Dimineață
Jo:
M-am trezit la ora 9.Aveam noroc că e sâmbătă.Logan dormea pe canapea.Arăta mai perfect decât un înger.Poate că el este îngerul meu păzitor.Nu poate , sigul el este.M-am apropiat de el si l-am sărutat încet pe frunte.Voiam să îi fac o surpriză și să îi pregătesc micul dejun.L-am sunat pe James să îl întreb care este micul dejun preferat al lui Logan dar nu mi-a răspuns.Așa că l-am sunat pe Carlos și mi-a spus că măncarea preferată a lui Logan sunt clătitele și fulgi de ciocolată. M-am gândit să le prepar într-un mod mai special.Așa că m-am dus la mama lui si i-am cerut să mă ajute cu aluatul de clătite.După ce l-am pregatit , l-am prăjit tot acolo ca să nu îl trezesc.Am terminat clătitele.Le-am luat la mine și le-am decorat.Am tăiat clătitele în formă de inimă si le-am ornat cu fulgi de ciocolată.Am acoperit clătirele pentru a nu se vedea ce e acolo. Am pus un bilețel si m-am dus la Logan.Când am vrut să îl trezesc am luat niște petale de trandafiri si am făcut o dară cu ele până la bucătărie.L-am sărutat repede si am fugit în bucătărie înainte să mă vadă ,și m-am ascuns după ușă.
Logan:
Am simțit cum sunt sărutat și m-am trezit.Nu am văzut pe nimeni decât o dâră de trandafiri care ducea în bucătărie.Am urmat-o.Acolo am văzut o farfurie acoperită.Avea un bilețel.Pe el era scris doar "Poftă bună".Am ridicat capaul și pe farfurie erau clatite cu fulgi de ciocolată. Am vrut să iau o îmbucătură dar cineva mi-a pus mana la ochi și mi-a spus:
-De la cele două femei din viața ta care te iubesc și care îți vor fi mereu alături.Era vocea lui Jo.
M-am întors,am luat-o în brațe pe Jo și am sărutat-o dulce.Avea buzele moi și catifelate.
-Două?întreb eu nedumerit.
-M-a ajutat putin și mama ta.
-Am cea mai dulce persoana de pe pământ în față și e doar pentru mine.
-Și eu cel mai draguț și mai bun iubit din lume.îmi spune ea sărutându-mă mai dulce ca nici o dată.
După o oră.
Jo:-Jo poți să vi puțin jos?mă strigă Logan.Am o surpriză petru tine.
-Vin acum.spun eu coborând scările.Când am ajuns , băieții erau pe canapea.Bună băieți.
-Bună Jo. De ce nu ai mai venit la școală?întreabă Carlos.
-Păi nu m-am simțit așa de bine.Voi ceați mai facut?Ceva nou pe la școală?
-Ne-am făcut griji pentru tine.Sigur nu am greșit noi cu ceva?întreabă putin îngrijorat James
-Sigur.Nu vă faceți griji.
-Ok și nu.Nu e nimic nou la școală decât faptul că se va organiza un bal vineri.
-Aaaa.E cumva balul de sfârșit de toamnă?
-Cum de ai știut?întreabă Logan nedumerit .
-Păi în fiecare an școala organizează un bal de sfarșit de toamnă.Iar regele și regina , cel mai popular cuplu și cei mai buni danstori au parte de o surpriză.
-Ce fel de surpriză?întreabă băieții entuziasmați.
-Veți afla la sfârșitul balului.spun eu distrugând zâmbetele de pe fețele lor.
-Te rugăăăăăăăămmmm!Spunene ce primesc câștigătorii!Te rugăm.spun toți cu niște fețe de cățeluși adorabili.Iar Carlos mă ia în brețe.
-Scuză-l pe Carlos.Așa e el , mai lipicios.Mai ales când își dorește ceva.De exempu când a vrut să i-o cumpere părinții pe Sydney a stat lipit de tatăl lui o săptămână.Avea noroc că era vară.