Pazar Yeri

646 9 1
                                    

Merhaba arkadaşlar wattpadde yeniyim ve bu ilk kitabım umarım beğenirsiniz ...:D

Güneş ülkesi , muhteşem manzaraları , iyi kalpli insanları ile mükemmel bir yerdi.Bugün bu güzel ülkenin görkemli sarayında telaş ve mutluluk hakimdi çünkü kral ve kraliçenin küçük kızları Vanessa ve Megan doğmuştu. İkiside birbirinden güzel iki bebek... Aradan uzun yıllar geçti ve kızlar 20 yaşına geldiler. Maalesef ki kraliçe 5 yıl önce hayatını kaybetmişti. Kral , kraliçenin ölümünden sonra kızlarına daha da bağlanmıştı. Megan oldukça kıskanç , hırslı , kinci biriydi. Vanessa'ya gelince kendi gibi huyları da güzeldi. Yardımsever , hoşgörülü , cömert , dürüst biriydi. Vanessa tüm halk tarafından sevilirdi . Yardıma ihtiyacı olanlara daima yardım ederdi. Megan çoğu zaman Vanessa'yı kıskanırdı. Güneş ülkesinde yine güzel bir sabahtı. Vanessa kralın odasına gitti.
-Günaydın babacığım
-Günaydın kızım
-Babacığım bugün sarayın dışına çıkabilir miyim?Halkımızla biraz vakit geçirmek istiyorum.
Bu sırada kapının önüne Megan geldi ve Vanessa'nın içeride olduğunu anladığında kapıyı dinlemeye başladı.
-Tamam güzel kızım ama yalnız gitme. Megan ile birlikte git.Megan'ın da halk ile vakit geçirmesi gerekiyor. Duyduğuma göre halk Megan'dan pek hoşlanmıyor. Bu durumun düzelmesi gerek.
- Olu babacığım .
Mega odasın geri dönmek için yürümeye başladı.
- Bende hoşlanmıyorlar öyle mi ? Ben onlara bayılıyorum sanki.
Birden bir ses geldi. Bu Vanessa'nın sesiydi.
- Megan Megann dursanaaa . Bugün dısarıya çıkacağız hazırlan.
Mega sinirli bir şekilde:
- Emredersiniz efendim hemen hazırlanıyorum.
Vanessa Megan'ın bu tavrına şaşırdı .
- Ne oldu? Niye kızdın?
- Boşversene . Umrunda mı sanki ? diyerek yürüeye devam etti. Vanessa kardeşinin arkasıdan bakakaldı.

**********************

Pazar yerindeydiler. Vanessa halinden çok memnundu. Satıcılarla sohbete dalmıştı. Megan ise çok sıkılmıştı saraya geri dönmek istiyordu.Satıcıların kendi aralarında konuştuklarını duydu.
- Prenses Vanessa ne kadar iyi bir insan ama prenses Megan...
-Kraldan sonra başımıza prenses Megan geçerse yandık .
- O ülkeyi yönetemez ki . Baksana kendini beğenmişin teki.
Megan çok sinirlendi . Birden bağırmaya başladı.
-Sen ne dediğini sanıyorsun! Benim gibi soylu bir insana hakaret etmek ne haddine!
Pazarda herkes onları izliyordu . Megan herkesin gözü önünde satıcıları aşağıladı. Vanessa dayanamayıp :
- Yeter artık Megan . Senin kimseyi azarlamaya hakkın yok!!!

******************************

Artık saraydaydılar. Kral kızlarını odasına çağırdı ve bağırmaya başladı.
- Bu ne rezalet Megan! Halk ile aranı düzelt diye senin Vanessa'yla gitmeni istedim . Ama sen ne yaptın?
- Ama baba o ucuz insanlar bana nasıl hakaret edebilir?
- Yeter artık Megan dünya senin etrafında dönmüyor. Kimseyi küçümseyemezsin.Şımarık bir kız çocuğu gibi davranmayı bırak sen bir prensessin. Biliyor musun? Bazen kızım olduğun için utanıyorum!!! Şimdi çık dışarı!
Megan öyle üzülmüştü ki ağlamaya başladı . Koşarak odasına girdi ve

-Hepinizden nefret ediyorum!! Bir gün hepiniz benim önümde diz çökeceksiniz !

Okuduğunuz için teşekkürler :D

Güneş ÜlkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin