Eu sunt Jo Taylor,o adolescentă de 16 ani.Am doar note de 10 și 9.Sunt blondă in adevăratul sens al cuvâtului și am ochi căprui .Sunt singură la părinți și nu știu cum ar fi fost sa am un frate sau o sora.Și locuiesc singură deoarece părinții mei au murit acum 2 ani.
Astăzi este a doua săptămână de școală și totul este normal de plictisitor.Cel puțin așa credeam păna cand a inceput prima ora.
Aveam dirigentie si diriginta ne-a spus ca are o surpriza pentru noi.Nu stiam la ce sa ma astept dar nu credeam ca va face aceasta zi mai palpitanta.Ca de obicei: m-am inselat.In clasa au intrat 4 baieti.Unul blond cu ochi caprui care pare ca se crede superior.Altul cu parul negru si parul si ochi albastri-verzui dar cu o tentă ușoară de căpruicare pare pli de sine.Unul scund(cel mai scund dintre ei)cu parul negru si ochi negri care pare cam aiurit si ultimul avea o inaltime potrivita par brunet si ochi caprui.Pare baiatul perfect.
Curand am aflat ca blondul se numea Kendall,cel cu ochi albastri se numea James,aiuritul Carlos iar cel perfect Logan.
Logan urma sa fie colegul meu de banca.Si tot eu trebuia sa le arat scoala si sa ii fac sa se acomodeze cu profesorii , colegii ,cu absolut tot.De obicei m-as fi ascuns sub banci , ca ceilalati , ca sa nu fac asta dar acum m-am oferit.Asa cum am mai spus nu am nici odata dreptate.Baieti sunt amuzanti , prietenosi si mereu te fac sa te simti mai bine.Logan este foarte inteligenti si dragut .Ca un puisor de catel care a fost la scoala si a fost atent.Dar totul are un sfarsit.Spre noi vin tele "X"adica Xenia , Xonia și Xandra.
-Hey James.spuse Xenia.
-Hey Logan.spuse Xonia.
-Ce mai faci Kendall?se ia si Xandra dupa celelalte
Cand am auzit asta imi venea sa le omor.Eram sigura ca voiau sa ii invite pe baieti in oras.
-Salut!spusera baietii.
-Baieti ne gandeam daca ati vrea sa vedem un film sambata asta?
Nu stiam dar Logan mi-a aruncat o privire si a observat cat sunt de posomorata.I-a facut semn lui James sa nu accepte.Cand au refuzat o sclipire aparu din senin in ochi mei.Am observat ca si in ochii lui Logan dar si in ochi lui Kendall.Ce inseamna asta?Oare ma place?Nu , nu cred.Eu nu am avut nici o dataa un iubit real iar acum doi baieti se cearta pentru mine?Nu , nu e posibil probabil se uita la una dintre "x".Adica ele stateau in spatele meu..Nu???