Ik ben bij Kealo en heb hem het hele verhaal verteld. Ik mag verlopig bij hem slapen. Ik pak m'n telefoon. Als het knopje in druk zie ik 15 gemiste oproepen van m'n vader en moeder. En een app van Jamilio.
-Whatsapp gesprek-Jamilio: Ello mooie krullenbol
Gaby: Hoi.
Jamilio: Hmmm pittig hoor...
Gaby: Blehh
Jamilio: Hoe gaat het met m'n kleine krullebol
Gaby: Goed , heb gwn paar blauwen plekken niets ergs man :s !
Jamilio: Oke boos en sorry van dat hé , met mij gaat het ook goed hoor fijn dat je het vraagt
Gaby: Dat interesseert me niet , vandaar dat ik het niet vraag domme koe
Jamilio: Woow je bent echt moeilijk man , je maakt een hele drama er van en weet alles beter ofzo he
Gaby: Heb ik je gevraagd om me te appen nee dus lul niet doei.
Ik wil m'n telefoon weg zetten maar krijg nog een app , dit keer van Jaden.
Jaden: Heyhey Gabrieyella van m'n hartje❤ Sorry van vandaag , ik zag echt dat je geschrokken was echt sorry
Gaby : Het geeft niet , heb ruzie met m'n moeder gehad en ben nu bij Kealo...
Jaden: Woow erg man , hoe ben je weggelopen dan
Gaby : Heb een laken , en er is meer gebeurd.
Ik vertel Jaden het hele verhaal van de jongens en Jamilio.
Jaden : What dus ze wilde je pijn doen ?! En nu wilt dat rot beest je nog komen irriteren ??!!! Hij heeft lef man .
Gaby : Uhm ja... Ik zie je morgen byebye❤
En ik ga van app. Ik mis m'n moeder , vader en zus totaal niet. Kealo z'n ouders zijn heel lief en grappig. Kealo is chinees surinaams , dus eten we chinees. Z'n ouders hebben me belooft m'n ouders niet te bellen en te zeggen dat ik bij hun ben. Maar hopen dat ze het niet doen. Het is 12 uur s' nachts , ik ga naar de kamer van Kealo en maak me klaar om te slapen. Ik ben al heel lang bevriend met Kealo dus schaamde me niet en deelde alles samen met hem. Ik weet een groot geheim van hem , die niemand van school weet. Kealo is homo sinds dat hij 12 is , hij heeft heel veel moeite er mee maar heeft het wel tegen z'n familie gezegd. Die reageerde positief. Sindsdien hoef ik niet bang te zijn dat hij verliefd op me word. We liggen nu naast elkaar en staren naar het plafond. Gaby ik moet je iets vertellen zeg helemaal niemand. Ik ga rechtop zitten en kijk hem serieus aan. Uhm nee laat maar. Ik zucht en ga weer liggen. Slaaplekker Queen K zeg ik later. Zo noem ik hem alleen als we bij hem zijn of bij z'n familie. Hij geeft me een kus op m'n hoofd en zegt Welterusten Princess Gaby.
JE LEEST
Uit het oog , niet uit het hart
RandomGaby (14) heeft veel mee gemaakt in d'r jeugd. Ze had problemen thuis en liep vaak weg. Tot dat er een nieuwe buurjongen kwam , Jaden. Een licht getinte jongen met bruin groene ogen. Gaby vond hem eerst stom en vond dat hij zich highclass gedroeg al...