10. Bölüm

2.4K 183 193
                                    

10. Bölüm

Gryffindor Crew

Dean: Gençler muazzam bir fikrim var!

Hermione: ?

Harry: Ne var yine?

Dean: Zabini-

Ron: Evet?! Ne olmuş?!

Dean: Zabini dememi bekliyordun.

Ron: Kes sesini.

Seamus: Ne oldu Dean?

Dean: Zabiniyi kıskandıralım.

Ron: Nasıl?!

Dean: Sevgilin varmış gibi yaparak.

Ginny: Akıllıca, böylece sana aşık olup olmadığını anlarız.

Ginny: Belki kıskançlıktan itiraf eder.

Harry: İyi de, kim Ron'la sevgili rolü yapacak.

Hermione: Ortak salona gelin.

Hermione: Benim bir fikrim var...

&&&

"Ne?!"

Harry, yutkunamadı. "Saçmalama Hermione." dedi, yeşil gözlü oğlan. "Harry, haklı. Bu çok saçma." dedi başını sşağı yukarı sallayarak, Ron.

"Harry, Ron." dedi Ginny. "Bence Herm haklı. Yani en uygunu Harry." diye devam etti.

"Ben Seamus'la çıkıyorum. Hermione de Lezbiyen en mantıklısı Harry." dedi Dean.

"Peki." dedi, Ron. İkna olmuş görünüyordu. Kafasını kaldırıp, merakla Harry'e baktı.

"Olur." dedi, Harry.

&&&

Theo, Draco, Blaise, Pansy, Astoria ve Terence Slytherin masasındaki yerlerini aldılar. Bu sırada üç kişinin de gözleri, aslanların masasına kaymıştı. Hiç biri aradıkları kişiyi görmemişlerdi.

Blaise, kaşlarını çattı. Ron neredeydi?

Bu sorusunun cevabını biraz sonra, aldı. Ron kolunu omzuna attığı Harry ile büyük salona girmişti. İkili Gryffindor masasına ilerlerken, Dean Thomas ayağı kalkarak, "Hoşgeldiniz, çifte kumrular." dedi, Sevinçle.

Bu cümleyle Slytherin masasındaki kalpler kırıldı. "Ne?" diye, mırıldandı kırılmış bir ses.

&&&

Kısa bir geçiş bölümü... Bu saatte ayakta olanlara..

𝐈 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin