Logan:
Aseara am intrebat-o pe Jo pe facebook ce s-a intamplat cu Kendall, dar s-a deconectat cand m-am conectat eu.Bine Logan, nu te ingrijora.Maine vei vorbi cu ea la scoala.Acum culcate ca e o zi si maine sa te ingrijorezi.Dar mai bine nu.
Dupa doua saptamani.
S-au terminat orele.Iar de la intalnirea cu Kendall, Jo nu a mai venit la scoala.Am incercat sa o sun dar nu raspunde.Am de gand sa ma duc la ea acasa.-Kendall stiu ca ai iesit cu Jo si sigur ai fost ca de obicei si ai dus-o acasa.
-Da , si?
-De atuci nu a mai venit la scoala si vreau sa ma duc la ea.Asa ca da-mi adresa ei.
-Logan lasa-o sa mai respire.Poate se simte rau.
-Dar de ce nu raspunde la telefon?Sau macar pe facebook.
-Poate stie cine suntem si crede ca nu va functiona din cauza fanelor.
-Kendall tu vrei sa imi spui ca i-ai zis ca noi suntem Big Time Rush.Ai spus ceva?
-Nu , nu a spus nimanui dar nu stiu poate e confuza.
-De ce ar fi?
-Petru ca......sti ceva ai dreptate.Acum mergem la ore si cand se termina te duc la ea acasa si te las sa vorbesti singur cu ea.
-Mersi frate.Sa mergem la scoala.
Kendall se coporta de parca ar sti ca Jo a iesit cu el ca sa poata iesi apoi cu mine.Oare i-a spus?Nu,nu cred altfel ar fi venit si m-ar fi invitat iar in oras.Kendall ascumde ceva si am de gand sa aflu ce.Dar nu azi azi sunt fericit ca o voi vedea pe Jo
Orele au trecut repede si m-am dus cu Kendall la Jo. Tot drumul am ascultat muzica si nu am fost atent la drum.Cand am ajuns m-am uitat prin jur sa nu fi fost urmariti de paparazzi sau fane nebune.Dar cand m-am uitat mai atent am vazut ca , ca de vizafi era casa parintiloe mei.Am o idee.Ma duc la ai mei si o rog pe mama sa imi faca niste prajituri pentru Jo. Astfel spunand ca i-am vizitat pe ai mei si m-au trimis cu niste prajituri pentru vecina lor.Eu , nestiind ca ea este vecina parintilor mei.
Dupa o jumatate de ora.Am facut in tocmai cum planuisem.Eram in fata usii .Am noroc ca mama i-a spus ca Jo locuieste singura. sunat la usa.Jo parea putin posomorata dar cand m-a vazut parea putin confuza.
-Buna Jo ce coincidenta sa dau de tine aici.spun eu putin speriat sa nu isi dea seama de tot.noroc ca i-am zis lui Kendall ca poate sa plece acasa.
-Buna Logan. Ce faci aici?
-Pai am venit in vizita la parintii mei care se pare ca locuiesc vizavi de tine.Si m-au rugat sa iti aduc niste prajituri.
-Multumesc mult.Nu era nevoie.Nu vrei sa intri sa mancam prajituri poate vedem un film sau jucam ceva.Poate ii chemam si pe baieti?
-Sigur.Dar baietii au putina treaba si nu cred ca vor putea venii.Dar filmul suna bine.Cand eram mai de mult la ai mei am cumparat un film de comedie pe dvd dar nu am apucat niciodata sa il vad.Daca vrei as putea sa ma duc sa il iau.
-Suna bine.Eu ma duc sa fac niste popcorn.In caz ca ne saturam de prajituri.
-Bine ma duc dupa film.
Jo:
Logan s-a dus dupa film.Eu am fugit in camera si m-am schimbat de pijamale.Logan s-a intors si am pus filmul.In timpul filmului Logan s-a facut ca se intinde si si-a pus mana pe umarul meu.Nu ma deranja ba chiar din potriva.Dar ma facea mai confuza avand in vedere ce s-a intamplat cu Kendall. Nu il invinovatesc.Kendall s-a tinut de cuvant si nu a spus nimanui ce s-a intamplat.
M-am uitat spre Logan iar el si-a intors privirea catre mine.Il priveam in ochii lui caprui care straluceau.In acel moment Logan ma sarutat.Iar eu ca o proasta i-am raspums la sarut.A fost atat de pasional si macic.A fost foarte diferit de sarutul lui Kendall. Cred ca m-am grabit cu Kendall. Eu sigur eram indragostita de Logan. Apoi din nou ca o proasta trebuia cumva sa spun ceva nu?Asa am si facut.
-Te aleg pe tine.Dupa ce am spus asta mi-a dat seama ca Logan nu stia ca m-am sarutat cu Kendall.
-Cum adica?spune Logan confuz privinduma in ochi.Pe cine altcineva puteai sa alegi?
-Nu.Am avet un vis cam ciudat si am uitat ca era doar un vis.
-In regula.Te cred iubito.
-Iubito?
-Corect.Jo Taylor, vrei sa fiiubita mea?spune Logan iar in ochii lui aparu o sclipire.
-Logan Henderson promiti ca vei avea incredere in mine si vei fi mereu sincer cu mine?spun eu privindul in ochii ăia care ar putea topii si ghiata.Daca se mai uita mult asa la mine am sa intru in coma.
-Ăsta e un da?
-Depinde.Promiti?spun eu incercand sa par serioasa cand de fapt ma bufnea rasul.
-Pronit solemn.
-Atunci da.spun eu in timp ce ii sar in brate si incep sa rad in hohote.
Atunci se aude soneria de la microunde.Era gata popcornul.Am iesit din camera si amauzit un strigat"daa!".Era Logan. Eu bag capul in camera si spun:
-Te-am auzit.Acesta se cam rusineaza iar pe mine ma bufneste rasul.
M-am intors cu popcornul si punem un film de groaza.Am tras draperiile , am stins lumina si m-am cuibarit langa Logan inainte de a in cepe filmul.El ma tine strans si ma saruta pe frunta soptindu-i:
-Am sa te apar de tot ce iti face rau.
-Promiti?spun eu ca un copil caruia i-a fost promisa o jucerie noua.M-am uitat spre el.
-Jur pe viata mea.spune el sarutandu-ma apoi dand drumul la film.
La fiecare parte care ma speria eu tresaram si ma cufundam mai mult in el iar el ma mangaia usor calmanduma si spunandu-mi:
-Nu-ti fie frica.Sunt aici cu tine si nu te voi lasa singura.
-Cu tine nu are cum sa imi fie teama.Te iubesc.
-Si eu te iubesc.spune el sarutandu-ma.Eu m-am desprins din sarut si l-am intrebat.
-Cat de mult?
-Foarte mult.
-Cat?
-Enorm de mult.
-Ooo.Ce scump esti.Mai poti sa o faci o data?
-Ce anume?
-Sa ma saruti?
-Stiam dar voiam sa te aud spunand-o.spune Logan si ma saruta pasional.Iar eu ii raspund.
Dupa film am mers pe plaja si ne-am plimbasi vorbind ore in sir.Am privit apusul si chiar daca se inoptase noi stateam pe nisip si vorbeam.
-Vrei sa mergem?Sa facut cam frig.spune Logan grijuliu.
-Poate si sa ninga.Cu tine nu am cum sa imi fie frig.Imi e de ajuns ca esti cu mine si ma iubesti.
-Dar cine a spus ca te iubesc?spune el cu un zambet sincer pe fata.
-Nu ma iubesti?spun eu trista si pe punctul sa ma ridic si sa plec.
-Nu.Imi iubesc parintii,sora ,pe baieti.Dupa tine sunt nebun.spune Logan din nou cu acea sclipire in ochi.
-Ce iubit mai dulce ca ciocolata am.spun eu mandra si il sarut asa cum nu am sarutat pe nimeni nici o data.Iar el imi raspunde la sarutul nostru luuuuuunnnngggg.