Alex Vanessa'ya döndü . Birkaç saniye bakakaldı.
-Eee..ta..tabi..tabi size de de...ders verebilirim.
+Çok teşekkür ederim Alex.
-Ne demek ben teşekkür ederim.
Bu arada Megan sürekli Alex'i inceliyordu. Acaba işe yaramışmıydı? Alice'e güveniyordu aslında. Yapabileceğine inanıyordu ama... Bu düşünceler onu akşam yemeği boyunca rahat bırakmadı . Akşam yemeği bittiğinde Alex'e iyi akşamlar deyip Alice'in yanına gitti. Alice endişeli gözlerle Megan'a bakıyordu.
-Alice işe yaradı mı? Oldu değil mi?
+....
-Alice bir sorun mu var?
+Yooo . diyebildi sadece . Megan Alice'in bu tavrına şaşırdı ve bir şeylerin yolunda olmadığını düşündü.
-Alice kızıyorum ama söylesene ya ne oldu?
+Hiçç. Her şey yolunda . Sorun yok. Büyüyü yaptık.
-Gerçekten mi?dedi gülümseyerek.
Çok mutlu olmuştu ama birden gülümsemesi bozuldu.
-Alice madem bir sorun yok senin bu halin ne o zaman???
+Be..ben şe..şe..şeyy başım çok ağrıyor ya hasta oluyorum herhalde . Çok kötüyüm ben hadi odaya çıkalım.
-Tamam canım . Ben hizmetçilere sana ilaç getirmelerini söylerim.
Birlikte odaya doğru yürümeye başladılar. Megan Alice'nin hareketlerinden çok şüphelendi ama sonra ona inanmaya karar verdi. Çünkü inanmak istiyordu. Odaya girdiklerinde Alice hemen yatağına yattı ve dinlenmek istediğini söyledi. Megan da balkona çıktı ve yıldızları seyretti. Yarın Alex ile birlikte kılıç kullanmaya sabırsızlanıyordu.
****************
Sabah yine erkenden kalktı. Alice hâlâ kalkmamıştı. Genellikle Alice Megan'dan önce kalkardı. Ama Alice'i düşünemeyecek kadar heyecanlıydı. Koşarak bahçeye çıktı. Birden duraksadı çünkü Alex yalnız değildi. Yanında Vanessa vardı. Ona da dün akşam konuştukları gibi kılıç kullanmayı öğretiyordu. Megan yanlarına yaklaştı.
-Günaydın Alex. Günaydın Vanessa
+Günaydın kardeşim.
=Günaydın efendim.
-Alex bugün çalışmayacak mıydık?
=Bence sizin çalışmanıza gerek yok efendim. Siz zaten öğrendiniz.
-Bir günde ögrenilir mi hiç? Ben öğrendiğimi sanmıyorum.
=Ben öğrendiğinizi düşünüyorum. İzninizle Prenses Vanessa'yı da çalıştırmalıyım.
+Alex , Megan'ı da çalıştırabilirsin. Benim için sorun olmaz hatta kardeşiminde yanımda olması beni çok mutlu eder.
=Üzgünüm efendim ben iki kişiyi aynı anda çalıştırabileceğimi sanmıyorum.
-Peki tamam siz çalışın.
diyerek uzaklaştı Megan. Çok sinirlenmişti . Alex hiç de ona aşıkmış gibi davranmıyordu. Odasına sına çekilip biraz sakinleşmeliydi.
********************
Birkaç saat sonra Vanessa ve Alex çalışmayı sonlardırmışlardı. Vanessa dinlenmek üzere odasına çıktı. Alex de kralın kendisini çağırdığını öğrenince kralın yanına gitti. Kral Alex'i güler yüzle karşıladı.
-Alex yarın kızlarımın doğum günü . Bu yılki partilerini senin hazırlamanı istiyorum.
+Öyle mi? Çok memnun oldum efendim.
-Yarın akşama hazır olmalı. Komşu krallıklara davetiye göndermeyi unutma sakın.
+Peki efendim.
-Sana güveniyorum Alex.
Alex kralın ona olan güveni sayesinde çok gururlanmıştı. Hemen hazırlıklara başladı. Akşama kadar hazırlıkların çoğunu tamamladı.*********************
Megan Alice'in davranışlarında bir farklılık seziyordu ama onun aklı başka yerdeydi. Hava kararmıştı, penceresine doğru ilerledi ve dışarıyı izlemeye başladı. Bahçede gül toplayan birini gördü. Bu Alex'ti. Hemen bahçeye çıkıp yanına gitti.
- Merhaba.
+Merhaba efendim.
-Ne yapıyorsun Alex?
+Gül topluyorum.
-Neden?
+Size söyleyebilirim sanırım bu bir süprizdi neyse... Yarın Prenses Vanessa'nın doğum günü .Ona süpriz yapacağım.
Megan biraz bozuldu. Ama belli etmemeye çalışarak:
-Alex, ben ve Vanessa ikiziz.
+Biliyorum efendim.
Megan bu sefer çok sinirlendi. Sinirli bir şekilde:
- İyi geceler
Diyerek odasına doğru gitti. Bütün gece düşünmekten uyuyamadı. Alex sanki birden değişmişti tıpkı Alice gibi. Alice de pek konuşmaz olmuştu. Belki bana da bir süpriz hazırlamıştır. Süprizi bozmamak için söylememiştir.diyerek kendini teselli etti.**************************
Sabah kahvaltıya giderken Vanessa'nın odasının önünden geçiyordu.Odanın kapısının önünde bir buket gül vardı. Bunlar Alex'in dün topladığı güllerdi.Üzerinde de bir kağıt vardı. Hemen okumaya başladı.
"Doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlarım.
Alex"
Megan sinirlenip kağıdı yırttı ve çiçekleri alıp çöpe attı.
*******************
Akşam olmuş parti başlamıştı. Alex partiyi oldukça görkemli hazırlamış. Komşu krallıklardan gelen misaferler en iyi şekilde ağırlanıyorlardı. Herkes çok eğleniyordu(Megan dışında) . Alex'in Vanessa'ya ilgi göstermesine çok kızıyordu. Hatta Alex Vanessa'yı dansa bile kaldırmıştı. Biraz bahçeye çıkıp sakinleşmek istedi. Bahçeye çıktığında babasını bir kadına sarılırken gördü.
-Babaaaaa
diye bağırdı. Kral ve kadın şaşkınlıkla Megan'a baktılar. Megan kadını görünce gözleri doldu hiçbir şey söyleyemedi...Medyada Megan ve Alex'in partideki halleri var:D