-17

447 24 7
                                    

Berke'den...

  Ece'ye gerçekten çok sinirlenmiştim.Hemde acayip derecede.Çocukluğumdan beri yanımda olan arkadaşlarım,Hatta kardeşlerime saldırmıştı.Salak akli,simdi kıskançlık yapıyor.

Kızlardan özür diledikten sonra bende peşinden çıkdım ama ortalıkta gözükmüyordu.Eve gittiğini bildiğimden-Çünkü başka yere gidemezdi bu baş belası-bende motorumun olduğu tarafa yürüyordum ki,gördüğüm manzara gözlerimden ateş çıkmasına sebep olmuştu.Çınar beyfendi motoruma yaslanmış pişmiş kelle gibi sırıtarak  sigara içiyordu.Benim motorumda,Benim motorum lan BENİM!!!

"Lann sikik herif.Çekil motorumun yanından!"

Sırıtması daha da yüzüne yayılınca bende daha çok sinirlenmeye başladım.Tam ona doğru ilerliyodum ki göt herif tuttu bu sefer motoruma bindi.Bir an şok geçirdiğimi hissettim.Olduğum yerde kocaman gözlerle ona bakıyordum.

  "Hangisine binmek cazip olurdu diye düşündümde hâlâ cevap bulamadım Berke.Bir de sana sorayim.Ece'ye binmek mi daha cazip yoksa bu bebeğe mi.Sen karar ver!"

Ne dedi lan bu.Ne dediiiii.Ece'ye binmek?Bebeğe binmek?

  "Cevap vermeden önce bende bi soru sorayim piç.Acaba sen bu sorularından sonra yaşayacakmısın?"

Hâlâ bana sırıtırken boğazına yapışıp motordan indirdim.Sonra üzerine atlayıp yumruklarımı yüzüne geçirdikçe onun acıdan inlemeleri bana daha çok vurma arzusu doğuruyordu.Birkaç dakika daha vurdum.Süt çocuğu dayanamadı bayıldı.

  Sinirle üzerinden kalkıp motoruma atladım.Çalıştırıp yolda ilerledikçe daha da hızlandım.Tam sol kavşağı döndüğümde önüme bir arabanın çıkmasıyla arabayla çarpıştık.İtiraf ediyorum,Bir ara beyaz bir ışık ve o yolunun sonunda bir meleğin 'Geell geeeellll'diyeceğini bile düşündüm. O saliselerde

Ece'den...

Arayan Kerem'di.Hemen telefonu açtım

Ayni zamanda da Mine ve ben heyecandan kalp krizi geçiriyorduk resmen.

"Alo Kerem ne olmuş çabuk söyle kalp krizi geçiriyoruz burada!"

"Ya kızımsakin olun Berke kaza yapmış sağ bacaği kırılmış.Alçiya aldilar.Geliyoruz yoldayız.Of ya ben bu mala hastayken nasıl bakicam."

  Evet kaza yapmiss cok sakin olcam.

"Tamam biz yatak hazırlayalım ona."

"Tamam 5 dakikaya ordayız."

Biz Berke için yatak hazırladık.Berke geldiğinde bacaği dizine kadar alçılıydı.Ben buna beddua da etmedim ama belasını kendi buldu.Birde trip atıyor bana.Yüzüme bile bakmıyor beyfendi.Amaaan peşinden mi koşayım çok bekler.!

   "Berke aç mısın birşeyler hazırlayalımmí?"Minenin,bu soruyu sormasını bekliyormuş gibi hemen"Evet evet açım ama yemeğimi Eceden istiyorum"Haaa!!Kimden kimden bendenmiii!?Ben ve yemek yapmak Of kocaman bir OF.

"Ben ne yemek yapıcam sana be!"Birden kaşlarını çatınca korkmadım değil hani.Niye kızıyorsun ki sevgilim belki ben bilmiyorum yemek yapmayı.

"Bana bir kase de olsa çorba getirceksin Başımın belası .

Senin yüzünden bu haldeyim ben! "

Benim ??

"Benim yüzümden mi ? Ne alaka ben mi hızlı sür dedim?"

"Senin şu piç hayranın yüzünden böyleyim ben"

Hayranım mı?Benim hayranım mi var? Kim olab-

Bi dakika tabi yaa

"Çınar mı ??"Kesin o salakla ilgili birşeydi.Peki ya nasıl olmuştu meraktan ölebiilirim.

"Bak nası biliyor hayranını"

"Berke kesermisin hayranim miş miş .Banane o salaktan yaa.Her ne geçti aranizdan da bu haldesin?."

"Açım ben tamammı git soru sormada yemek yap bana"

Alayla önünde eğilip "emredersiniz şehzadeelerii " dedim.Görürsün sen emretmeyi Berke Bey.!

Çorbayı yapıp önüne koydum. Gözlerini kocaman açıp bir bana bir de çorba ya bakıp duruyordu.Ne o çorba çok mu güzel gözüküyor beyfendi.

"Bu.......Bu Neee !!!??"

Haykırsaydın çok fazla duyamadım.Mal yaa birde bağırıyor utanmadan.Hizmetçisiyim sanki.Hem ben sana küsüm Berke. Trip atıyorum .

"Çorba"sakin söylemiştim,çünkü bu en iyi deli etme yöntemiydi.Aynı zamanda tripteyim yavrum bulaşma banaa !!

"Bana pek çorba deilde 2 litre suya bir tatlı kaşığı hazir çorba koymuşsun gibi geldi.Lan nerde çorba ben onu göremiyorum bana suyu kaynatıp getirmişsin.!"

"Beğenmiyorsan içme Berke.Haaa hâlâ açım diyosan da mutfak hemen şu tarafta." Elimle mutfağın olduğu yeri işaret edip tekli koltuğa oturdum.

"Bana şu telefonumu ver senin yapacağın işin içine sıçayım Ece"

Gerizekalı Öküzzzz ben daha ne diim zıkkımın kökünü ye!

Aradan bir saat geçmişti ve ben kapiya bakip pizzacidan pizzaları almak dışında bisey yapmadım.Robot gibi hâlâ tekli koltukta oturuyorum.Berke de uyuya kalmıştı.Ve bu ilk gördüğünüzde yunan tanrılarına benzettiğiniz çocuk şuan öküz gibi horluyordu.

Ve bir sürpriz daha bilin bakalim ne oldu.Tabikide  Kerem ve Berke bu çakma yunan tanrisini bana bırakıp gittiler.Sürpriz içinde bir sürpriz daha Mine Keremin evinde kalacak.Şimdi ben bu çocuğa nasıl trip atayım.Bana bir öpücük atsa eririm ki şimdi ben.Ama tabi ki ne yapiyoruzz Berkeden asla ve asla öpücük atmasını beklemiyoruz.

Çünkü bu odun asla öpücük atmaz.Bunu bilcek kadar tanıyorum bu çakma yunan tanrisini.

Yerimden kalkıp Berkenin baş ucuna gittim.Yüz hizasina eğilerek yüzünü incelemeye başladım.Yüzü niye bu kadar güzel kiiii ?? Tamam kabul şuan biraz eriyorum.Biraz daha yüzünü inceledim.Ama bir dakika normalde kitaplarda yada filmlerde çocuk gözünü birden açıp 'Beni incelemen bitti mi ?' Diyordu.Böyle olmasıni mi bekliyordum.Evet tam da böyle olmasını bekliyordum.Fakat bu öküz hâlâ horluyor.

"Göğüslerin çok güzel."Bizimkininde fantazisi bu işte.Haaa ? neee?? Bi dakka lannn bu mal uyumuyormuydu.

Cevap veriyorum:Uyumuyordu.Ne yani sabahtan beri benim göğüslerimimi kesiyordu.Piss Sapık herif ben bununla duramam.

"Nee pislik sen uyumuyormuydun sapik seniiiii!"

Gözlerini yavaşca açip bana bakmaya başladı

"Susar mısın ve bağirma sağir değilim.Sende öyle eğilmeseydin ne yapayim gözüme gözüme sokuyorsun göğüslerini ."

"Ya ben seninle ne yapacağım Berke.Çabuk iyileş yoksa seni öldürür sorunu kökten hallederim."

"Daha eğlence yeni başliyor güzelim.Daha çocukluk ardaşlarımın intikamı var alınacak."

İntikammı.? Al işte şimdi hapi yuttum.

Vote ve yorum lütfen ;)
Zeynep Kardeşim çok saol .

"Adını Sen Koy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin