+827306192
hey
jake sensin dimi?jake
evet
ama ben seni tanımıyorum+827306192
ben jay
sana bir şey sorucaktımjake
siktir eniştem|
dinliyorum hyung 🧘🏻♂️
(burayı yazarken baya garipsedim, jake jay'e hyung diyor :d)jay
jungwon nerede yaşıyor diye soracaktımjake
oha oha oha hızın 70184642 amk |
niye sormuştunjay
ona sormam gereken şeyler varda
evet ayn öylejake
evlerimiz yan yana atıyorum konumu
*locationjay
teşekkürler
bu arada sunghoon ile çıkmaya başlamışsın
mutluluklarjay çevrimdışı
jake
sen nerden biliyon lan
gitti 😬jake çevrimdışı
•••••••
jay bindiği otobüsün doğru olduğunu anlayınca rahatladı. zaman kaybetmemek için çoktan binmişti, konuma göre son durakta inecekti.
sonunda geldiği durakta inip atılan konuma göre ilerlemeye başladı. önce sağa sonra sola ve düz...
konumda gösterilen yerde bir tane yıkık evin yanında bebek mavisine boyanmış yeni, iki katlı bir ev duruyordu. jay yıkık evin ne kadar kötü durumda olduğunu gördü burda birinin yaşamasının imkansız olduğunu düşünüp güzel evin kapısını çaldı.
çalan kapıyı jake açınca şaşırmıştı jay. evlerinin yan yana olduğunu söylemişti aynı evde yaşadıklarıni değil.
"oh jungwon, o burda yaşıyor değil mi?"
"evet, alt üst dailerde oturuyoruz, genelde çalan kapılara ben bakarım alt katta oturduğum için."
jay kafasını sallayarak dudağını büzdü anlamış bir şekilde. jake kapıyı tam açtı ve jay içeriye girdi.
"merdivenlerden çıkarsan direk ulaşabilirsin."
"tamam, teşekkürler."
jay merdivenlerden çıktı usulca, jake ablasının seslenmesi ile içeriye girdi. gördüğü klasik kahverengi kapının ziline bastı. açan kişi yine jungwon olmayınca kafayı yiyeceğini düşündü.
"bugünde kapıyı jungwon'dan başka herkes açıyor."
kendi kendine fısıldadı. kapıyı açan kişi soobin'di.
"bir şey mi dedin?"
"ah hayır, jungwon'a bakmıştı-"
soobin eliyle jay'i durdurdu. kısıkça öksürüp bağırdı kapıya doğru yüzünü doğrultup.
"JUNGWON, SARI SAÇLI YAKIŞIKLI BIR ÇOCUK SENI GÖRMEK ISTIYOR!!"
birden yanlarında belirmişti, sanki bunu anı senelerce bekliyormuş gibi. bir yandan abisini evin içine sokmaya çalışırken bir yandan konuşuyordu.
"aaa jay hyung nasılsın?"
sonunda abisini içeriye sokmayı becermişti.jay tereddüt etmeden gözlerine baktığı çocuğa sarıldı. kollarını omzundan geçirip sırtında birleştirince yüzünü saçlarına gömdü. jungwon anın şoku ile ne yapıcağını şaşırdı. hoşlandığı adam bedenini sarıyordu. karşılık verdi oda aynı şekilde sarı saçlara gömdü kafasını.
________
çocuk adam**
uykulu uykulu yazdımz hatalarım kesin boy boy 🤦🏻♀️
albüm tanıtımı gibi bir şey yayınladı, baya iyiydi. enhypen yine bizi şaşırtacak engene ✊🏻✊🏻✊🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketbol | jaywon
Fanfictionjungwon spor hocasının verdiği lanet bir ödev işte texting&story