Niciodată nu va fi doar bine sau doar rău

33 3 2
                                    

După ce am lămurit toate lucrurile despre bal,băieții au decis să pregătească prânzul și eu să mă "odihnesc".Mă duc în camera mea și încep să citesc o carte ,când ,de jos se aude soneria.

-Jo deschizi tu?

-Sigur!

Cobor în hol , deschid ușa și rămân paralizată.

-Jo!spune Andrew cu o voce răgușită și sare pe mine să mă sărute eu fiind încă paralizată.După câteva secunde realizez ce se întâmplă de fapt cu mine.Eram pe canapea, cu Andrew peste mine.Hanoracul și pălăria mea zăceau pe jos iar mâna lui Andrew era sub bluza mea pe deschizătoarea sutienului când mă panichez rău și țip.

-DĂ-TE DE PE MINE!LOGAN, BĂIEȚI!AJUTOR!DĂ-TE.îl trântesc pe Andrew pe jos, mă depărtez cu un pas și iau poziția de bază pentru apărare.

-Jo ești bine?vin băieții din bucătărie.Mă întorc cu spatele și vreau să fug plângând în camera mea ,dar Logan observă ce și cine se afla pe jos și mă ia grăbit în brațe dându-și seama ce era să pățesc.Mă simt în siguranță dar ceva nu era în regulă.Mă îndepărtez din strânsoarea lui Logan și continui să merg încet cu spatele.Vedeam totul în ceață simțind o amețeală din ce în ce mai mare.În capul meu se aud doar șoapte care defapt sunt țipetele îngrijorate ale băieților.Într-un final cad neajutorată pe covorul moale.

Logan:

O văd pe Jo căzând.Cad în genunchi lângă ea și o zgudui cu putere.

-Jo!Iubito trezește-te!Jo!Haide!Tu ești puternică.Jo!Din spatele canapelei se aude un râs malefic.O părăsesc pe Jo lăsând-o cu băieții și mă îndrept spre Andrew.Ajung în fața lui și îi urlu în față.

-Zi-mi ce i-ai făcut gândacule!Altfel jur că o să fi ultimul din specia ta.

-1 la mână:Ce mai faceți Logan, Kendall , Carlos, James?

2 la mână: și eu mă bucur să te văd frățioare!

-Stai!Voi doi vă cunoaște-ți?întreabă Carlos confuz.

-Băieți , Andrew este fratele meu vitreg.Încerc să-mi păstrez calmul dar îmi amintesc că Jo zace pe podea și furia mă cuprinde.Îl dau pe Andrew afară exact ca un câine , o iau pe Jo în brațe și o duc la o clinică apropiată.Au băgat-o pe Jo într-o sală de control iar eu am rămas în sala de așteptare.Între timp apar și băieții.

-Logan!Ești ok?Jo e bine?

-Da Kendall , sunt bine.De Jo nu știu nimic încă?Atunci iese doctorul din sala lui Jo și spune:

-Voi sunteți cu domnișoara Taylor?

-Da.E bine?

-Din păcate...............

Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum