"Ece sakin ol.Onlar benim arkadaşlarım"
"Böyle arkadaş mi olur."
"Ece !"
"Berke sen onlarla takil.Onlar sana sarilsin.Ben bu şekilde burda daha fazla durmam"
"Saçmaliyorsun"
Adımlarımı hızlandırıp Cafeden çıktım hem rezil olmuş hemde rezil etmiştim.Kızlar tokatlarını yiyince ağızları açık bana bakıp durdu.Bana vursalar bende dalardım mal bu kizlar iste.
Cafeden çıktım ve 10. Dk dir yürüyorum arada arkama bakıp gelen varmı diye kontrol ediyorum ama kimseyi görmeyince hayal kırıklığıyla yoluma devam ediyorum.
Niye gelmedi ben onun sevgilisi değilmiyim?.!
Telefonum çalmaya başlayınca umutla arayan kişiye baktım ama Mineydi.
"Söyle
"Ece naptınnızz "
"Eve geliyorum evde konusuruz"
Telefonu kapadim bide şimdi Mineyle urasamam.
Evin sokağina girim be karşımda Çinari gördüm .
"Naber bebeğim."
"Sen daha akillanmadinmi?"
"Niye naptim da akillancam"
"Of çekil şurdan"
"Şimdilik git bakalım bir gün benim olucaksın."
Hiçbirşey demedim bu kadar dialog yeter zaten.
Sonunda eve geldim.
Kapiyi açmamla Kerem ve Minenin öpüsmesine şahit oldum.Lan geliyorum demedimmi ben bu kiza.
Gözlerimi hızla yumdum.Bari kapinin önünde yapmayın be .
Mine sonunda gözlerini açıp bana baktı Keremi üstünden itip Öksürür gibi yapti Keremde saçıyla oynayıp ensesini kasidi.Neyse en azindan utaniyorlar.
Kerem "Neyse ben gidim " dedi.
"Hayir gel konuscaz"Deyip sırıttım.
Zaten bunu bekliyomuş hemen kafasini sallayip salona geçti.
Keremle Mineyi karşima alip konusmaya başladım.
"Siz küs deilmiydiniz.Ne zaman barıştiniz.?"
Mine daldi.
"Biz o gün sahilde Berke bana sataştiğinda Kerem yanima gelip kurtarınca barıştik."
"Nasıl ?!"
"Kerem siz gidince benden özür falan diledi iste o zaman biraz sarhoşmuş işte bende affettim yağgggg."
"Tamam anladim lan erime hemen ".
Deyip güldüm Kerem ve Minede güldü o sırada Mine ciddileşip "Sen niye erken döndün ve Berke niye gelmedi "Deyince sesli bir şekilde yutkundum
"Biz kavga ettik."
Mine ne diye cırlarken Kerem ayni zamanda biliodum dedi.
Vote ve yorum lütfen :) ^-^