Hesap Verme Zamanı

90 6 0
                                    

-Neden bu kadar şaşırdın anlamadım.
+Bilmiyorum. Durup dururken bunları söylemen beni şaşırttı.
-Bunlar her zaman hatırlatılması gereken şeyler.
+Haklısın baba
-Bu arada yeni hizmetkârından hiç hoşlanmadım. Sana daha iyi birini bulabiliriz.
+Ben Alice'den memnunum.
-Sen bilirsin ama yinede bir düşün derim. Ben gidiyorum sen dinlenmene devam et.
Kral odadan çıktı. Megan babasının bir şeyler öğrendiğini düşünüyordu. Az sonra Alice elinde yeni bir iksirle geldi.
-Al bunu iç.
+Sağol.
Megan iksiri içti . Artık ayağını oynatabiliyordu.
-Otursana Alice. Seninle biraz konuşalım.
Alice oturdu ama Megan'ın yüzüne baktığında bu konuşmanın kendisi için pek iyi olmayacağını anladı.
-Biraz önce babam geldi. Bil bakalım bana ne dedi.
+"Geçmiş olsun" mu ?
-Ne kadar komiksin(!) Büyü çok kötü bir şey dedi.
+.......
-Durup dururken neden büyüden bahsetmiş olabilir acaba?
+.......
-Cevap versene Alice! Ne yaptın sen? Babama yakalandın değil mi?
+Ben sadece senin istediklerini yapıyorum . Bu durumda beni suçlayamazsın.
-Kes sesini!!!
+Bu arada, ayağını iyileştirmemi istedin. Doktor kontrole geldiğinde ayağının iyileştiğini anlayacak. Bu kadar çabuk iyileşmemesimnin mümkün olmadığını krala söyleyecektir.
-Çık dışarııı!! Hemennn!!!!
+Nasıl isterseniz.
Alice dışarı çıktı. Megan çok sinirlenmişti . Eline geçen her şeyi yere fırlatıyordu. O sırada Eliesha içeri girdi.
-Tatlımmmm... İyileşmişsin... Ne çabukk..
+Evet iyileştim.
-Ne oldu sana böyle ? çok sinirli görünüyorsun . Ayrıca bu odanın hali ne böyle??
+Vanessa nerede?
-Vanessa mı? O dışarı çıktı yani çıktılar. Alex'le birlikte.
+Ne?
-Halkı ziyaret ediyorlar. İyileştiğini bilselerdi senide çağırırlardı herhalde.
+Ne zaman gittiler?
-Sabah kahvaltısından sonra. Akşam yemeğine gelemeyeceklerini söylediler. Halk geleceklerini öğrenince onlara ziyafet hazırlamış.
+Tamam. Geldiklerinde bana haber verir misin?
-Tabi tatlım... Ben şimdi gidiyorum tamam mı? Bir şeye ihtiyacın olursa çağırırsın.
+Tamam hala . Sağol.
Megan çok kıskanmıştı. Saatlerce Vanessa ve Alex birlikte olacaktı. Ama o buna engel olamıyordu.

************************
Kapı çaldı. Gelen doktordu. Megan'ın ayağını kontrol etmeye gelmişti.
-Kontrol falan istemiyorum. İyiyim ben.
+Kralımızın kesin emri var üzgünüm efendim.
Doktor ayağını kontrol etti.
-Çok iyi görünüyor. Ağrı hissediyor musun?
+Hayır. Kaç kere söyleyeceğim iyiyim benn!!
-Sanki hiç kırılmamış gibi. Bu kadar çabuk iyileşmesi çook ilginç. Yürümeyi denediniz mi?
+Bu kadar yeterli doktor. Artık beni rahat bırakın.
Doktor odadan çıktı ve durumu her kontrolden sonra yaptığı gibi krala anlattı. Kral hiç şaşırmamış gibiydi. Doktorla konuştuktan sonra Megan'ı odasına çağırdı. Megan babasının odasına gitti. İçeri girdiğinde kral onu bekliyordu.
-İyileşmişsin.... Ayağının bu kadar çabuk iyileşmesi sencede çok tuhaf değil mi?
+Bende senin kadar şaşkınım .
-Öyle mi?
+Evet.
-Yalandan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun değil mi?!
Megan şimdi ne yapacağını bilmiyordu. Babası büyü yaptırdığı artık öğrenmişti..

Multimediada Kral ve Megan'ın konuşurkenki halleri var :)))

Güneş ÜlkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin