Neyseki dünü kazasız belasız atlattik.Yani Çinara olanlar kaza ve bela sayılmazsa.
Başım çatlamak üzere dün Berke Mineye hizlica adımlarını atarken Kerem geldi ve Berke ile Minenin arasina daldı bende onlari 3 adım geriden izledim.
Biraz korktum Mineye vurcak sandım çünkü Berkenin yapacağı hiç belli olmaz.
Neyseki Kereme bakti sonrada arkasına dönüp yanima geldi.
Mineye de ölümcül bakıslarini atmayı unutmadı.
Elimi tuttu ve birlikte eve doğru ilerledik.-bizim ev tbiki.-
Eve kadar gelince elimi bıraktı yarın saat" 3 de hazir ol" dedi.Ama napicamizi söylemedi.Bende kafami sallayip ona veda ettim.
Ve suan saat 2:30 ben hazirmiyim Hayir.
"Minee kalk lan velet."
"Sensin velet."
"Kes "
"Yapistir"
Mine yapıştir deyince suratina beş parmağimin izini birakmam saniyeler içinde gerçekleşti.Ve şuan kafami klozete sokmak üzere.
"İmdatt lan berke gelcek çocuğun karşisina boklu yüzle mi çikayim.?"
"Tamam be.Ama gelince bunun hesabini vericen pis gavur."
"Tamam asko hadi gel kiyafet seçelim bana"
"Taam"
Odama girip dolabimdan bişeyler aramaya başladik.Telefonumun saatine baktiğimda bir panikatak yasadik.Saat 2:55 ve 5 dk sonra Berke gelcek.
Minenin seçtiği buz mavisi pantolonumla beyaz salaş tişortmü giyinip saçimi salik bıraktım makyaj olarak sadece eyeliner rimel sürebildim yari ciplak givi hissetsemde Berke Mesaj attigi icin asagi indim.
Minede kapiya gelmedi.Berkeden korkuyor tab2.
----
Berkeyi motor üstnde görünce etek veya elbise giymediiğim için Mineyi ve kendimi akşam tebrik etcektim.
Berke pis pis sırıttı ve "Çok güzel olmuşsun" Dedi.
"Saol."
Simarik kizlar gibi büzüştüm .
"Hadi atla"
"Kask ?".
"Yok"
"Ya ölürsem."
"Kes ve bin."
Bindim.ve tam bir piton gibi Berke sarıldım.
Sürmeye başlayınca bismillah çekip dua ettim.Cok hizli sürüyordu.
Cafe gibi bir yere gelince durdu ve "geldik" dedi.
"Seni arkadaşlarimla tanistircam " Diye ekledi.
İceri el ele girdik ve köşedeki masaya ilerledik ardından bir kiz ordusu ayağa kalkti "Berkeeğğgggggsjskeixjjzk"
Noluo lannn
Arada sadece 2 erkek vardi diger 5 i kizdi.
Lann oha oha.
Elini biraktim ve kizlar Berkenin üstüne atladı.
Sinirle birtane kizi çekip suratina patlattim.Ve diğerlerini de çekmeye başladim "Siz gime sariluonuz lann " dediğimde Berke kolumu sıkıp geriye çekti beni.
Voteeleyiin.
Multide Berkee var :)
Cok yakışıklı demiiiiiğğ...