-Din păcate i s-a a
plicat o doză destul de mare de cocaină.Se pare că,în timpul în care nu realiza ce se întâmplă,a inhalat 10 grame de cocaina,posibil amestecată cu marijuana.Spusele doctorului mă lasă fără aer și mă prăbușesc pe podeaua rec.Băieții mă ajută să mă ridic,dar nu mă puteam susține singur.Totuși îmi adun toată forța,dau la o parte pe toată lumea și fug spre salonul lui Jo.Când am intrat...sentimentul de frică pe care îl aveam s-a mărit cu mult mai mult.Jo era conectată la un aparat care îi monitoriza bătăile inimii.M-am apropiat de patul ei.M-am așezat pe scaunul de lângă pat și am privit-o blând.Am început să îi mângâi capul și să îi vorbesc de parcă ar fi trează.Știam că mă poate auzii chiar dacă nu îmi răspunde.
Peste câteva ore
Băieții intră în salon alături de doctor.Acesta se uită la două foi apoi spune:
-Băieții..Am găsi o cale prin care îi putem extrage drogurile.Este o operație destul de complicată dar cu reușite sigure.
-Și când o veți opera?Întreb eu cu speranța.
-Din păcate...Avem nevoie de mai mult sânge.Vedeți voi:domnișoara Taylor pierde destul sânge atâta timp cât drogurile încât persistă în corpul ei.
-Vom face tot posibilul pentru a o salva.
-Atunci veniți în cabinetil meu pentru vă recolta sângele.Ne-am ridicat cu toții și am pornit spre salon.
-Sper să avem aceeași grupă de sânge.Șoptesc mai mult pentru mine,dar se par că Kendall m-a auzit.
-Linișteștete Logan.Cum ai spus și tu:vom face tot posibilul.Dacă nu vom putea aici, vom merge în străinătate.
După ce am donat sânge ne-am dus la Jo.Am stat acolo jumătate de oră .James și Carlos s-au dus acasă să aducă ceva de mâncare și saci de dormit, deoarece niciunul din noi nu voia să o lase pe Jo singură în acest loc sobru.-Logan...Poți veni puțin în cabinetul meu?Mă trezește doctorul.Oare când a apărut aici?
-Sigur.Mă ridic de pe scaun dar mă întorc spre Kendall.Ai grijă de Jo cât lipsesc.
-Nu îți face griji.E pe mâini bune.Du-te!
Am intrat în cabinet unde doctorul părea îngândurat.-Domnule doctor?!
-Ia loc Logan.
-Despre ce doreați să discutăm?
-Aș vrea să-ți pot spune atât de ușor.Știu că e destul de personal...Dar încerc să fac asta cât mai ușor posibil pentru amândoi.Aprob ușor din cap și aștept să văd ce are de spus.Sper să termine mai repede și să mă duc înapoi la Jo.Deci..Din câte am înțeles tu și Jo sunteți într-o relație.
-Da.Am spus oarecum mândru.
-Din păcate v-a trebui să vă despărțiți.În acel moment am simțit cum stomacul mi se întoarce iar pământul îmi fuge de sub picioare.
-N-nu pot face așa ceva.Sunt îndrăgostit de ea.
-Logan,înțeleg că ești bulversat dar ascultă-mă.Probabil ști deja că ești adoptat.Dar ști și cine sunt părinți tăi biologici?
-Nu.Părinții mei m-au găsit pe o bancă în parc.
-Logan...Jo e sora ta naturală.
-Nu...Asta nu se poate.Am fugit înapoi în salonul lui Jo.Când am intrat băieții se întorseseră și îi povesteau ceva lui Jo. Când m-au văzut s-au oprit privindu-mă,începând să pară îngrijorați.M-am apropiat de perete și l-am locit cu putere încercând să îmi epuizez energia.Am căzut pe podea.Kendall a venit la mine și m-a îmbrățișat.
După câteva minute Kendall se desprinde din îmbrățișare si mă privește cu blândețe.