❞𝐓𝐑𝐀𝐏𝐏𝐄𝐃❝
Set in!
Captain America : TWS (2014)
6.6.2014SLUNCE PROSVÍTAJÍCÍ PŘES ROLETY JEMNĚ šimralo tvář hnědo-vlásky, která neochotně rozlepila ospalá víčka a přemluvila své tělo k pohybu. Jemně se nadzvedala z postele, aby neprobudila osobu spící vedle ní. Emily pohledem zavadila o stolní digitální budík jež ji jinak budil o půl šesté ráno, dnes to však bylo jiné..
Hodiny ukazovaly třičtvrtě na čtyři, něco tu nesedělo. Poznala to ihned když sebou prudce cukla při zvonění budíku jež jinak ležel na nočním stolku. V rychlosti rozlepila víčka a vypla otravný tón budíku. ,,Potřebuješ nutně nový budík!" Vykřikl její společník. ,,Tohle je opravdu hrůza!" Stěžoval si poměrně nahlas, což Emily a její bystré uši těžko zvládaly, proto se rychle zvedla a přeběhla na druhou stranu postele, aby svého přítele letmo políbila a přikryla pokrývkou. ,,Snídani budeš mít v lednici, musím do práce.." Připomenula, odpovědí ji bylo pouhé zamručení.Spěšně vyběhla do koupelny, aby si nažhavila kulmu a v mezičasu vyčistila zuby. Zatím šlo vše podle zrychleného plánu, tak jako téměř každý den. Malíčkem jemně ťukla do kulmy, ostrá bolest popáleniny ji donutila se znovu probrat a strčit popálený malíček pod vlažnou vodu - zanedlouho si však již dělala na vlasech kudrlinky. Vždy na ně byla hrdá, její maminka říkala, že vlasy dělají styl člověka a sama je nosívala v trendu čtyřicátých let, to nepatrně zdědila i její dcera.. když zapinetkovala poslední kudrlinku vydala se do kuchyně udělat snídani.
Doufala, že nikdo nepohrdne jahodovým sorbetem, zvláště tím jejím. Pro všechnu jistotu napsala vzkaz na samolepící lístek, který nalepila na lednici a dávala překapat kávu.V tuto chvíli opět měla chvíli času, skočila se jemně namalovat a sbalit si věci, následně se převléct do formálního kostýmku a pokračovat v cestě za kávou, kterou nalila do uzavíratelného hrníčku a stejný nachystala Grantovi, který se mimo to ještě válel v posteli, ale nedávala mu to za zlé. Ona byla sekretářka, on dělal agenta na dvojitý úvazek, osm hodin pro něj bylo minimum.
Stále s průhledným šátkem přes vlasy proběhla tiše chodbou ke dveřím, kde nalezla své oblíbené, černé Chanelky, jež si mohla vyjmečně dovolit z narozeninové prémie. S klíčemi a kartou zastrčenou v zadní straně kostýmku mohla vyrazit do garáží a následně do práce.PARKOVIŠTĚ PŘED SÍDLEM HLAVNÍ RADY bylo jako vždy takhle ráno poloprázdné, pro dnešek však mělo zůstati prázdné po celý den. Doslova se proklínala, že si nenechala vnutit placené volno, jež jí její nadřízený ochotně nabízel, avšak ona chtěla mít vše splněné dopředu a vzít si dovolenou ve stejnou dobu jako ji měl Grant, se stejnou myšlenou přiložila ověřovací kartu k čidlu na skleněných dveří. Tiché svaknutí ji propustilo do recepce, na kteréž mírně usínala její dlouholetá kamarádka.
,,Ahoj." Ozvala se unaveně a zastrčila její kartu do systému. Emily zde jako vždy byla mnohem dříve a odcházela mnohem později, neřešila žádné prémie, spíše se snažila zavděčit Alexandrovi, který ji vzal jako studující do práce na plný úvazek.
,,Měla by si jít, míří sem Rumlow a myslím, že má náladu se prát již teď." Emily, která doteď ani nepromluvila, rychle poděkovala a vyrazila k výtahu, který byl k jejímu štěstí dole, tudíž nemusela čekat úmorné vteřiny, ale mohla rovnou vkročil do zdobeného výtahu. Výtah ji zanedlouho vyvezl do patra kde se nacházela kancelář Alexandra.
ČTEŠ
Unmanegeable, Winter Soldier
Fanfic════ ⋆★⋆ ════ 𝐔𝐍𝐌𝐀𝐍𝐀𝐆𝐄𝐀𝐁𝐋𝐄 ════ ⋆★⋆ ════ |⋆★⋆| -𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐑𝐄 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐋𝐘 𝐔𝐍𝐌𝐀𝐍𝐀𝐆𝐄𝐀𝐁𝐋𝐄 - 𝐕Š𝐄𝐂𝐇𝐍𝐘 nástrahy jež vám život připraví se dají logicky obejít, na to vždy vzpomínala hnědovláska, která jednou zouf...