jungwon suratına kapanan telefona baktı bir süre ardından siyah kol çantasına koydu. okulun durağına geldiğinde inmiş ve dışardaki soğuk aynı zamanda iç açıcı havayı solumuştu. heyecanla basketbol sağasına hızlıca yürüyordu. aynı zamanda etrafında dönüyor, içinden şarkı söylüyordu.
mutluydu, jay'e söylediği şeyde gerçekten samimiydi. içinde bir sevinç vardı, ondan hoşlandığını bile söyleyebilirdi. beyaz eşofmanı ve üzerindeki asker yeşili sweatle bile tanrı gibi gözüküyordu -en azından jungwon için.
"hyung, ben geldim."
yanına yaklaşırken küçük adımlar atıp gamzeleri ile gülmüştü.
"a-ah gelmişsin, hadi başlayalım öyleyse."
jay ayağa kalkmıştı azda olsa utangaç suratıyla. pota direğinin yanındaki topu alıp jungwon'a atmıştı. elindeki çanta ve üzerindeki mont ile ne kadar iyi yakalayabilirse o kadar iyi yakalamıştı.
"ilerleme kaydetmişsin."
topu yere koyarak montunu ve çantasını banka bıraktı, jay ise sadece onu izliyordu. jungwon'nun bir fikri vardı, onun şaşırabileceği bir şey söyleyip dikkatini dağıtacaktı.
oyunu başlatmasını bekliyordu jay, jungwon elindeki topu kolunun arasına koymutu.
"senden hoşlanıyorum hyung."
hemen topu ona atmıştı, jay ne yapıcağını şaşırmıştı. söylediği gerçekmiydi bilmiyordu, öğrenmesi için maçı kazanması gerekti.
••••••••••
ve öylede yaptı. kendini yere atan jungwonun yanına uzandı, bulutları çok net görebiliyorlardı artık.
"kazanabileceğini düşünmemiştim!"
jay kendine bakan çocuğa döndü. yüzünü inceledi.
"ödülümü almak istiyordum sadece, ama sende iyiydin karşında benden başka biri olsaydı kazanabilirdin."
jungwon oturur pozisyona geldi.
"ego yığını, söyle bakalım ne istiyorsun?"
jay'de jungwon gibi kalkmış, tam yanında oturuyordu.
"gerçekten benden hoşlanıyor musun, yoksa bir yalan mıydı?"
jungwon sorulan soru ile yüzü bembeyaz kesilmişti, yalan olduğunu düşünmesi gerekiyordu. ama kendini daha fazla tutamadı.
"e-evet doğru, senden hoşlanıyorum."
_____
kısa kısa bölümler 😽
ders çalışmaya gidiyoruuumm 😿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketbol | jaywon
Fanfictionjungwon spor hocasının verdiği lanet bir ödev işte texting&story