Büyü

336 5 2
                                    

Megan ağlarken uyuyakaldı. Sabah olmuştu. Odanın kapısı çaldı.Megan yavaşça kalkıp :

- kim o ?

- Benim Vanessa girebilir miyim?

Megan aslında yalnız kalmak istiyordu ama yinede Vanessa'nın girmesine izin verdi.

- Gel

Vanessa içeri girdi . Biraz endişeli görünüyordu.

- iyi misin  Megan? Senin için çok endişelendik . Akşam yemeğine  de gelmedin. Bir şeyin yok ya?

- Yok

- Çok kötü görünüyorsun ama

-Sayenizde

-Hadi ama Megan böyle yapma babamın söylediklerinde ciddi olmadığını biliyoruz. Hem o da sana söylediklerinden dolayı pişman .

- Güzel . Pişman olmalı zaten ama daha çoook pişman olacak o .

- Ne saçmalıyorsun sen ? Yeter ama babam kahvaltı için seni bekliyor.

- Beklesin . dedi Megan gülerek . Vanessa artık sinirlenmeye başlamıştı.

- Megan sen ne yaptığını sanıyorsun ? Tamam babam biraz ağır konuştu ama sende hakettin. Saçmalamayı bırak . Hadi gidelim.

Kısa bir sessizlik oldu. Megan tüm ciddiyetiyle Vanessa'ya bakarak :

-Hemen odadamdan çık!

- Ama Megan......

-ÇIK!!!! Beni yalnız bırakın !

Vanessa odadan çıktı ve babasının yanına gitti . Kral  sofraya oturmuş kızlarını bekliyordu.

Vanessa'yı tek görünce yüzü düştü.

- Megan nerede?

- Baba Megan biraz  yalnız kalmak istiyor . Biz kahvaltımızı edelim onunla sonra konuşuruz. 

Kral hiç cevap vermedi . Kahvaltıda kimsenin sesi çıkmıyordu.

                 

                                                                *************************

Megan odada bir sağa bir sola dönüp duruyordu.

- Bıktım.. Bunlardan bir an önce kurtulmalıyım .

Sonra aklına bir fikir geldi . Kral 'ın yasaklamış olmasına rağmen gizli büyü dükkanları hala bulunmaktaydı. Megan birkaç büyü kitabı alıp herşeyi yapabileceğini düşündü. Ama önce saraydan çıkmalıydı. Koşarak odasından çıktı. Kral ve Vanessa hala kahvaltı ediyordu. Yanlarına gitti.

-Baba

Kral başını kaldırıp Megan 'a baktı . Şaşırmıştı. Megan'ın çok inatçı bir kız olduğunu biliyordu . Odasından birkaç gün hiç çıkmayacağını düşünuyordü.

- Megan kızım... ben özür dilerim . Çok sinirliydim. Bu....-Tamammm baba  ben gidiyorum.

- Nereye?

- Dışarıya çıkıcam.

Kral onaylar biçimde başını salladı.

                                                            ***********************************

Megan sonunda saraydan çıkmıştı . Tanıdığı bir teyze vardı , gerçi onu herkes tanırdı, eskiden sarayda çalışıyordu. Herkes onun büyülerle uğraştığını ve bir cadı olduğunu idda ediyordu, muhtemelen doğruydu çünkü Megan da onu bir kez büyü kitabı okurken görmüştü, bu yüzden kral onu saraydan göndermişti. Megan bu teyzeyi bulmalıydı. Evinin pazar yerinin biraz ilerisinde olduğunu biliyordu . Hızlı adımlarla pazar yerinden geçti. İnsanların ona dikkatle baktığının farkındaydı ama hiç aldırmadı . Pazar yerinin sonuna geldi ve bir satıcının yanına gitti. Öncelikle gülümsedi.

-Merhaba nasılsınız?

Satıcı Megan 'ı  tanımıştı . Geçen gün olan olayada şahit olmuştu. Çekingen bir tavırla:

  - iyiyim prensesim . Siz?

- İyiii. Ben yaşlı bir teyzeyi arıyorum . Sanırım büyü gibi işlerle uğraşıyormuş. Siz hiç duydunuz mu?

-Evet. Bilmezmiyim o cadıyı.

- Nerede peki?

- Şu evde oturuyor. Aman prensesim dikkat edin onun sağı solu belli olmaz.

- Teşekkürler

Megan yoluna devam etti.Evin önüne gelip zili çaldı. Yaşlı ve çirkin bir kadın kapıyı açtı.

- kimsin sen? dedi

- Ben prenses Megan

-Hmm hatırladım seni prenses gel içeri .

İçeri girdiler. İçerisi karanlık ve soğuktu . Tüm eşyalar ise siyah .. ama Megn bu ortamdan hoşlanmıştı. Yaşlı kadın :

-Ne istiyorsun prenses?

+BÜYÜ

Güneş ÜlkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin