Mai bine

31 3 1
                                    

-De ce nu?Mă întreabă băieții foarte surprinși de răsponsul meu.

-Pentru că eu am fugit din Canada. Shanen , managera mea , mi-a spus că trebuie să stau ascunsă o perioadă de vreme.

-Dar de ce ai fugit din Canada?

-Pentru că acolo am fost într-o relație cu Andrew.Era un tip foarte drăguț și simpatic. Dar cănd s-a lansat filmul în care mi-am lansat cariera , a devenit un necioplit.Și-a făcut și el apariția într-un film și se credea cel mai mare star chiar dacă a jucat rolul unui figurant care trebuia din când în când să se bage în treburile altor oameni si să întrebe "și ce vei face acum?"

-Și ce s-a întâmplat?

-Ne-am desparțit de comun acord dar toată lumea credea că eu sunt distrusă dupa el.Deși eu eram cea mai fericită din lume.

-Dar dacă spunem tuturor despre relația noastră fanii tăi vor vedea că nu trăiești în trecut și îți trăiești viața cu persoana iubită.

-Sau poate vor crede că sunt așa de repede într-o relație pentru că îl înșelam pe Andrew.Și toți fani mei mă vor urî.

-Jo , tu nu ai fi în stare de așa ceva.Și fanii tăi vor înțelege.

-Nu știu ce să zic.Trebuie să o sun pe Shanen.

-Ok sun-o acum!

-Sună!

Conversație:

-Bună Shanen.

-Bună Jo. Cum te descurci cu fugitul?

-Destul de bine.Auzi....Eu de ce am fugit din Canada , mai exact?

-Di cauza relației tale cu Andrew.

-Și cât voi sta ascunsă?

-Păi cred că ar trebui să intri într-o relație.Dar trebuie să fie celebru.

-Și dacă aș avea o relație cu o celebritate ar fi neaparat să mă întorc în Canada?Nu pot rămâne aici?

-Unde vrei să ajungi?

-Îti spun direct.Sunt într-o relație cu un cântăreț.

-Scuze dragă dar acum în vogă sunt cei din Big Time Rush.

-E Logan din Big Time Rush!

-Nu pot să cred.Dă-mi detali și niște poze ca să vă pot face relația publică.

-Dar răspunde-mi la întrebara!Putem rămâne în Chicago?

-Da!Acum puteți face ce vreți.

-Mersi Mersi Mersi Mersi.Îți voi tremite detaliile pe mail.

-Ok.Să nu vă despărțiți.

-Ok.Pa

-Pa.

Convetsație încheiată.

Băieții erau împrăștiați prin toată casa.Voiau să se asigure că nu sunt paparazzi prin preajmă.

-Băieți....nu vă faceți griji.Shanen a spus că putem fi în continuare împreună.Nu mai trebuie să ne ascundem relația.

-Serios?Asta e minunat.Trebuie să sărbătorim.

-Nuuuu acum trebuie să ne gândim cum să câștigăm vacanța în Franța.

-Adică eu si Kendall trebuie.Voi sigur veti fi votati ca cel mai popular cuplu.

-Mă scuzi????intervine James.Cum vor fi ei cel mai popular cuplu când acolo vom fi și eu și Aubry?

-Cine-i Aubry?intreb eu nedumerită.

-Verișoara mea.ridică Kendall o mână ca și cum ar fi la ora de mate si vrea să iasă la tablă.

-Vor câștiga premiul de cel mai popular cuplu deoarece voi îl veți câștiga pe cel de cel ma atrăgător cuplu.

-Așa mai merge.Mersi.

-Și voi ce veți face băieți?

-Noi ne vom străduii să luăm locul de cel mai buni dansatori și regele și regina.

Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum