mare de kimchi și una medie de Paste italiene.
Cl: bine, iar de băut?
Yg: 2 pahare de vin rose demisec
Cl: desigur domnule, comanda va ajunge imediat.

Zice chelnerul și pleacă... Mă întreb de unde știa Yooni ce vreau să mănânci... Mă uit la el puțin confuz dar îi zambesc în același timp.

Yg: am comandat pentru amândoi deoarece așa se cuvine și e frumos, iar dacă te intrebi de unde știam ce vrei sa comanzi, pai, te cunosc mult prea bine.
Jm: aaa, dar stai de ce două pahare de vin?
Yg: păi cum de ce două pahare? Unul pentru mine si unul pentru tine logic 😆
Jm:dar... Nu am mai bătut vin până acum... Defapt, nu am mai băut alcool până acum.
Yg: stai liniștit... Ai permisiunea mea... Plus nu esti in little-space și un pahărel de vin... Stai liniștit😌
Jm:dacă tu zici Yooni 😊

Mai stăm puțin și apare și chelnerul cu comenzile... Arăta așa de bine.

Cl: poftiți comanda domnilor, dacă mai doriti ceva faceți mi semn și am să vin, pofta buna
Yg-Jm: mulțumim

Mă uit la Yooni râzând, el la fel

Yg: pofta buna mochi
Jm: și tie Yooni

Gust din mâncare și era atât de buna... Yooni imi vede fața și chicoteste

Yg: iti place?
Jm: da... Mult, e atât de buna...
Yg: mă bucur că iti place, știam că o să-ți placă mâncarea cât și localul, de aia Te-am și adus aici.
Jm: multumesc Yooni...
Yg: pentru ce?
Jm: pentru tot
Yg: Jimin (zice și mă ia de mână peste masă) nu ai de ce să-mi mulțumești... Eu vreau sa o fac... Jimin eu, eu... Jimin eu te iubesc... Și nu ca un prieten sau ca un amic, frate sau orice altceva... Ci ca un iubit... Te iubesc din prima clipă în care te-am văzut la ușa mea...la prima atingere am simțit mii de fiori pe șira spinării și de 10 mii de ori mai mulți fluturași în stomac... Când te vedeam supărat sau rănit mi se Rupea sufletul, iar când era și din vina mea mă uram atât de mult, și imi venea să mă dau cu cadoul de toți pereții pe care îi vedeam în fața mea. Iar când te văd că zambesti sunt atât de fericit dar și atât de nervos și gelos în același timp că nu eu te-am făcut să zambesti și sa razi, dar când e din cauza mea... Mă simt... Mă simt împlinit...la  început am vrut să uit de sentimentele mele si sa ma distanțez de tine... Dar după cearta nostra din acea seară mi-am dat seama că am greșit și ca Tenis săi spun tot ceea ce simt... Când mi-ai zis că nu ai de ales decât să ieși cu mine mi s-a rupt inima... Dar, după ce mi-ai zis ca defapt inima nu iti da alea soluție mi-ai întrecut-o înapoi pe de zece ori mai mult... Jimin nici n-ai idee cât de mult te iubesc... Vești un viitor cu tine, numai cu tine... Te iubesc extrem de mult Park Jimin!

Am rămas efectiv fără cuvinte... Nici, nici nu știam ce s-a îi zic... Am rămas blocat... Deja plângeam... Plângeam încă de la început...
Jm: Yooni... Nici nu ai idee cât de mult ma bucur că tu simti asta pentru mine ... Sunt atât de fericit... Și... Yoongi și eu te iubesc extrem de mult... Și... Și eu vreau un viitor cu tine... Numai cu tine... Te iubesc mult și fost în brațele tale ma simt în siguranță și atât de iubit... Ma simt ca acasă în brațele tale... Brațele tale si sufletul tau mi-au devenit casă... Te iubesc Min Yoongi!

Plângeam,.... Plângeam amândoi ca apucații... Dar de fericire... Am terminat de mâncat , și am chemat chelnerul să ne aducă nouă... Vroiam sa plătesc eu dar nu ma lată nici în ruptul capului.
A zis că mai avem de mers undeva... Dar nu vroiam... Vroiam acasă, pe canapea cuibărit în brațele lui Yooni s-o uitându-ne la un film în timp ce mâncăm chipuri.... Cu greu l-am convins să mergem acasă... Într-un final am reusit și l-am convins... A zis ca are de dat un telefon si putem pleca... Vorbește la telefon de mai bine de zece minute... Îl văd cum se apropie de mine tot numai un zâmbet... Nu ca până acum n-ar fi fost dar nah

Yg: mergem iubire?
Jm: i-iubire!?
Yg: da, dacă nu iti pl...
Jm: ba da, ba da
Yg: haide să mergem iubirica mea mică...

Zice si imi da un sărut pe frunte și pe năsuc... Și pornim... În jumătatea de oră am ajuns... Când să intru în casă,  Yooni ma prinde de braț și îmi pune mâna la ochi...

Jm: ammm.... Yooni... Ce faci 😅
Yg: am o surpriză pentru tine înăuntru... De și-a ți-am acoperit ochii...
Jm: surpriză?.... Ce surpriză? Spune-mi, Spune-mi
Yg: nu încă iubirica mea... Ai răbdare 😅
Jm: bine, bine dar hai mai repede... Sunt curios

Îl aud cum deschide ușa și mergem in sufragerie... Îmi i-a mâna de la ochii și rămân uimit era...



Pam Pam Pam 😅... Surpriză și pentru voi... Acum nu capitol smut... Diseară sau... Nu știu... Văd eu... Poate chiar azi îl voi posta... Vă rog... Nu mă înjurați prea tare😅... Oricum...
Saranghae

Te iubesc așa cum ești!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum