Yarim saattir evde bir orayaa bir buraya gidiyorum.Berkenin söyledikleri çok tuhafti Onu anlamamiştim.
Kerem ve Mine gittikten sonra Berke bana ciddi bir şekilde benim ol dedi.E tabi once bu bir tür çikma teklifimi dedim hayir dedi -Amac ne Bro-E ne peki?
Deyince de bana cevap vercekmisin diye bağirdi.
Evet Dedim . Píşkin pişkin siritti.Anormal insan ya
Bir 10 dk sonra falan kerem ve Mine de geldi.Berke Kereme göz kirpinca Kerem anlamiş gibi siritti.Ahihahiohoowjd. Artik Berke benim di bende onun ama sevgiili değildik bir kankaya da böyle bir teklif sunulmaz yani knk da deiliz biz neyiz ?
Sonunda yatağima oturdum.Telefonumu elime alip Berkeyi aradim.
Clyrr clyrr clyrr.
"Ne"
"Berke ben sana bişey sormak istiyorum"
"Sor bakalim "
"Bizim ilişkimizin adi ney ?"
"Kizim sen sorunlumusun ya dün bir bugün iki beni bunu sormak için mi aradin yoksa"
"E ama Berke merak ediyorum.Lütfen kizma ."
"Fazla merak iyi değil."
"Bak Berke sen bana benim ol dedin ve ben kabul ettim.Kabul ettiysem bunlari sormak hakkim ve gercekten senin olmami istiyorsan bana cevap ver ve bida kizma yoksa senin olmam.!"
"Ben sana benim olurmusun demedim benim ol dedim."
"Berkee!"
"-Eğer öğrenmek istiyorsan yarin dün dondurma yediğimiz yere gel "
VE KAPAR.
HAYİR ANLAMİYORUM EVET DEDİMMİ .
OFF
SİNİR BOZUCU
APTAL
APTAL
APTAL!
Hane voteleseniz nasil olur :D ben ginede yazcam ama lütfen voteleyin bir yere tiklamaniz yeterli plss
Öptm cix by :) gjg *-*