Alice öyle şaşkındı ki ne diyeceğini bilemedi. Acaba kral anlamış mıydı? Kral ayağa kalktı ve ona yaklaştı.
-Bu yaptığın büyük bir hataydı.
+Ne...ne yaptım ki?
-Bence sen ne yaptığını gayet iyi biliyorsun. Seni kızımın hatrına kovmuyorum ama gözüm üzerinde olacak. Şimdi defolll!!!!!Alice hemen dışarı çıktı. Korkmuştu. Ama kral bunu nasıl anlayabilmişti? Ya Megan'a söylerse? Ne yapacaaktı? Megan'a bunu nasıl açıklayacaktı?
************************
Megan Vanessa'yla takılmaktan oldukça sıkılmıştı. Vanessa'nın yanından ayrılmaya karar verdi. Alex ortdan kaybolmuştu. Onu bulup biraz onunla vakit geçirmeyi düşundü. Bir bahane uydurup Vanessa'nın yanından ayrıldı. Bahçede dolaşıp Alex'i aramaya başladı. Sonunda onu buldu. Alex ata binmişti. Megan ata binmekten hep korkardı. Birden gelen cesaret ile bir ata bindi ve Alex'in yanına gitti.
-Alex sende mi buradaydın?
+Evet efendim . Atımla dolaşmaya çıktım.
-Ne tesadüf bende...
+Bindiğiniz at sizin atınız mı?
-Evet benim atım.
+Zor bir at. Birden huysuzlaşıyor. Onu zaptedebildiğinize göre çok iyi at biniyor olmalısınız
-Ahh...evet çok iyi binerim(!)
Biraz sohbet edip dolaştılar. Megan'ın bindiği at birden bire hızla koşmaya başladı. Megan atı durduramıyordu. Alex de onu takip etmeye başladı ama at öyle hızlıydı ki yetişemedi . Megan ve at gözden kayboldu. At hız kesmedn koşuyordu. Megan daha fazla dayanamadı ve attan düştü. Canı çok yanmıştı. Ayağa kalkamadı. Krallığın yakınındaki bir ormandaydı. Kendi kendine söylenmeye başladı.
-Böyle şanssızlık olmaz yaa... O kadar atın içinden en huysuzunu seçmişim. Alex'e de rezil oldum. Offf offf...
Yerinden kalkamıyordu ayağı kırılmış olmalıydı. Kalkmak için biraz daha çabaladıktan sonra kalkamayacağını anlayıp bağırmaya başladı.
-İmdaaatt. Kimse yok muuu??!! İmdaaaaatttt. Kurtarın beniii!! İmddaaaaaaattt!!!!
Ama sesini duyan kimse yoktu***************************
Alex olan biteni krala anlattı. Kral,Alex ve bir grup asker Megan'ı aramak için yola koyuldu. Orman çok büyüktü ne kadar arasalarda onu bulamadılar. Artık hava kararmıştı. Onu bulmaları şimdi daha da zordu.
*************************
Havanın kararması Megan'ı korkutuyordu. Ama elinden bir şey gelmiyordu. Sürünmeyi bile denemişti fakat bir süre sonra yolmuş, vazgeçmişti. Yavaş yavaş uykusu gelmeye başlamıştı. Uyumamaya çalışsa da başaramadı. Sabah gözlerini at yanındaydı. Atı görünce sinirlendi.
-Seni şapşal at! Bakk senin yüzünden ne hale geldim! Git burdan defollll!!
Aklına bir fikir geldi hemen
-Bir dakika... affetim seni sakın gitme güzel atcık.. herkes hata yapabilir değil mi?
Kendini zorlarsa belki ata binip geri dönebileceğini düşündü. Uzun uğraşlardan sonra ata binmeyi başardı. At saraya doğru koşmaya başladı. Yarım saat kadar koştuktan sonra at birden durdu. Megan karşısında babası, Alex ve askerleri gördü. Kral kızını görünce çok sevindi. Hemen atından inip kızının yanına gitti. Megan'a sarıldı ve onu attan indirip kendi atına bindirdi . Kendisi de ata binip yola devam ettiler . Huysuz at ise yola askerlerle devam etti. Saraya vardıklarında Eliesha ve Vanessa'yı gördüler. İkiside çok telaşlıydı.
**********************
Megan'ın ayağı gerçektende kırılmıştı. Doktor ayağını sarmış, dinlenmesi gerektiğini söylemişti. Yatağında yatmaktan şimdiden sıkılmıştı. Alice'e ayağını iyileştirecek bir büyü yapmasını söyledi. Alice büyüyü hazırlamaya koyuldu. O sırada kapı çaldı ve içeriye kral girdi. Kızının yanına oturdu.
-İyi misin canım?
+Evet iyiyim.
-Kendine dikkat etmelisin
+Bir dahakine daha dikkatli olurum.
Birkaç saniyelik sessizlikten sonra kral:
-Büyü ne kadar kötü bir şey değil mi? İyilik için bile yapılsa kaderi değiştirmek hiçbir zaman doğru olmaz.
+Bu nerden çıktı şimdi?
Megan şok oldu. Yoksa babası Alice'e büyü yaptırdığını öğrenmiş miydi? Eğer öğrenmişse bu Megan için hiç iyi olmazdı.Megan Multimediada...:)))) Okuduğunuz için teşekkürlerr ;))