5. Ruzie

102 9 0
                                    

Jaden.

Ik kom thuis aan en zet m'n tas op de grond. Mam ik ben thuis schreeuw ik door het huis. Plotseling hoor ik een harde klap boven. Ik ren naar boven en zie m'n moeder met bloed op de grond huilen. M'n vader schreeuwt als een gek door. Ik wil de huistelefoon pakken maar word strak gepakt aan m'n arm. Wat denk jij wel niet! Je eigen vader aangeven? Harteloos hoor Jaden. Zegt m'n pa. En geeft me een stomp in m'n buik. Ik val op de grond en grijp naar m'n buik. M'n moeder staat op en rent naar me toe. M'n broer komt op dat moment binnen lopen. Papa ik dacht dat deze shit voorbij was ! Ik hoop dat iemand eindelijk het lef heeft om de politie te bellen , je mag mijn part je hele leven daar rotten en huilen. Hij staat op en haalt een ice pack en  pleisters voor mij en m'n moeder.

Ik zit op de bank met een kop thee , een ice pack en m'n iphone. Ik app Gaby maar het bericht komt niet aan , na 5 minuten krijg ik antwoord.

- WHATSAPP GESPREK-

Jaden: Heyhey Gabrieyella van m'n hartje ❤

Gaby: zo lief ben je , alles goed Gudu?

Jaden: Het gaat niet zo best , lig op de bank met een ice pack en blauwe plekken...

Gaby: Oh shit wat is er gebeurd?! Moet ik naar komen om je beter te maken

Jaden: M'n pa en ik gingen stoeien maar ik kwam tegen de kast , van mij mag je wel komen hoor dushi ❤

Gaby: doe voorzichtig he , ik kom morgen na school met je mee ik moet gaan m'n ma vind dat ik teveel op m'n telefoon ben doei doei ❤❤

En ze is offline.

Gaby vrolijkt me altijd op , ze is eigelijk niet mijn type maar toch ben ik verliefd op d'r. Ik val meestal op meisjes zoals Chloé en Mayra. Pfff wat hou ik van Gaby , geen makkelijke meid maar toch ik hou van d'r .

Ik sta op van de bank en pak m'n huiswerk , ik probeer me te concentreren maar m'n gedachtens dwalen steeds naar Gaby , ze is denk ik niet eens verliefd op me maar ziet me gewoon als broer. M'n broer komt binnen en begint te lachen.

Jason: Faka kleine mij , zijn er veel chickies naar je gekomen.

Jaden: Heb je over niets anders te praten dan alleen meiden.

Jason: Bruh wat gebeurd er met jou ben je verliefd ofzo .

Hij kijkt me heel lang aan en bekijkt m'n ogen die twinkelen.

Jason: Kill je bent verliefd maar dan ook echt verliefd verliefd , wat moet ik voor je regelen ik regel nu nu voor je zeg me zeg me. Ga uit m'n kamer en laat me met rust zeg ik lachend. Ik duw hem uit m'n kamer en begin opnieuw aan m'n huis werk. Zie heel erg dat ik verliefd ben op Gaby ? Shit dat is de bedoeling niet ze mag het niet weten nooit niet , maar als ze het niet weet word ze nooit de moeder van mijn kinderen...

Uit het oog , niet uit het hartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu