30. Bölüm

543 35 16
                                    

30. Bölüm

"Aman aman nerelere geldik?" diye saçma sapan bir soru sordu Terence. Sorunun sebebi ise Harry'nin sabah saatlerinde Slytherin erkekler yatakhanesinden iniyor oluşuydu.

Harry, ilerleyip şöminenin yanındaki koltukta Astoria'nın yanına oturdu. Ardından kaşlarını çatıp "Nerelere mi geldik?" dedi Terence'a bakarak.

Terence 'boş ver' dercesine el salladı.

"Ne işin var senin Slytherin'in yatakhanesinde yavrum? Onu soruyorum."

"Sormak için garip bir yol." dedi Harry, göz devirerek.

Astoria sırıtarak Harry'e döndü. "Boş ver şimdi yolu falan. Draco'yla naptınız?"

Pansy de oturduğu koltukta aniden doğrularak, "Eğer hâlâ sevgili değillerse ellerini birbirlerine yapıştıracağım." dedi.

"Benim daha iyi bir fikrim var," dedi Blaise, sırıtarak. "Eğer hâlâ sevgili değillerse kafalarını tutup birbirlerine yapıştırarak öpüştürelim."

"Oha! Çok mantıklı." dedi Terence, heyecanla ve yüzündeki sırıtışla.

"Ee," dedi Harry, diğerlerine şaşkınca bakarak. "İyi de Draco ile olduğumu nereden çıkardınız?"

Alay etmekten zarar gelmezdi tabi.

"Ne!"

Dördünün koro halinde söylediği kelime, Harry'nin irkilmesine neden oldu.

Tam o sırada Theo da yatakhane merdivenlerinden aşağı indi.

"N'oluyor burada?" dedi genç çocuk, merakla.

Dördü de şok olmuş şekilde Harry'e bakmakla meşguldu. Terence sesini bulduğunda Theo'nun sorusunu yanıtladı.

"Harry yatakhanemizden aşağı indi ama Draco ile değilmiş."

Theo kaşlarını çatarak Harry'e baktı. Dün kendisiyle konuştuktan sonra yatakhaneye geldiyse tek sebebi Draco olmalıydı.

Oğlanın gözlerinde parıldayan muzipliği bir anlığına gördüğünde, onun diğerleriyle dalga geçtiğini de anlamış oldu.

Blaise kaşlarını çatmış Theo'ya bakıyordu. "Sen niye şaşırmadın buna?"

Theo gözlerini kırpıştırdı. "Neden şaşırayım?"

Ve Pansy, tamamen yanlış anladı.

"Siz birlikte miydiniz yoksa!?"

Astoria şok olmuş şekilde Pansy'e baktı. "Kafayı yiyeceğim..."

"Ben direkt yedim galiba," diye mırıldandı Terence.

Harry ve Theo birbirlerine şaşkınca baktılar. Harry, dalga geçeyim derken konu nereye sürüklenmişti böyle? İki genç de aynı anda kahkaha atmaya başladı.

"Olayları bağlama seviyene hayranım Pans. Ama hayır, aklından geçen şeyler senin şizofren olabileceğine olan inancımı arttıran kuruntular.”

Harry gülerek başını salladı. "Beğenme tuşu var mı?"

"Tüm hayallerimi yıktın şu an seninle muhatap olmak istemiyorum, Harry." dedi Pansy, tekmelenmiş yavru köpekler gibi görünüyordu.

"Hangi hayallerini?"

"Dray ile evlenecektiniz, üç çocuğunuz bir tane de hamsterınız olacaktı. Hatta hamsterın ismi de-"

"Evlenme ve üç çocuk işi tamam ama," diye Pansy'nin lafını böldü Draco. Kendini koltuklardan birine bıraktı ve "Hamsterdan emin değilim." diye tamamladı cümlesini.

𝐈 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin