1. Bölüm

749 20 20
                                    

13 Mart 2020 18.00 Ankara

Adam, gülümseyerek "çok güzelsin." dedi. Fark ettirmeden şırıngayı çıkardı. Kadının ensesine şırıngayı batırdı ve şırınganın içindeki sıvı iki üç saniye sonra etkisini gösterip kadını bayılttı.

Kadın, adamın kucağına düştü ve adam kadını alt kattaki depoya doğru sürükledi. Ardından kalın bir iple ellerini bağladı. Uzunca bir süre kadına baktıktan sonra kadına tecavüz edip spermlerini dışına boşalttı ve ardından ayaklarını da bağladı.

Adam, elleri ve ayaklarını bağladığı kadının karnına soğuk ve keskin uçlu bıçağını defalarca sapladı ve kadın oracıkta can verdi.

13 Mart 2020 21.00 Ankara

Barney lakaplı cinayet amiri Baran, yorgun bir şekilde eve döndükten sonra kadehini eline aldı. Bir şişe şarap doldurdu ve balkona çıktı. Karşı balkondaki kadına gülümseyerek kadehiyle selam verdi. "İyi akşamlar." dedi. Kadını şöyle bir süzdü.

Kadın; orta yaşlı, kısa boylu, zayıf ve minyon bir tipti ama çok güzeldi. Esmer tenliydi. Büyük göğüsleri ve dolgun bir kalçası vardı. Uzun, siyah saçları beline kadar iniyordu. Gözleri siyah ve iri, burnu küçük ve biçimliydi. Kısa bir siyah etek ve beyaz bir büstiyer giymişti.

Kadın, "iyi akşamlar." dedi ve öne doğru eğildi.

"İçmeyi seviyorsan beraber içebiliriz."

Kadın, Baran'ın teklifine şaşırmadı. -ikisi balkanlarındayken defalarca sohbet etmişlerdi-Gülümseyerek "zevkle." dedi ve "beş dakikaya geliyorum." diye ekleyerek içeri girdi.

Kadın hazırlanmak için içeri girerken Baran da kendi yatak odasına girdi. Aynada kendisine şöyle bir baktı. "Yıkılıyorsun." dedi ve yatak odasından çıktı.

Baran, zayıf, orta boylu, orta yaşlı bir emniyet amiriydi. Sarı kısa kestirilmiş saçları, tıraşlı bir yüzü ve mavi gözleri vardı. Üzerinde her zaman bir takım bulunurdu.

Baran, her daim espritüel, ciddi olamayan, gülümsemekten ve umutlu olmaktan vazgeçmeyen ve çapkın bir kişilikti. Her türlü içkiyi içer, sigarayı ise sadece stresli olduğu zamanlarda kullanırdı. Evi ve arabası ailesinden miras kalmıştı. Bankada parası, kiralık verdiği bir dükkanı vardı ama o polis olmayı seçmişti. Bunun dışında borsa ile ilgilenirdi. Basketbol izlemeyi ve oynamayı, yüzmeyi, kitap okumayı ve sık sık dışarıda aktivitelere katılmayı severdi.

Baran, kapıyı açtı ve gülümseyerek "hoş geldin Zehra." dedi. Zehra içeri girdikten sonra kapıyı kapattı ve kadının arkasından bacaklarına bakarak yürümeye başladı. "Ne içersin?" diye sordu ve ceketini çıkarttı.

"Ben de işten yeni gelmiştim."

Zehra, "kırmızı şarap." dedi ve ardından "ne iş yapıyordun?" diye sordu.

Baran, mutfağa girdi ve bir şişe kırmızı şarap ile iki kadeh alırken alaycı bir tavırla "FBI ajanı." diye yanıt verdi ve tekrar salona girdi. Zehra'nın güldüğünü görünce gülümseyerek kadehleri doldurdu. Zehra'ya kadehini verdi ve içkisinden bir yudum alarak Zehra'nın karşısındaki koltuğa oturdu ve bacak bacak üstüne atarak "şaka yapıyorum." dedi.

"Normal bir cinayet büro amiriyim sadece."

Zehra, bir yudum şarap içti ve ardından tebessüm etti. "Bence çok ateşli." dedi. Bir yudum daha şarap içip ayağa kalktı.

Baran, gülümseyerek "buna sevindim." dedi ve ayağa kalkıp hızlı yudumlarla şarabını bitirdi. Zehra'nın da aynısını yaptığını gördü. Ona iyice yaklaştı.

Asalı Katil (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin