Multide Berke.Nasıl fotosu sizce ?? ;)
Bölümü beğenmiceksiniz diye çok korkuyorum.Biraz kisa oldu.Kafam çok karışık sınavlara çalışıyorum ödevler falan neyse saçmalamadn başlim ben UMarım BEğenirsiniz ^^Ece'nin ağzindan.
"Ne saçmaliyosun sen be?"
"Bişey saçmalamıyorum güzelim."
Bişey demeden çömeldiğim yerden kalktım şuana kadar durmam kâbahat zaten.
Tam gitcekken bileğimden tutup doğruldu ve beni tekrar kendine çekti.Yattiği yerde bile güçlüydü.
Doğruldu ve dudağıma yapıştı.İtmeye çalıştim.Bu ilk öpcüğüm değildi ama utanmıştım.Durdu ve bana baktı bileğimi serbest bırakıp sırıttı . Hızla banyoya ilerledim ve kapıyı kilitledim.Mal gibi yarim saat aynada kendime baktıktan sonra saçimi hizla düzeltip geri çıktım.
odaya tekrar dönünce
"Kerem aradı." Dedi.
"Ne olmuş"
"Bir haftalığına İstanbula gitceklermiş."
Hafifçe sırıtı düşnmeye başladım Kerem giderse eğer Mine buraya gelmek zorunda kalır ve bende bu gerizekalidan kurtul-
Ne düşündüğü anlamış gibi konuşmaya başladi.
"Gitcekler dedim.Yani Minede gitcek boşuna sevinme bana her türlü bakmak zorundasın beni bu hale sokan sen ve o hay-"
Lafını böldüm çünkü hayranin demesi sinirimi bozuyordu.
"Tamam kes artik şunu söylemeyi."
Bana sinirlenmiş gibi bakti sonra tekrar yumuşadı ve konuştu.
"Benim banyo yapmam gerek.Ve ayağım kırık.Bana banyo yapmama yardım edeceksin."
"Nee?!"Diye cirladim.
Bide bunu mu yıkıcam utanmiodu pis herif.
"Duydun işte " deyip pic gülüşü yapti.
"Ayağin kirik nasil yüriceksin.?"
"Sen yardim etcen ya."
Salaksin der gibi baktim ve oturdum.
"Napiyosun!?"
Mal bu çocuk ya.
"Tenis oynuyorum."
"Yikanmam gerek .Git suyu ayarla.Küveti doldur.Üstüne banyoluk bise giy ve beni al."
WTF.
BANYOLUK BİSEY
SENİ ALMAK
SU
.
SCTM.