18. Fock dit

40 1 1
                                    

Jaden slaapt al 3 weken in een soort pand , geen school , geen kleren , geen douche. Hij is eindelijk helemaal op de wereld en niet high. Hij mist Gabrieyella en besluit haar te zoeken , hij belt zn dealer en vraagt hoe het zat met Gaby en als hij bij haar is. Als Jaden hoort dat ze weg is flipt hij. What the fock doe ik in dit focking stink pand , waarom kan ik geen goeie vriend zijn voor het beste meisje op de wereld , waarom sla ik haar is dat een kwestie van mijn liefde wijzen? Fock dit. Jaden loopt uit het pand en gaat op zoek naar een zwembad waar hij stiekem kan douchen.

Hij is al 2 weken niet in z'n huis geweest. Mist z'n moeder hem? Neeh denk het niet. Toch besluit hij langs huis te gaan. Z'n moeder is niet thuis , maar z'n broers scooter staat er wel. Hij kijkt in het raampje , z'n broer en Gaby's zus zitten te kleffe aan elkaar. Dit vind Jaden het vieste dat er is , zijn broer met de zus van zijn vriendin. Zijn meisje. Hij klopt kei hard aan het raam en wijst dat z'n broer open moet doen.

Gaby komt met een gerust hart uit het ziekenhuis. Wat ben ik blij dat mama geen leukemie heeft , ze hadden geen plek meer over , denkt ze in haar hoofd. Jamilio stopt precies voor haar neus met z'n scooter. Wat jij gedaan hebt in de primark doe je nooit meer oke. Ze knikt. Hij wijst d'r dat ze achterop moet. Ze gaat gehoorzaam zitten. Wist je dat dat stomme vriendje van je nu een junkie is en al 3 weken in een pand is . zegt ie. Gaby zit gespannen achterop en zegt niets. Jamilio stopt heel hard de scooter en draait zich om , hou je van me , wees eerlijk , je houd van mij toch. Hij pakt d'r wang en knijpt ze in. Gaby knikt, hij laat d'r los en begint over z'n dag te vertellen. 1 stuk vergeten te vertellen. In het kort samen gevat.
- Jaden 3 weken al verdwenen.
- Jamilio die Gaby constant appte en uit het niets kwam, ze is totaal in zijn macht.
- Gaby werd gedwongen om , te roken door Jaden zelf en zijn vrienden.
- Gaby heeft hem 3 dagen geleden voor het laatst gezien.
- Gaby skipt school vaak.
- Kealo weet van niets en is ernstig ziek.
we gaan verder...

Uit het oog , niet uit het hartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu